Teletapit pahiksia?

Salaneuvos

Ovat olevinaan niin viatonta, niin viatonta...
Mutta mikä on totuus Teletapeista?

15

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • graalin malja

      Nyt olet asian ytimessä. Olen tutkinut jo pitkään Teletappien yhteyttä Teemu Vehkalaan, ja olen tullut siihen pisteeseen, että NWO Teemu on Teletappi. Perustelut: Lapsellisia juttuja kirjoittaa blogeihin kaikille lapsenmielisille, ja aina vaan uudestaan ja uudestaan...Nyt verhot kiinni, ja vainottelemaan...

      • vehkis

        Onko tosiaan näin?:|


    • kaikenlaisia

      kyllä näin on....:/

    • Anonyymi

      jotain olen kuullut että teletapit olisivat neljän eri mielisairaan lapsen kuvitelmia.

      • Teletapit on luotu suunnitelmallisesti eliitin ja heidän rakkikoiriensa toimesta naperoiden erkaannuttamiseksi yhteiskunnan realiteeteista.
        Saman voimme nähdä Steiner- kouluissa.


    • Anonyymi

      Eikös yksi näistä teletapeista ole peräti transvestiitti. Kaikkea sitä viattomille lapsille pakolla tuputetaan. Tarttis Suomeenkin saada joku Orban niin loppuu elostelu.

      • Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.

        Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.

        Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
        Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.

        Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.

        Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.

        Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
        Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.

        Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....

        Tämä Viktor / Martta alkaa olla suosikkini. Parhaat oivallukset ikinä.


      • Anonyymi

        Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.

        Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.

        Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
        Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.

        Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....

        "Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla"

        Olemmekin jo odottaneet koska viimein tulet kaapista.

        Onnittelut! Sateenkaarilipuilla tavataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.

        Hemuli, vaiko homoli.

        Vokaalit vaihtuneet.


    • Anonyymi

      Tiivitaavihan on hintti, mitenkään aliarvioimatta ketään, mutta senhän näkee heti jo päältä.

      • Anonyymi

        teletapit on pikkupenskoja ja pikkupenskoille tarkoitettuja, siis sukupuolettomia vielä, kun hormonitoiminta ei ole herännyt. Aikuiset, katsokaa asiaa lasten silmin


    • Sen muistan että 1990-luvulla teletappi sarjan jaksojen näyttäminen TV2 kanavalla keskeytettiin ja sarjan loput jaksot jätettiin näyttämättä kun levisi huhu että yksi sarjan hahmoista viittaisi käytöksellään bi-seksuaalisuuteen.

    • Anonyymi

      Teletapit joo.

      Missäs muussa niitä tappeja olikaan? Ja vaikka en niihin toisenlaisiin tappeihin ole tutustunut lähemmin, taitaa se muoto teletapeissa muistuttaa niitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe