Krapulassa perse kipeä

huolestunut mies

ainakun ryyppään kaveriporukalla niin krapulapäivänä on aina perse kipeä.mistä se voisi johtua?kaverit sanovat aina että sammuin tuolille ja istuin siinä sammuneena kokoyön ja että se voisi johtua siitä.itse en oikein usko tuota mutta onko kenelläkään muulla ollut samankaltaista kokemusta?

6

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaaliluotain.

Selvä abduktiotapaus. Ufomiehet on kaapannu sut yöllä ja asentanu anaaliluotaimen.

• jaahas

kokeiles joku kerta ryypätä eri kaveri porukalla ja kerro si onko perse kipeä:D

• Markku_30v

Itselläni oli joskus sama ongelma. Minä tosin epäilin heti alusta asti, että joku kavereistani käyttää minua (homo)seksuaalisesti hyväkseen aina kun sammun.

Niinpä eräänä krapula-aamuna (heräsin kaverin luota ja perse oli taas kerran kipeä) päätin ottaa selvää onko minut "astuttu" yöllä. Menin kaverin viereen ja aloin maistelemaan hänen penistään - kullissa maistui selvä paska. Kaverikin heräsi kesken puuhailun ja siitä asti olemmekin olleet parisuhteessa. Se oli aluksi hiukan yllättävää koska olin siihen asti pitänyt, ja pidän edelleenkin, itseäni umpiheterona.

• jonne12vee

hyi äijä on hinuri;D

• Viisas mies

Verenpaine nousee kun istuu ja juo paljon alkoholia.Siitä voi seurata peräpukamia jotka on kivuliaita.
      Kannattaa vähentää yhdellä kertaa juodun alkoholin määrää.

• hah ahhahaaa

Homo!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5675
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      225
      4638
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      42
      4583
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4390
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4372
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3815
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      96
      3212
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3072
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2170
    Aihe