Jos joku on k*setusta.

10

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No eipä toimi linkki, mutta älkää ostako valavuoren vihjeitä. Niillä häviää pidemmän päälle.

        Perustelu on ihan lyhyesti se, että vihjaa vain nordibetille vaikka samasta kohteesta olis vaikkusellakin tai muualla parempi kerroin. Kukaan ei voi nordicbetillä pelata ammatikseen. P@skimista vedonlönti firmoista mitä teidän voitollisille ja amattipelaajille. Ei tarvi kun lydä muutaman sadan euron single ja jos ne sattuu osumaan putoaa limitit euroon.

        Vihjeiden idea on se, että valavuori mainostaa nordicbettiä jonka kautta hän saa rahaa .


    • Bookies Nightmare

      Jaa-a, never höörd kundista tuossa nyt kuitenkin linkki joka toiminee.

      http://www.vetomestari.com/2013/12/aleksi-valavuori-olet-paska-vedonlyoja.html

      • Bookies Nightmare

        Joo ei skulaa linkitys.


    • linkkiman
    • bewye43y

      Valavuori on nelonen pro sm-ligan ja koripallon tv-lähetysten juontaja. Miksi hän teksi sitä hommaa jos olisi ammatillinen vedonlyöjä? Siksi,koska hän häviää vedonlyöntiin ja paljon. Pelkkä vihjepuhelin ei riitä. Tappiollisia vihjeita ei kannata ostaa.

    • semmonen

      Koko homma oli ihmisten kusemista silmään. Lisäksi kotisivut on veikkaajat.com on rekisteröity Panamalle. Näin he voivat kiertää suomen lakeja.
      Sitten kun menee veikkaajat.fi sivustolle niin se on rekisteröity suomalaiselle firmalle joka on kääntänyt tuolta sivulta liikenteen veikkaajat.com sivustolle. Sekin taitaa olla laitonta suomessa koska se markkinointi on kielletty. Ei kauaa kestäny noiden touhu. Aina tulee näitä ihme vihjepalveluita, jotka yrittävät kovasti ja mainostavat olevansa paras. Mutta niitä kaatuu kuin sieniä sateella. Suomessaon muutama vihjepalvelu jotka ovat ja pysyvät. Ne ovat löytäneet omat asiakkaansa ja taitaa olla niin että kun vuodesta toiseen pystyvät toimimaan niin asiakkaat todellakin ovat uskollisia. Tässä suomessa toimivat vihjepalvelut.

      Täysosuma yli 10 vuotta.
      ESBC yli 10 vuotta.
      Voitotkotiin.com joku 4-5 vuotta. Tää taitaa olla nuoin näistä.
      Vetomaatti suurinpiirtein 10 vuotta.
      Tietäjät joku yli 10 vuotta.

      Mutta nuo vaan ovat ja pysyvät. Mainostavatkin vielä lehdissä ja muualla.

    • itselläni ei ole Valavuorea mitään vastaan 4pro sm-liiga ohjelmien juontajana. Sopii hyvin siihen hommaan. Vedonlyöntiä hän ei kuitenkaan osaa. Opettelisi edes vedonlyönnin perus asiat eli Kerroin vertailu. Tajuamaan miksi single on kaikista kannattavin. Pelikassa. Kellyn kaavan panostus jne...

      Hyvä vihjepalvelu on sellainen jossa tarjotaan todennäköisyys arviota joukkueelle ja etsitään ylikertoimia. Se minkä kertoimen joukkeesta saa. On se tärkein vedonlyönnissä. Eikä niin, että joo Barcelona voittaa tämän pelin varmasti ja se on varma, mutta sitten sen kerroin on 1,01.

      Pelata kannattaa huonoakin joukkuetta jos sen kerroin on tarpeeksi hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe