Ovat olevinaan niin viatonta, niin viatonta...
Mutta mikä on totuus Teletapeista?
Teletapit pahiksia?
15
1420
Vastaukset
- graalin malja
Nyt olet asian ytimessä. Olen tutkinut jo pitkään Teletappien yhteyttä Teemu Vehkalaan, ja olen tullut siihen pisteeseen, että NWO Teemu on Teletappi. Perustelut: Lapsellisia juttuja kirjoittaa blogeihin kaikille lapsenmielisille, ja aina vaan uudestaan ja uudestaan...Nyt verhot kiinni, ja vainottelemaan...
- vehkis
Onko tosiaan näin?:|
- kaikenlaisia
kyllä näin on....:/
- Anonyymi
jotain olen kuullut että teletapit olisivat neljän eri mielisairaan lapsen kuvitelmia.
Teletapit on luotu suunnitelmallisesti eliitin ja heidän rakkikoiriensa toimesta naperoiden erkaannuttamiseksi yhteiskunnan realiteeteista.
Saman voimme nähdä Steiner- kouluissa.
- Anonyymi
Eikös yksi näistä teletapeista ole peräti transvestiitti. Kaikkea sitä viattomille lapsille pakolla tuputetaan. Tarttis Suomeenkin saada joku Orban niin loppuu elostelu.
Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.
Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.
Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.
Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.
Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.
Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.
Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....Tämä Viktor / Martta alkaa olla suosikkini. Parhaat oivallukset ikinä.
- Anonyymi
Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.
Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.
Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.
Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois....."Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla"
Olemmekin jo odottaneet koska viimein tulet kaapista.
Onnittelut! Sateenkaarilipuilla tavataan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.
Hemuli, vaiko homoli.
Vokaalit vaihtuneet.
- Anonyymi
Tiivitaavihan on hintti, mitenkään aliarvioimatta ketään, mutta senhän näkee heti jo päältä.
- Anonyymi
teletapit on pikkupenskoja ja pikkupenskoille tarkoitettuja, siis sukupuolettomia vielä, kun hormonitoiminta ei ole herännyt. Aikuiset, katsokaa asiaa lasten silmin
Sen muistan että 1990-luvulla teletappi sarjan jaksojen näyttäminen TV2 kanavalla keskeytettiin ja sarjan loput jaksot jätettiin näyttämättä kun levisi huhu että yksi sarjan hahmoista viittaisi käytöksellään bi-seksuaalisuuteen.
- Anonyymi
Teletapit joo.
Missäs muussa niitä tappeja olikaan? Ja vaikka en niihin toisenlaisiin tappeihin ole tutustunut lähemmin, taitaa se muoto teletapeissa muistuttaa niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625