Perintätoimistot

shakki2

Sain laskun, lähes`1700e intrumjustia (lindorff) perintätoimistolta,joka on Vuonna 2003 puhelinmyyjän tekemä.Mies myyjä oli merkinnyt minut Microbittilehden tilaajaksi,vaikka sanoin jyrkästi puhelimessa EI. Lasku tuli n.2-3 viikkoa jälkeenpäin,Soitin Sanomamagatsinelle,josta Naishenkilö kertoi,että tilaus on peruttu,heitä lasku roskikseen.Nyt tänään sain puhelun Sanomamagatsinelta,että minun pitäisi olla yhteydessä "perintätoimistoon"Eikä helvetissä?.jos joku yleensä vastaa, Haluan auttaa, jos pystyn?.Älkää ihmeessä tilatko HelsinginSanomilta,tai Sanoma Oyj:ltä yhtään mitään, ettette joudu turhien maksujen perittäväksi!.Terv. Jaakko Lihtavuo Puh.0451373581

6

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. Erkko magaziini

Kymmenen vuotta! Eikö tässä ajassa peruttua tilaustasi ole karhuttu kertaakaan. Jotakin oleellista olet jättänyt kertomatta? Oletko elänyt sellaista elämää ettei sinua ole tavoitettu vuosiin?
      Lehtitilauslaskun olettaen tarjouksen olleen 29 - 39 euroa, nouseminen 1700 euroon kymmenessä vuodessa haiskahtaa epäuskottavalta.

• Tilaajapalvelu.kom

Kirjoituksesi yllyttämänä tilasin tarjouksesta Hesarin ja Aku Ankan.
      Vuonna 2023 tulee huikea lasku.

• kusipää

osaat sinä vittuilla

• perintätoimistot ovat huijjareita , ainoa on ulosottovirasto joka tekee lakienmukaan ulosotto toimenpiteet

• Anonyymi

Minä en sitten siedä puhelinmyyjiä enkä myyntiä kirjoitin etten pidä kun ei voi kirjoittaa vihakirjoitusta.

• Anonyymi

Puhelinmyyjät kokovat yksistäisistä sanoistasi lauseita puhelun aikana ja savat näistä koottua sinulta myöntävän vastauksen vaikka olisit kieltäytynyt ostamasta mtään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe