peniksen kasvu?

kiintoisaa...

Vaikuttaako murrosiässä aloitettu masturbointi peniksen lopulliseen pituuteen/paksuuteen? Eli voiko penisksen lopullinen erektio paksuus jäädä mm. masturboinnin takia ohuemmaksi kun vertaa siihen, että hennikilö ei olisi nuorempana niin ahkrasti runkkaillu?

14

6851

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorempana

      runkkailin ahkerasti ja nyt olen pikkumuna.

    • poratekatku

      Kyllähän tuo vakavasti otettava mahdollisuus on olemassa ja kummittelee taustalla. Kyllä se paksuus voi jäädä ohuemmaksi ja vastaavasti lyhyys pidemmäksi. Voi jopa saada aikaan ns. tenniskyrvänpään tuolla ankaralla vemputuksella. Eikä se äitikään tykkää kun täytyy lakanat karatepotkuin taitella pesukoneeseen.

      • heppi heilumaan

        Juuri näin on. Äitisi tietää kyllä harrastuksestasi.
        Katsoo varmaan aika pitkään aamiaispöydässä runkkaripoikaansa.


    • fakta on muuten se että

      Runkkaus ja seisokit suurentaa penistä. Itse runkannut paljon ja kyllä huomaa. Tälle löytyy ihan tieteellistäkin todistusta

      • honeyfinger

        Ihan saman olen huomannut,että päivittäinen runkkaaminen,jopa tunninkin on suurentanut mun kalua ja palleja.Aloitin jo 13 v ja nyt 48v.


      • Anonyymi

        Kyllä sanoisin samaa, olen myös runkkannut paljon nuoresta asti useampi kerta päivässä ja itsellä on 19 cm pituus seisokissa ja paksuuttakin löytyy , velttona noin 12-13 cm. Eli runsas runkkailu mielestäni suurentaa penistä.
        M 61 vuotias Runkkari 🙂👍


    • 14vpoika

      Vaikuttaako tupakka ja alkoholi peniksen kasvuun ja muna karvoihin
      Ja vaikka runkkais kuinka kauan niin mälliä ei tuu mikä neuvoks .


      PS. Jos lopetan nyt tupakoinnin ja alkoholin käytön auttaako se ja alotin ku olin 12v

    • runkkari-mies

      Runkatkaa ja nussikaa pojat toisianne niin paljon kuin kerkeätte. Pyllypillussa se kyrpä kasvaa. Terv. isokyrpä homo.

    • TässäpäRealismia

      Rukkailulla ei ole mitään vaikutusta kokoon. Toimivuuteen sen sijaan on, mitä enemmän nuoruudessa runkkailee, sitä paremmin paikat toimii, sitä paremmin hallitsee omat fiiliksensä, sitä taitavemmaksi tulee myös kahdenkesken harrastetussa seksissä. Kaikki myytit runkkailun haitoista on lähinnä uskonnollisten hapatusten levittämää syyllistävää propakandaa. Hajoita ja hallitse -taktiikkaan kuuluu kieltää ja syyllistää tällaisilla täysin luonnollisilla perusasioilla. Jenkkilässä muuten harrastetaan ympärileikkausta sen takia, että siellä on aikoinaan saarnattu sen vähentävän runkkausta.... jopa muroja on myyty väitteillä, että niiden sisältämät aineet estäisi runkkausta...

    • Anonyymi

      Ei vaikuta. Ei yhtään.

    • Anonyymi

      Itse alotin pari vuotta sitten masturboinnin (olin 12-vuotias)
      Penikseni oli siinä 10sentin rajamailla ja nyt vajaa 20cm ja olen nyt 14. Onko siis masturbointi voinut vaikuttaa kasvuun vai onko normaalia että penis kasvaa kahdessa vuodessa 10senttimetriä?
      Olen runkkailut ahkerasti joka päivä

    • Anonyymi

      minun kikkelini on 24cm 16v erektiossa ja kun aloitinn masturboinnin 13v se oli 13cm erektiossa eli kannattaa runkata

    • Anonyymi

      En kyllä usko että kalu kasvaisi vaikka kuinka runkkaa.
      Iän myötä kalu näyttää pienenevän koska tulee elopainoa lisää. Eli jos haluaa säilyttää kalun ulkoisen mitan niin kannattaa pysytellä hoikkana.

    • Anonyymi

      Alotin runkkaamisen 1vuotiaana nyt oon 94vuotias ja löytyy puolentoistametrin kalu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe