Mä vihaan kokoomusnuoria

kuokaa kok nuoret

Mä vihaan, en tiedä mitään muuta ihmisryhmää kuin noita ylimielisiä kusipäitä niin paljon. Vihaan, todella, paljon.

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieroa menoa

Epäisänmaallisia ökyrikkaita vapaamuurarien lapsia.

• Kateus se

vie edelleen kalatkin vedestä...

• moi.

Ai että joku kadehtisi kokoomusnuoria?:D Vähän rajaa nyt. Mä en ainakaan kadehdi kokkoomusnuoria, koska sivistymättömyydessä ei ole mitään kadehtittavaa tai materian ihannoinnissa. Kokoomuslaiset on köyhemmistä taustoista monet kuin edes keskiluokaiset vassarit, mikä saa heidät monet kokoomuslaiset nykynuoret sairaalloisella tavalla kadehtimaan suomalaista keskiluokkaa ja pyrkimään reaganismin = oikeisto vastusti Mandelaakin, nimissä hävittämään Suomesta hyvinvointiyhteiskunnan.

Toki nuorkokkareiden kusipäisyys inhottaa. Itse en esimerkiksi pystyisi menemään opiseluasioissa yhden kokkarin juttusille, kun olen lehdistä lukenut, että se vihaa köyhiä. En halua keskustella ainakaan minkäänlasiten p*skapäiden kanssa, jotka vaatii opiskelumaksuja siksi, että oma rikas perheensä maksoi tilitalitittelit ulkomailla.

Minusta hyvä älyllinen jako Suomen nyky- yhteiskunnassa olisi vaikka sellainen, että paskakikkareet kokoomuslaiset kun useimiten lukee vaikka markkinointia ja sellaista ja taas älymystö sivistysjuttuja, niin oikeiston opportumismi ja ahneus jos pystyttäisiin sivistyneellä tavalla yhdistämään vasemmiston tiede-älyyn, se pelastaisi tän maan lamasta. Tarkotan että oikeisto vois sitten kirjoitella innossaan että mten hyötyä muista, ja vasemmsito sanois, että mitkä siihen on lailliset taustat. Vois syntyä innovaatioita.

• Kokoomus nuori

Voi voi kyllä minä sitten itkin koko matkan pankkiin asti, kun minua niin vihaat. Tarttuisit sinäkin siihen "kuokkaan" niin ei tarvitse vihata niitä, joilla on elämä kunnossa. Omalla työllä on varallisuuteni hankittu. Kokeileppa sinäkin, jos tarjous kalja ja kylmät nakit alkaa tökkimään. Voi ostaa jotain muutakin kun käy töissä.

• Aiotko ryhtyä toimiin? Millaisiin?

• ...

Relax Brejvik!

• ... kirjoitti:

Relax Brejvik!

Suosittelen sinulle jotakin käytännön alaa jossa ei tarvitse ymmärtää luettua tekstiä, esimerkiksi puisto-osaston palveluksessa.

• biologi

Kuinka media-ameeboja voi vihata?

• valkea kuolema

En ole kokoomuslainen, mutta vihaan kaikkia myöhempien aikojen kommunisteja kuten vasureita, vihreitä ja persuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56