Teletapit pahiksia?

Salaneuvos

Ovat olevinaan niin viatonta, niin viatonta...
Mutta mikä on totuus Teletapeista?

15

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • graalin malja

      Nyt olet asian ytimessä. Olen tutkinut jo pitkään Teletappien yhteyttä Teemu Vehkalaan, ja olen tullut siihen pisteeseen, että NWO Teemu on Teletappi. Perustelut: Lapsellisia juttuja kirjoittaa blogeihin kaikille lapsenmielisille, ja aina vaan uudestaan ja uudestaan...Nyt verhot kiinni, ja vainottelemaan...

      • vehkis

        Onko tosiaan näin?:|


    • kaikenlaisia

      kyllä näin on....:/

    • Anonyymi

      jotain olen kuullut että teletapit olisivat neljän eri mielisairaan lapsen kuvitelmia.

      • Teletapit on luotu suunnitelmallisesti eliitin ja heidän rakkikoiriensa toimesta naperoiden erkaannuttamiseksi yhteiskunnan realiteeteista.
        Saman voimme nähdä Steiner- kouluissa.


    • Anonyymi

      Eikös yksi näistä teletapeista ole peräti transvestiitti. Kaikkea sitä viattomille lapsille pakolla tuputetaan. Tarttis Suomeenkin saada joku Orban niin loppuu elostelu.

      • Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.

        Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.

        Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
        Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.

        Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.

        Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.

        Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
        Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.

        Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....

        Tämä Viktor / Martta alkaa olla suosikkini. Parhaat oivallukset ikinä.


      • Anonyymi

        Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.

        Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.

        Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
        Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.

        Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....

        "Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla"

        Olemmekin jo odottaneet koska viimein tulet kaapista.

        Onnittelut! Sateenkaarilipuilla tavataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.

        Hemuli, vaiko homoli.

        Vokaalit vaihtuneet.


    • Anonyymi

      Tiivitaavihan on hintti, mitenkään aliarvioimatta ketään, mutta senhän näkee heti jo päältä.

      • Anonyymi

        teletapit on pikkupenskoja ja pikkupenskoille tarkoitettuja, siis sukupuolettomia vielä, kun hormonitoiminta ei ole herännyt. Aikuiset, katsokaa asiaa lasten silmin


    • Sen muistan että 1990-luvulla teletappi sarjan jaksojen näyttäminen TV2 kanavalla keskeytettiin ja sarjan loput jaksot jätettiin näyttämättä kun levisi huhu että yksi sarjan hahmoista viittaisi käytöksellään bi-seksuaalisuuteen.

    • Anonyymi

      Teletapit joo.

      Missäs muussa niitä tappeja olikaan? Ja vaikka en niihin toisenlaisiin tappeihin ole tutustunut lähemmin, taitaa se muoto teletapeissa muistuttaa niitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe