houkuttelevat ihmisiä töihin "hyvään jengiin", mutta tekevät about 6 kk työsopimuksen jonka jälkeen pistävät hepun kylmästi pihalle ja ottavat uuden tilalle...
Niin ja nyt ovat ruvenneet käyttämään vuokratyövoimaa varastossaan, koittavat näin päästä omista työntekijöistään eroon
Sinebrychoff
2
522
Vastaukset
- entinen koffilainen
Kaikki juontaa siitä kun Carlsberg osti osake-enemistön Sinebrychoffista. Hetken aikaa kaikki kuten ennen mutta nyt on iso pyörä pyörimässä ja tapahtuu. Sinebrychoff on konsernin tuottavimpia yrityksiä mutta rahat valuu Tanskaan, sen ymmärrän kun eihän se Carlberg hyväntekeväisyyttään tänne pohjolaan rahoja työnnä. Tuntuu vaan olevan pohjaton se kassa ja kaikille pikkupomoille alkaa pääkopassa takomaan ajatus että nythän se uraputki tästä lähti nousuun kun tehoja otetaan duunarin ja itseään alemman pomon selkänahasta tajuamatta sitä että kohta näytetään ovea itselleenkin. käyttäytyvät raukat kun omistaisvat firman tajuamatta että ovat siellä vain töissä. tajuavat sen vasta kun YT-neuvottelut iskevät ja sitten kysyvät että mitäs ne meinaa ja ei ne mua koske. Tajuavat vasta kun juovat Karjalaa happyhourissa paikallisessa.
- työmies
Paska duunimesta. Toimihenkilötasolla tosin kiva hiekkalaatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437