Minä Vesilahdessa

Julle A

Olin eläissäni kesäisin usein Vesilahdessa jollen sitten ollut USAssa tai Bakussa. Kommunisti poltti minun kaislikon. Sittemmin olen ollut kuolleena.

10

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake992344132

      Minä puolestaan olin kova poika ajamaan rallia jääradalla talvella siinä samassa kohtaa, vai olikos se Pulkkisten-Kalkkisissa. Vedin hömpsyt ja kaahasin sekopäisenä talla pohjassa.

      • Julle A

        Kake, Kake. En minä sinua paremmin tuntenut paitse jotta olit pitkin metsiä lamppu päässä keskellä yötä. Onneksi olin jo kuollut kun sinä ajoit rallia jäätä pitkin. Hömpsyn ottamisessa ratkaisee laatu (Gambina vastaan Sorbus) eikä määrä (pullo vai sata.


      • Aito Vesilahtelainen
        Julle A kirjoitti:

        Kake, Kake. En minä sinua paremmin tuntenut paitse jotta olit pitkin metsiä lamppu päässä keskellä yötä. Onneksi olin jo kuollut kun sinä ajoit rallia jäätä pitkin. Hömpsyn ottamisessa ratkaisee laatu (Gambina vastaan Sorbus) eikä määrä (pullo vai sata.

        Mitkä hanttapulit tänne on änkenyt. Teitien paikka on kusilahdessa, ei Vesilahdessa. Insinoööri Aatilan kasilikon polttaminen oli teitin kaltaisenne tekoja, sanon minä.


      • Kake99234413
        Aito Vesilahtelainen kirjoitti:

        Mitkä hanttapulit tänne on änkenyt. Teitien paikka on kusilahdessa, ei Vesilahdessa. Insinoööri Aatilan kasilikon polttaminen oli teitin kaltaisenne tekoja, sanon minä.

        Gambinalahti... paratiisi! Lamppu päässä tai ilman! Juoda Geetä soutuveneessä ja kuolla!


      • Aito Vesilahtelainen
        Kake99234413 kirjoitti:

        Gambinalahti... paratiisi! Lamppu päässä tai ilman! Juoda Geetä soutuveneessä ja kuolla!

        Kusilahteen kellastumaan Jullet ja Kaket mars mars. Mistä te tänne keksitte änkeä?


    • Kevätesikko

      Hei Kake R. Missä Vesilahden naiset?

      • Kake Rutsas

        Arvoitus minulle. Karjuja on mukavasti vaikka vanhan puoleisia.


      • Aito vesilahtelainen
        Kake Rutsas kirjoitti:

        Arvoitus minulle. Karjuja on mukavasti vaikka vanhan puoleisia.

        Jo vain sinne keltaiseen mereen hop hop, minne keltaiset kymit laskevat samanlaisista hörhöistä aina kun rakko alkaa täyttyä.


      • dihybridiristeytys

        Onko vesilahdessa naisia? En ole ikinä nähnyt yhtään. Mistä teitä vesilahtelaisia oikein tulee, jos ei ole naisia??


    • sikiäväsukuni

      Kai ollaan norsujen pieremiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe