Että kuin pojat maksavat isien pahat teot, yleensä, niin toisaalta:
Nuorisolla on omat sellaiset juttunsa, joissa on vain mukavaa, aivan päin vastaista kuin joskus aikaisemmin, minunkin nuoruusaikana, eli kaikilla voi vain olla mukavaa.
Taisin olla kehittämässäkin tuollaista juttua, joka on aika hyvä, jos kaikilla on hauskaa... niin aika hauskaa sitten on kun olen käynyt vilkaisemassa välillä sellaisia keskusteluja.
Mutta kuoleman läheisyys: se aina koskettaa, se tulee huomenna, tai tulee ensi vuonna... tulee kuitenkin se on selvää. Ainakin nykyisillä fysiikan tiedoilla, joilla maailmankaikkeus syntyi olemattomuudesta.
Tätä olemattomuutta, josta suuri pamaus, josta maailmankaikkeus syntyi... olen yrittänyt patistaa fyysikkoja selittämään, että mitä oli ennen suurta pamausta ennen maailmankaikkeuden syntyä?
Eivät ole osanneet vielä selittää että mitä tapahtui ja mikä räjähti jne... taitavat olla HIHHULEITA kaikki professoritkin, kuvittelevat omilla kaavoillaan....
Mielenkiintoisia asioita tapahtuu.
4
65
Vastaukset
Toki asioita tutkitaan edelleen; tieteessä ei ole tapana hakata kiveen totuuksia. Aikojen alusta on käsittämättömän pitkä aika. C. Darwin julkaisi vasta n. 160 sitten Lajien synty teksensä. Sitä vastustetaan henkeen ja vereen vielä tänäänkin.
Katolinen kirkko leimasi Copernicuksen harhaoppiseksi kerettiläiseksi vielä muutama vuosisata sitten. Hän ilkesi väittää, että maa kierää aurinkoa eikä kuten kirkko opetti; Maa on kaikkeuden keskus.
Avaruusluotaimet lähettävät tietoja Universumin lähialueiltamme nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Nykyään kosmologit toteavat pokkana - meistä jokainen elää ja vaikuttaa parhaillaan avaruudessa.- 14-3
Tavallaan avaruus on täynnä elämää, siis pienistä kasvaa suurta ja ajalla poistuu ja alkaa.
Oma elämämme maapallolla taitaa olla selvillä, tosin rahalla tehdään ilmaa.
Kuinka ihminen voi olla näin hölmö?
Talous on tavallaan viisaiden kehittämää nollaa, jossa aina on voitto kysymyksessä tai suuri palkka, näkemättä kokonaisuutta joka johtaa systeemin nollaan koko maailman taloudessa, tosin ihminen ei määrää ilmastoa sen historia tietää.
- Potifar III
Miten niin "mitä oli ennen sitä alkupamausta"?
Ei noin voi edes kysyä. Aikahan alkoi vasta alkupamauksesta. Sitä "ennen" ei siis ollut edes aikaa. Mitä sitten muutakaan olisi voinut olla? Jumalako? Ehkä... - Ajarellut”
Kiva, että edes AJATTELETTE!
Sekin oli ennen kiellettyä, piti vain uskoa.
KÄTEVÄÄ vallanhaluisten kannalta ja mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287