www.tv7.fi
KATSO LIVENÄ MITÄ TAPAHTUU HELSINGISSÄ TÄLLÄ HETKELLÄ
3
243
Vastaukset
- Parantumistenilta
Herzogin kokouksessa Helsingissä parantui koko joukko ihmisiä, jotka todistavat tv-lähetyksessä siitä juuri nyt. Ainakin parikymmentä ihmistä kertoi erilaisista parantumisista.
- Yksikään...
" Ainakin parikymmentä ihmistä kertoi erilaisista parantumisesta". Seurasin tuota lähetystä netistä. Kyllä on lapsellista jos joku uskoo näihin ns."parantuneisiin". Muutama nainen siellä kertoi parantuneensa niskakivusta selkäsärystä likinäköisyydestä ym. venyttelipä joku mummo housujaankin kun oli niin kovasti laihtunut. Ihmeen paljon näissä tilaisuuksissa on mielenterveys ongelmista kärsiviä heidät on kyllä helppo manipuloida.
- .?,?.
Valitettavasti olet oikeassa. Eikä tarvitse edes olla mielenterveysongelmainen, vaan (yli)herkkä tai vilkkaan mielikuvituksen omaava henkilö, niin on helppo manipuloida. Jotkut esille tulijat saattavat myös saada jonkinlaista tyydytystä siitä, että saavat olla julkisesti parrasvaloissa (!) edes vähän aikaa. Minua säälittivät nämä ihmiset, jotka "painostetaan" tulemaan esille kertomaan ns. parantumisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854