Mä vihaan, en tiedä mitään muuta ihmisryhmää kuin noita ylimielisiä kusipäitä niin paljon. Vihaan, todella, paljon.
Mä vihaan kokoomusnuoria
9
167
Vastaukset
- kieroa menoa
Epäisänmaallisia ökyrikkaita vapaamuurarien lapsia.
- Kateus se
vie edelleen kalatkin vedestä...
- moi.
Ai että joku kadehtisi kokoomusnuoria?:D Vähän rajaa nyt. Mä en ainakaan kadehdi kokkoomusnuoria, koska sivistymättömyydessä ei ole mitään kadehtittavaa tai materian ihannoinnissa. Kokoomuslaiset on köyhemmistä taustoista monet kuin edes keskiluokaiset vassarit, mikä saa heidät monet kokoomuslaiset nykynuoret sairaalloisella tavalla kadehtimaan suomalaista keskiluokkaa ja pyrkimään reaganismin = oikeisto vastusti Mandelaakin, nimissä hävittämään Suomesta hyvinvointiyhteiskunnan.
Toki nuorkokkareiden kusipäisyys inhottaa. Itse en esimerkiksi pystyisi menemään opiseluasioissa yhden kokkarin juttusille, kun olen lehdistä lukenut, että se vihaa köyhiä. En halua keskustella ainakaan minkäänlasiten p*skapäiden kanssa, jotka vaatii opiskelumaksuja siksi, että oma rikas perheensä maksoi tilitalitittelit ulkomailla.
Minusta hyvä älyllinen jako Suomen nyky- yhteiskunnassa olisi vaikka sellainen, että paskakikkareet kokoomuslaiset kun useimiten lukee vaikka markkinointia ja sellaista ja taas älymystö sivistysjuttuja, niin oikeiston opportumismi ja ahneus jos pystyttäisiin sivistyneellä tavalla yhdistämään vasemmiston tiede-älyyn, se pelastaisi tän maan lamasta. Tarkotan että oikeisto vois sitten kirjoitella innossaan että mten hyötyä muista, ja vasemmsito sanois, että mitkä siihen on lailliset taustat. Vois syntyä innovaatioita.
- Kokoomus nuori
Voi voi kyllä minä sitten itkin koko matkan pankkiin asti, kun minua niin vihaat. Tarttuisit sinäkin siihen "kuokkaan" niin ei tarvitse vihata niitä, joilla on elämä kunnossa. Omalla työllä on varallisuuteni hankittu. Kokeileppa sinäkin, jos tarjous kalja ja kylmät nakit alkaa tökkimään. Voi ostaa jotain muutakin kun käy töissä.
Aiotko ryhtyä toimiin? Millaisiin?
- ...
Relax Brejvik!
... kirjoitti:
Relax Brejvik!
Suosittelen sinulle jotakin käytännön alaa jossa ei tarvitse ymmärtää luettua tekstiä, esimerkiksi puisto-osaston palveluksessa.
- biologi
Kuinka media-ameeboja voi vihata?
- valkea kuolema
En ole kokoomuslainen, mutta vihaan kaikkia myöhempien aikojen kommunisteja kuten vasureita, vihreitä ja persuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343514- 113138
- 1422932
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742605- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61308Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961145Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501043Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900