Tiedättekö mikä on ateismin loppu?

Raamattu kertoo

Job.20:23-26 "Jumala suuntaa häneen vihansa hehkun ja antaa tuhon sataa hänen päälleen. Jos hän pääsee pakoon rautaisia aseita, pronssinuoli lävistää hänet: se tulee selästä ulos hänen sappinesteestään kiiltävänä, ja kauhu valtaa hänet. Pimeys odottaa häntä, väijyksissä se odottaa. Tuli, joka palaa lietsomatta, kuluttaa hänet."

53

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thronos

Sen siitä saa kun ei usko rakastavaan Jumalaan. Oi voi.

• Apo-Calypso

Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi".

• rcekim

En usko että lävitseni tulee koskaan menemään pronssinen nuoli.

• Raamattu kertoo

Ei sinua välttämättä pronssinuoli lävistä. Tuo kertoo oman aikansa jumalattomista. Mutta edelleen periaate pääte. Jumalattomia kohtaa eläessään epäonni. Ja kun kuolette niin pimeys odottaa teitä. Ja määränpää johon joudutte on lietsomatta palava tuli joka kuluttaa sielunne ja ruumiinne olemattomiin.

• 234rtg
        Raamattu kertoo kirjoitti:

Ei sinua välttämättä pronssinuoli lävistä. Tuo kertoo oman aikansa jumalattomista. Mutta edelleen periaate pääte. Jumalattomia kohtaa eläessään epäonni. Ja kun kuolette niin pimeys odottaa teitä. Ja määränpää johon joudutte on lietsomatta palava tuli joka kuluttaa sielunne ja ruumiinne olemattomiin.

Kerro ihmeessä lisää tuosta ah niin rajattomasti rakastavasta oliostasi.

• rcekim

Jos minut ikinä yleensä lävistää mikään, niin se ei ole ainakaan jumalasi eikä muunkaan olemattoman henkiolennon tekosia.

• Korjaanpa hieman:

"Jumalattomia kohtaa eläessään epäonni. Ja kun kuolette niin pimeys odottaa teitä. Ja määränpää johon joudutte on lietsomatta palava tuli joka kuluttaa sielunne ja ruumiinne olemattomiin."

Tai siis te uskovaiset toivotte näin.

• vastustakaa islamia
        rcekim kirjoitti:

Jos minut ikinä yleensä lävistää mikään, niin se ei ole ainakaan jumalasi eikä muunkaan olemattoman henkiolennon tekosia.

Se voi olla Allah, jos muslimit pääsevät valtaan. Siinä putoaa päitä niin kristityiltä kuin ateiltakin.

• Raamattu kertoo kirjoitti:

Missä vaiheessa tuo epäonni kohtaa?

Vai tarkoitatko sitä, kun 90-luvulla ajoin autolla ruuviin ja rengas puhkesi? Hmm... Kyllä. Epäonni on kohdannut. Eikä tuo ollut välttämättä edes ensimmäinen kerta. Tai viimeinen.

Onneksi kaikki on muuten aika hyvin. On hyvä työ, rakastava perhe, kiva asunto, jne. Paremminkin voisi tietysti mennä, mutta onpahan jotain tavoiteltavaakin sitten.

• A.Mikkonen ( ei kirj.)

Pakko kysyä millaset fiilikset sulle tulee, kun luet tollasta, ja kuvittelet tota mielessäs?

• Raamattu kertoo

Oikeudenmukaiset fiilikset. Jokainen on syntinen ja jos ei hyväksy Jeesuksen sovitustyötä niin on maksettava itse synneistään.

• ajatusviiva

Ketä aloittaja ajatteli pelotella aloituksellaan? Olen ateisti. Kun kuolen, elintoimintoni ja tietoisuus lakkaa, ruumiini mätänee. Se siitä. Tutkituta pääsi.

• 23rtfgb

Oikeudenmukaiset fiilikset. Jokainen on syntinen ja jos ei hyväksy Jeesuksen sovitustyötä niin on maksettava itse synneistään.

Synti on siihen uskovien ihan ikioma ongelma. Ei meidän muiden. Minä en ole syntinen.

• Erl
        23rtfgb kirjoitti:

Synti on siihen uskovien ihan ikioma ongelma. Ei meidän muiden. Minä en ole syntinen.

Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

1Joh1:8

• 234rtg
        Erl kirjoitti:

Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

1Joh1:8

Satukirjan jakeilla on merkitystä vain niihin uskoville. Ei muille.

• Apo-Calypso

Pidätkö itse läpimätää "uskoasi" arvokkaana? Jos pidät, niin miksi ihmeessä? (PS. kusen jestaksesi päälle)

• A.Mikkonen ( ei kirj.)

