Nyt kävi näin että kesä sulho puuttuu olen 62v nainen liikun omalla autolla joten toivon että sinullakin olis kulkuneuvo millä liikkua.Asun tässä niemellä laitan myöhemmin sähköposti osoitteeni kunhan näen onko kiinnostuneita tunkuun asti.Jonkun joutavat munamiehet älkää ottako yhteyttä vain asiallisia vastauksia toivon.
Sulhoa etsitään
5
262
Vastaukset
- lindamedskreppor
tässä sähköpostiosoitteeni : [email protected]ög
- nainen 52
Minulla on sama ongelma; en löydä kaveria?
Onks kaikki miehet homoja täällä?
Tai onko liikaa naisia tarjolla miehiin verrattuna?
Ja vain looserit ovat jäljellä kun tavikset ovat jo varattuja...
Pitää vissiin mennä mummotunneliin Helsinkiin : )- nogay
ainaki tammisaarelaiset on homoja.
- Kollander
Tarkotat varmaan talvisulho ja mitä kahdella autolla tekee.
- linda 38v.
minullakin sama ongelma : haluaisin itselleni 3-4 isokaluista miestä,ja mielellään yhtäaikaa,sillee niinkuin kimppakivaa.mutta on niin vaikea löytää.äijät haluu täällä tammisaaressa varsinkin touhuilla vain keskenään.innokkaimmat menevät hankoon asti johonkin fisting partyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210