Eli
Millainen on seksikkäin alusasu/seksiasu naisella (esim.Babydoll, catsuit, korsetti tms). Millainen vaate kiihottaa ? Kuvaile tarkkaan... mm.väri jne.
Kiitos !
Kysymys miehille, eroottisin alusasu naisella?
28
1063
Vastaukset
- gdhkkgg
Musta 200.litran jätesäkki
- Namms
Peruspyjamat, Esimerkiksi seuraava Romantic Floral - värisenä.
On muuten syötävän (ja pantavan :P ) ihanan näkönen nainen.. :D
https://www.victoriassecret.com/sleepwear/satin-indulgences/the-afterhours-satin-pajama?ProductID=198703&CatalogueType=OLS
- 112233
Vaalea korsetti naiselle ja verkkosukat siinä upea yhdistelmä.
- namskis
No se riippuu valtavasti kropasta ja varsinkin kelle se kroppa kuuluu. Esimerkiksi jollekin luisevalle mallille kävis tuo jätesäkki. Uhkealle perusnaiselle ihan mikä tahansa pitsinen alusasu ja siihen sukkanauhaliivit ja sukat tietysti. Tietenkin korsetti ja sellaiset hotpants alushousut sopii, jos pylly on sopivan topakka. Minusta sellaiset narumallin alushousut ei ole seksikkäät. Sehän olis sama, kun niitä ei olis ollenkaan. Kyllä naisten kannattaa pitää sellasia jotka tuntuvat hyvältä myös pitää, koska sekin näkyy ulospäin jos inhottaa pitää hepeneitä päällänsä...ja eikös ne kannata olla koko illan päällä.
- ällöö
Mä en halua näyttää miltään ilotalon huoralta normi paituli saa kelvata
- Jaskamm
ällöö kirjoitti:
Mä en halua näyttää miltään ilotalon huoralta normi paituli saa kelvata
Sukkahousut ehdottomasti!
- vikkelii
Totta ällöö kun pituus sellainen että kolmio näkyy, se on ihan tarpeeksi seksikästä.
- trsrsnm
En kiihotu oikeestaan lainkaan vaatteista, ihan sama millaset, kunhan nyt ei ihan 50-luvun mummomallia. Se, mitä niiden alla on, on tärkeämpää.
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sukkahousut sukkanauhoineen , korsetti, korkkari jalkaan ja ei pikkuhousuja:) Itse olen mieluiten ihan ilkosillaan:D
- 14+12
Sukkahousujen kanssa ei pidetä sukkanauhoja. Sukkia pidetään sukkanauhojen kanssa. Sukkahousut taas on nimensä mukaan housut.
Farkkuhaalarit, ratsastushousut ja sukat.
- 456456ghfhfh
Mies haluaa minut alastomana ja olen laiha, pikkutissinen.
- liivifriikki
miesss.. kirjoitti:
ihania
http://24.media.tumblr.com/f8564c867ea944dde5fbc94aa50163cc/tumblr_my1z046n9M1t7rhyso1_400.gifEn tiedä haluaako kukaan muu naistansa niinkuin minä.
Pitkät palleatuelliset rintaliivit ja pitkälahkeiset housuliivit. Väri pitää olla valkoinen. - mnbmnbmn
liivifriikki kirjoitti:
En tiedä haluaako kukaan muu naistansa niinkuin minä.
Pitkät palleatuelliset rintaliivit ja pitkälahkeiset housuliivit. Väri pitää olla valkoinen.On tainnu olla aika hiljasta....
- kiihottaa ?
ilman rintaliivejä, vain ohuehko lyhyt kaunis paita joka ”törröttää” nännien kohdalla. Värillä ei väliä kunhan ei ole pinkki.
- vcbvcbvc
Ei väliä, kunhan ne eivät ole päällä.
Nainen on nainen, ei siinä mitään rääsyjä tarvita. - ~ ~ ~ ~ ~
Kaunis seksikäs asu naisen muotojen verhona on maukas lisä, jotain vaaleaa, ohutta hieman läpikuultavaa. Piukahkot pikkupöksyt joissa jää pakaraa näkyville. Nam.
- <<<<<>>>>>
Läpinäkyvä babydoll, keltainen, ei pikkareita, posliinivittu ja herttainen hymy.
- Härkä 52
Naisellinen nainen on mielestäni seksikäs. Minusta on kiva katsella kun naiset käyttävät hametta. Seksikkäin asu on mielestäni stay upit tais ukkahousut. Niissä on sitä jotakin!!!
- 6+18
Jos puhutaan kamari asuista niin ylivoimaisesti seksikkäin asu on valkoiset Sloggit. Niin rintaliivit kuin pikkuhousutkin. Ne päällä kun nainen tepastelee niin muuta ei tarvita.
Muutoin vaatteista ehdottomasti seksikkäin on pitkähelmainen hame joka heiluu tuulessa. Jos naisella on olkihattu se on pelkkää plussaa. Toisinaan huomion kiinnittää rinnat jotka kävellessä heilahtelevat, eivät siis pompi, vaan heilahtelevat. Mutta oikeasti rintojen koko ei ole tärkeä asia. Se, mitä silmien takana on, se on se mikä sytyttää tai sammuttaa halut. - Hommssu
Kiiltävä ja kiihottavasti kahiseva latekstäyspuku "catsuit"
suurinpiirtein tälläinen ja ehdottomasti samalla tavalla kiiltävillä piikkareilla..nam:)
http://www.seksitori.fi/seksikas-jumppapuku.html - paras ja seksikkäin
kyl se on sellanen paituli vai mikä se nyt on ? mut kuiteskin sellanen paidan näkönen.. mut ei vaaleanpunainen!!
- eroottisin
Ohut, väljä valkoinen silkkipaita
- 15den
Sukkahousut tai stay-upit, ohuet ihonväriset, verkko, pitsi, kuviolliset sukkikset, rintsikat joista näkyy nännit läpi, mekko ilman alusvaatteita, hame josta kuultaa pikkuhousut läpi , pitsi tai tavallinen body ja häpykarvat pitää olla…
- kasaripaita
Tiukat vaaleansiniset farkut ovat täydellinen seksiasu sen jälkeen kun haaroissa oleva sauma on leikattu sopivasti auki nii että häppärit pursuavat niistä ulos kun menet nelinkontin ja pyllistät tiukkaa farkkupeppuasi. Jos olet riittävän tuhma voit kävellä ne jalassa kotiin kun mies on lauennut takaapäin sisään rauhallisen lenkkipolun puskassa. Farkun vyötäröstä saa kivan otteen kaksin käsin ja voi survaista tuuman syvemmälle...
Seksikkäin paita/yläosa on ehdottomasti valkoinen, löysä ohut puuvilla T-paita josta on leikattu hihat pois ja avattu samalla kylkeä kasarityyliin. Paitsi että nännit nöpöttävät ohuen puuvilan läpi, sivulta näkyy täydellinen sivutissi rinnan päätä ja nänniä myöden kun kumarrut ja mies pääsee kourimaan rintoja kainalon aukosta takaapäin. T-paidan ja farkkujen kanssa kehtaa liikkua vaikka siiderille kesäpanon jälkeen ja jättää jälkeensä tahmean läikän penkille. - tyyttöö
...ajokoirannahkatakki, haisaappaat ja lippalakki, jos lukkee Kemira.
Sanoopi Rehupiikles. - l.u.t.tul.tu.l
Täytyy kyl sanoa, että itselleni on jotakuinkin sama, millaiset alusvaatteet naisella on, siinä vaiheessa, kun alusvaatteet ovat näkyvillä, on yleensä muuta mielessä. Toki sellaiset polviin asti ulottuvat 40-luvun kalsarit saattaisivat tappaa erotiikan, mut eipä niitä ole viel vastaan tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745