Vai että vielä oikeudenmukaiset fiiliset siitä, että jotain ihmistä kohdellaan aloituksessasi mainitsemallasi tavalla? Outoo kun mikä on se, että minä en saa tuonsortin väkivaltamässäilystä vai ainoastaan huonoja fiiliksiä, vaikka ihan perus ateisti olenkin. Mä en tota teidän vihaannekaan oikein ymmärrä, mutta kenties sekin johtuu juuri siitä, että olen ateisti, koska meillä ei ole mittään tuollaista kirjaa jossa kehoitetaan vihaamaan kanssaihmisiä.

• A.Mikkonen ( ei kirj.)
        A.Mikkonen ( ei kirj.) kirjoitti:

Vai että vielä oikeudenmukaiset fiiliset siitä, että jotain ihmistä kohdellaan aloituksessasi mainitsemallasi tavalla? Outoo kun mikä on se, että minä en saa tuonsortin väkivaltamässäilystä vai ainoastaan huonoja fiiliksiä, vaikka ihan perus ateisti olenkin. Mä en tota teidän vihaannekaan oikein ymmärrä, mutta kenties sekin johtuu juuri siitä, että olen ateisti, koska meillä ei ole mittään tuollaista kirjaa jossa kehoitetaan vihaamaan kanssaihmisiä.

Piti siis sanoa, että saan tuon sortin väkivaltamässäilystä vain huonoja fiiliksiä.

• Hus Allahin kimppuun
        Apo-Calypso kirjoitti:

Pidätkö itse läpimätää "uskoasi" arvokkaana? Jos pidät, niin miksi ihmeessä? (PS. kusen jestaksesi päälle)

Uskaltaako Apo-Calypso kusta Muhamedin ja Alahin päälle? ;)
        Helppo on kristityile virnuilla, koska he eivät ole väkivaltaisia toisin kun muslimit.

• ...
        Hus Allahin kimppuun kirjoitti:

Helppo on kristityile virnuilla, koska he eivät ole väkivaltaisia toisin kun muslimit.

Fatwakateus ei kaunista.

• ertert

"Helppo on kristityile virnuilla, koska he eivät ole väkivaltaisia toisin kun muslimit."

Eipä täällä näy muslimeja päätä aukomassa. Ehkä teidän hihhulien pitäisi ottaa muslimeista oppia.

• Apo-Calypso

Tottakai. Samaa ripulipaskaa kaikki tyynni.

• Raamattu kertoo

Job.20:4-8 "Niin kuin tiedät, niin kuin on tiedetty
      muinaisista ajoista asti, siitä asti, kun ihmisiä on ollut maan päällä: jumalattoman ilo kestää vain hetken, rienaajan onni on pian ohi. Vaikka hän ulottuisi taivaaseen saakka, vaikka hänen päänsä koskettaisi pilviä, hän häviää jäljettömiin niin kuin sonta. Ne, jotka hänet tunsivat, kysyvät: "Missä hän on?" Kuin uni hän lentää pois, katoaa, kuin öinen näky hän haihtuu tyhjiin."

• ajatusviiva

Ainoa tosiasia kuitenkin on se, mitä ihmisen kuollessa tapahtuu. Mitään muuta ei ole todistettu. Kukaan ei itseasiassa tiedä, minkälaista kuoleman jälkeen on. Paitsi nämä uskovaisten kuoleman pelossa sepitetyt tarinat taivaasta ja jälleennäkemisestä. Mitä pelättävää kuolemassa on? Se on meidän jokaisen edessä enemmin tai myöhemmin. Kuolema on se hinta, minkä elämästä maksamme.

Suhtaudun kuolemaan tyyneydellä: se tulee kun on aika. Elämä on tässä ja nyt eikä tuonpuoleisessa. Tehän uskovaiset sanotte, että elämä on lahja. Näin te kohtelette lahjaa? En ymmärrä.

• Doek

"Mitä pelättävää kuolemassa on?"

Ei mitään jos on tehnyt rauhan Jumalan kanssa. Ei mitään jos Jumala on armahtanut Jeesuksen Kristuksen kautta syntisen.

Muutoin kyllä kannattaa tuomiota pelätä. Siinä ei nimittäin auta mikään hyvä teko, jos on kääntänyt selkänsä Jumalan ainokaiselle Pojalle Jeesukselle Kristukselle, silloin ihminen on ylpeydessään kääntänyt selän Jumalalle.
        Ja silloin ihminen on kieltänyt Totuuden ja mieltynyt vääryyteen.

"Kuolema on se hinta, minkä elämästä maksamme. "

Kuolema on se hinta, minkä synnistä maksamme.

"Suhtaudun kuolemaan tyyneydellä: se tulee kun on aika. Elämä on tässä ja nyt eikä tuonpuoleisessa."

Kirjoituksestasi jo huomaa, että pidät syntiä elämänä, et kykene näkemään elämää ilman syntiä.

Synti on tässä ja nyt eikä tuonpuoleisessa, elämä kyllä jatkuu niillä jotka on tässä ajassa jo katunut ja tehnyt parannuksen synneistään Jeesuksen Kristuksen nimessä.
        Tuonpuoleisessa on myöhäistä katua, päätös on tehtävä nyt.
        Ihmiset jotka hylkäävät Jeesuksen Kristuksen tullaan hukuttamaan Helv.etin tuleen lopussa.

"Tehän uskovaiset sanotte, että elämä on lahja. Näin te kohtelette lahjaa? En ymmärrä."

Elämä onkin lahja, ylpeiltä ja kiittämättömiltä se otetaan pois. Vain ne jotka nöyrtyy, katuu ja tekee parannuksen Jeesuksen Kristuksen nimessä perivät sen elämän lahjan.

Tehän jumalattomat kiellätte, että se on lahja ja vieläpä kiellätte sen lahjan antajan, lisäksi pidätte pilkkananne sitä lahjan antajaa. Näin te kohtelette lahjaa ja sen antajaa? en ymmärrä.

Tehkää parannus!

• Doek kirjoitti:

Ei mitään jos on tehnyt rauhan Jumalan kanssa. Ei mitään jos Jumala on armahtanut Jeesuksen Kristuksen kautta syntisen.

Muutoin kyllä kannattaa tuomiota pelätä. Siinä ei nimittäin auta mikään hyvä teko, jos on kääntänyt selkänsä Jumalan ainokaiselle Pojalle Jeesukselle Kristukselle, silloin ihminen on ylpeydessään kääntänyt selän Jumalalle.

"Suhtaudun kuolemaan tyyneydellä: se tulee kun on aika. Elämä on tässä ja nyt eikä tuonpuoleisessa."

Kirjoituksestasi jo huomaa, että pidät syntiä elämänä, et kykene näkemään elämää ilman syntiä.

Synti on tässä ja nyt eikä tuonpuoleisessa, elämä kyllä jatkuu niillä jotka on tässä ajassa jo katunut ja tehnyt parannuksen synneistään Jeesuksen Kristuksen nimessä.
        Ihmiset jotka hylkäävät Jeesuksen Kristuksen tullaan hukuttamaan Helv.etin tuleen lopussa.

"Tehän uskovaiset sanotte, että elämä on lahja. Näin te kohtelette lahjaa? En ymmärrä."

Elämä onkin lahja, ylpeiltä ja kiittämättömiltä se otetaan pois. Vain ne jotka nöyrtyy, katuu ja tekee parannuksen Jeesuksen Kristuksen nimessä perivät sen elämän lahjan.

Tehän jumalattomat kiellätte, että se on lahja ja vieläpä kiellätte sen lahjan antajan, lisäksi pidätte pilkkananne sitä lahjan antajaa. Näin te kohtelette lahjaa ja sen antajaa? en ymmärrä.

Tehkää parannus!

"Tehän jumalattomat kiellätte, että se on lahja ja vieläpä kiellätte sen lahjan antajan, lisäksi pidätte pilkkananne sitä lahjan antajaa. Näin te kohtelette lahjaa ja sen antajaa?"

Ei, kyllä me pidämme pilkkanamme kaltaisiasi aivopestyjä idiootteja. Sinäkään et osaa muuta kuin tyhjänpäiväistä saarnaamista. Yrittäisit välillä ajatella ihan itse.

• Doek
        ertert kirjoitti:

"Tehän jumalattomat kiellätte, että se on lahja ja vieläpä kiellätte sen lahjan antajan, lisäksi pidätte pilkkananne sitä lahjan antajaa. Näin te kohtelette lahjaa ja sen antajaa?"

Ei, kyllä me pidämme pilkkanamme kaltaisiasi aivopestyjä idiootteja. Sinäkään et osaa muuta kuin tyhjänpäiväistä saarnaamista. Yrittäisit välillä ajatella ihan itse.

Jumala ja hänen Sanansa on sinulle pelkkää höpöhöpöä.

Täällä pilkatessasi Jumalaa, Jumalan sanaa ja Jumalan lapsia, kasvatat vain omaa tuomiotasi.

