Sain laskun, lähes`1700e intrumjustia (lindorff) perintätoimistolta,joka on Vuonna 2003 puhelinmyyjän tekemä.Mies myyjä oli merkinnyt minut Microbittilehden tilaajaksi,vaikka sanoin jyrkästi puhelimessa EI. Lasku tuli n.2-3 viikkoa jälkeenpäin,Soitin Sanomamagatsinelle,josta Naishenkilö kertoi,että tilaus on peruttu,heitä lasku roskikseen.Nyt tänään sain puhelun Sanomamagatsinelta,että minun pitäisi olla yhteydessä "perintätoimistoon"Eikä helvetissä?.jos joku yleensä vastaa, Haluan auttaa, jos pystyn?.Älkää ihmeessä tilatko HelsinginSanomilta,tai Sanoma Oyj:ltä yhtään mitään, ettette joudu turhien maksujen perittäväksi!.Terv. Jaakko Lihtavuo Puh.0451373581
Perintätoimistot
6
599
Vastaukset
- A. Erkko magaziini
Kymmenen vuotta! Eikö tässä ajassa peruttua tilaustasi ole karhuttu kertaakaan. Jotakin oleellista olet jättänyt kertomatta? Oletko elänyt sellaista elämää ettei sinua ole tavoitettu vuosiin?
Lehtitilauslaskun olettaen tarjouksen olleen 29 - 39 euroa, nouseminen 1700 euroon kymmenessä vuodessa haiskahtaa epäuskottavalta. - Tilaajapalvelu.kom
Kirjoituksesi yllyttämänä tilasin tarjouksesta Hesarin ja Aku Ankan.
Vuonna 2023 tulee huikea lasku.- kusipää
osaat sinä vittuilla
perintätoimistot ovat huijjareita , ainoa on ulosottovirasto joka tekee lakienmukaan ulosotto toimenpiteet
- Anonyymi
Minä en sitten siedä puhelinmyyjiä enkä myyntiä kirjoitin etten pidä kun ei voi kirjoittaa vihakirjoitusta.
- Anonyymi
Puhelinmyyjät kokovat yksistäisistä sanoistasi lauseita puhelun aikana ja savat näistä koottua sinulta myöntävän vastauksen vaikka olisit kieltäytynyt ostamasta mtään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065