Aihe

Lenkkikaveri

ulko1

Olen keski-ikäinen kävellen lenkkeilyä harrastava nainen Rajamäeltä, mutta olisi mukava löytää kaverikin, iällä ei minulle väliä. Himourheilijoiden vauhdissa en pysy, mutta yksin ei kiva liikkua.

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merilikka

Lenkkiseuraa vailla olen minäkin. Yksin ei tosiaan tule lähdettyä ja matkakin tuntuu pidemmältä kun taas jonkun kanssa jutellessa ei edes huomaa matkaa. Mäkin asun Rajamäellä, miten saatais yhteys? Niin keski-ikäinen taidan mäkin jo olla...

• ulko1

Hei merilikka!
        Juuri noin mäkin ajattelen, et seurassa matkakin lyhenee.
        Voisit vaikka soittaa "kakkospuhelimeeni", eli 046 5681068. Eihän tossa paljon menetäkään, jos tavattais-liikuntaa ainakin saatais!
        Ota vaan ihmeessä yhteyttä, ja miksei muutkin ulkoilmasta ym. kiinnostuneet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      11507
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2638
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2061