Ovat olevinaan niin viatonta, niin viatonta...
Mutta mikä on totuus Teletapeista?
Teletapit pahiksia?
15
1421
Vastaukset
- graalin malja
Nyt olet asian ytimessä. Olen tutkinut jo pitkään Teletappien yhteyttä Teemu Vehkalaan, ja olen tullut siihen pisteeseen, että NWO Teemu on Teletappi. Perustelut: Lapsellisia juttuja kirjoittaa blogeihin kaikille lapsenmielisille, ja aina vaan uudestaan ja uudestaan...Nyt verhot kiinni, ja vainottelemaan...
- vehkis
Onko tosiaan näin?:|
- kaikenlaisia
kyllä näin on....:/
- Anonyymi
jotain olen kuullut että teletapit olisivat neljän eri mielisairaan lapsen kuvitelmia.
Teletapit on luotu suunnitelmallisesti eliitin ja heidän rakkikoiriensa toimesta naperoiden erkaannuttamiseksi yhteiskunnan realiteeteista.
Saman voimme nähdä Steiner- kouluissa.
- Anonyymi
Eikös yksi näistä teletapeista ole peräti transvestiitti. Kaikkea sitä viattomille lapsille pakolla tuputetaan. Tarttis Suomeenkin saada joku Orban niin loppuu elostelu.
Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.
Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.
Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.
Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.
Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.
Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.
Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois.....Tämä Viktor / Martta alkaa olla suosikkini. Parhaat oivallukset ikinä.
- Anonyymi
Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Kaimani Viktor Orban on suosikkini ja valtaisa piikki EU:n kermaperseissä.
Yksi Teletapeista on selvä homo ja muut tanssivat sen ympärillä mielipuolisesti ja kirkuvat kummallisuuksia. Tämä on globaalikommunistieliitin ja heidän rakkikoiriensa sanoma nykyisille lapsillemme.
Muutenkin yleisen käsityksen mukaisesti suhtautuminen homouteen on aika kaksinaismoralistista joka tässä yhteydessä kuulostaa kummalliselta.
Kansa on kaduilla kymmenin tuhansin Pride- lippujen alla kiljumassa kuinka on ihanaa kun mies yhtyy toisen miehen suoleen.
Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla (3 €) niin jo vain nousee sellainen paheksunnan aalto että alta pois....."Mutta auta armias jos kerron että ladyboy otti minulta huuleen Pattayalla aamuyöstä 100:lla bahtilla"
Olemmekin jo odottaneet koska viimein tulet kaapista.
Onnittelut! Sateenkaarilipuilla tavataan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten on vielä näitä Muumikirjoja missä on hemuleita. Hemulithan on siis niinku miehiä, jotka tykkäävät pukeutua naisten mekkoihin.
Hemuli, vaiko homoli.
Vokaalit vaihtuneet.
- Anonyymi
Tiivitaavihan on hintti, mitenkään aliarvioimatta ketään, mutta senhän näkee heti jo päältä.
- Anonyymi
teletapit on pikkupenskoja ja pikkupenskoille tarkoitettuja, siis sukupuolettomia vielä, kun hormonitoiminta ei ole herännyt. Aikuiset, katsokaa asiaa lasten silmin
Sen muistan että 1990-luvulla teletappi sarjan jaksojen näyttäminen TV2 kanavalla keskeytettiin ja sarjan loput jaksot jätettiin näyttämättä kun levisi huhu että yksi sarjan hahmoista viittaisi käytöksellään bi-seksuaalisuuteen.
- Anonyymi
Teletapit joo.
Missäs muussa niitä tappeja olikaan? Ja vaikka en niihin toisenlaisiin tappeihin ole tutustunut lähemmin, taitaa se muoto teletapeissa muistuttaa niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634