Mä vihaan kokoomusnuoria

kuokaa kok nuoret

Mä vihaan, en tiedä mitään muuta ihmisryhmää kuin noita ylimielisiä kusipäitä niin paljon. Vihaan, todella, paljon.

9

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieroa menoa

Epäisänmaallisia ökyrikkaita vapaamuurarien lapsia.

• Kateus se

vie edelleen kalatkin vedestä...

• moi.

Ai että joku kadehtisi kokoomusnuoria?:D Vähän rajaa nyt. Mä en ainakaan kadehdi kokkoomusnuoria, koska sivistymättömyydessä ei ole mitään kadehtittavaa tai materian ihannoinnissa. Kokoomuslaiset on köyhemmistä taustoista monet kuin edes keskiluokaiset vassarit, mikä saa heidät monet kokoomuslaiset nykynuoret sairaalloisella tavalla kadehtimaan suomalaista keskiluokkaa ja pyrkimään reaganismin = oikeisto vastusti Mandelaakin, nimissä hävittämään Suomesta hyvinvointiyhteiskunnan.

Toki nuorkokkareiden kusipäisyys inhottaa. Itse en esimerkiksi pystyisi menemään opiseluasioissa yhden kokkarin juttusille, kun olen lehdistä lukenut, että se vihaa köyhiä. En halua keskustella ainakaan minkäänlasiten p*skapäiden kanssa, jotka vaatii opiskelumaksuja siksi, että oma rikas perheensä maksoi tilitalitittelit ulkomailla.

Minusta hyvä älyllinen jako Suomen nyky- yhteiskunnassa olisi vaikka sellainen, että paskakikkareet kokoomuslaiset kun useimiten lukee vaikka markkinointia ja sellaista ja taas älymystö sivistysjuttuja, niin oikeiston opportumismi ja ahneus jos pystyttäisiin sivistyneellä tavalla yhdistämään vasemmiston tiede-älyyn, se pelastaisi tän maan lamasta. Tarkotan että oikeisto vois sitten kirjoitella innossaan että mten hyötyä muista, ja vasemmsito sanois, että mitkä siihen on lailliset taustat. Vois syntyä innovaatioita.

• Kokoomus nuori

Voi voi kyllä minä sitten itkin koko matkan pankkiin asti, kun minua niin vihaat. Tarttuisit sinäkin siihen "kuokkaan" niin ei tarvitse vihata niitä, joilla on elämä kunnossa. Omalla työllä on varallisuuteni hankittu. Kokeileppa sinäkin, jos tarjous kalja ja kylmät nakit alkaa tökkimään. Voi ostaa jotain muutakin kun käy töissä.

• Aiotko ryhtyä toimiin? Millaisiin?

• ...

Relax Brejvik!

• ... kirjoitti:

Relax Brejvik!

Suosittelen sinulle jotakin käytännön alaa jossa ei tarvitse ymmärtää luettua tekstiä, esimerkiksi puisto-osaston palveluksessa.

• biologi

Kuinka media-ameeboja voi vihata?

• valkea kuolema

En ole kokoomuslainen, mutta vihaan kaikkia myöhempien aikojen kommunisteja kuten vasureita, vihreitä ja persuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3514
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3138
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      142
      2932
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2635
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2605
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1435
    7. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1308
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      396
      1145
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1043
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      900
    Aihe