Terveys ei ole itsestään selvyys! Mittarisi lähentelee jo viittäkymppiä.
        Kuolema voi yllättää milloin vain ja usko se kun sinulle sanon, ettet katuisi mitään niin paljon kun sitä, että olisit hyljännyt pelastuksen, Jeesuksen Kristuksen.

Mieti ensinäkin sitä häpeän määrää kun kerran seisot Jumalan edessä, kaikkinesi "höpöhöpö" "joulupukki" juttujesi kera.

Vielä ei ole liian myöhäistä kääntyä ja tehdä parannusta, mutta tilanne voi muuttua hetkenä minä hyvänsä.

• Eikös olekin?
        Doek kirjoitti:

Täällä pilkatessasi Jumalaa, Jumalan sanaa ja Jumalan lapsia, kasvatat vain omaa tuomiotasi.

Kuolema voi yllättää milloin vain ja usko se kun sinulle sanon, ettet katuisi mitään niin paljon kun sitä, että olisit hyljännyt pelastuksen, Jeesuksen Kristuksen.

Mieti ensinäkin sitä häpeän määrää kun kerran seisot Jumalan edessä, kaikkinesi "höpöhöpö" "joulupukki" juttujesi kera.

Vielä ei ole liian myöhäistä kääntyä ja tehdä parannusta, mutta tilanne voi muuttua hetkenä minä hyvänsä.

Säälittävää uhkailua.

• 234rtg
        Doek kirjoitti:

Uhkailemallako sinutkin on uskovaiseksi saatu?

• ---
        Doek kirjoitti:

Olematonta ei voi pilkata. Ainoa, mitä tässä(kin) viestiketjussa on pilkattu, olette te olemattomiin uskovat. Ja ihan syystä. En käsitä miten ajatteleva ihminen voi alentaa itsensä uskomaan tuollaista pasketta.

• Doek kirjoitti:

"Täällä pilkatessasi Jumalaa, Jumalan sanaa ja Jumalan lapsia, kasvatat vain omaa tuomiotasi."

Koita nyt ymmärtää, että en pilkkaa Jumalaa vaan kaltaisiasi aivopestyjä höyrypäitä, jotka eivät osaa itse ajatella.

"Terveys ei ole itsestään selvyys! Mittarisi lähentelee jo viittäkymppiä.

Vielä ei ole liian myöhäistä kääntyä ja tehdä parannusta, mutta tilanne voi muuttua hetkenä minä hyvänsä. "

Tyhjät uhkailut on tyhjänpäiväisiä.

• Apo-Calypso
        Doek kirjoitti:

• ajatusviiva
        Doek kirjoitti:

Tehkää parannus!

doek: uskovaisuus ei ole enää mikään yleinen mielipide. Mitä se kertoo ihmisestä joka keksi mielikuvituskaverin ja sen nimissä syytää tekstiä kostonhimoisesti ja aggressiivisesti.

Olen ateisti. Ja olen nähtävästi tyynempi ja elämään tyytyväisempi kuin sinä.

• tällainen haaste
        ertert kirjoitti:

"Täällä pilkatessasi Jumalaa, Jumalan sanaa ja Jumalan lapsia, kasvatat vain omaa tuomiotasi."

Koita nyt ymmärtää, että en pilkkaa Jumalaa vaan kaltaisiasi aivopestyjä höyrypäitä, jotka eivät osaa itse ajatella.

"Terveys ei ole itsestään selvyys! Mittarisi lähentelee jo viittäkymppiä.

Vielä ei ole liian myöhäistä kääntyä ja tehdä parannusta, mutta tilanne voi muuttua hetkenä minä hyvänsä. "

Tyhjät uhkailut on tyhjänpäiväisiä.

Ertert kirjoitti poistetussa ketjussa näin kun sanoin että tekojen mukaan kärsiminen ja tuhoutuminen on kaikkein paras tulkinta Raamatun hel-vetistä:

"Sanoo se henkilö, jonka tuon tulkinnan tekee. Älä viitsi naurattaa."

No niin ertert. Keskustellaan.

Tekojen mukaan kärsimisestä tai tuhosta puhuu Raamatussa yhteensä useat sadat jakeet. Sen sijaan ikuinen kärsimys perustuu muutamaan jakeeseen. Eli eiköhän ihan lukumäärän perusteella kärsimys tekojen mukaan ja tuho ole parempi tulkinta? Sitten voimme keskustella asiasta myös teologiselta kannalta yleensäkin. Kristinuskon mukaan Jeesus maksoi rangaistuksen joka kuuluisi ihmisen maksettavaksi. Kärsikö Jeesus ikuisesti? Ei. Jeesus kärsi ja kuoli. Eli rangaistus oli kärsiminen ja kuoleminen. Jos ihminen ei hyväksy Jeesusta syntiensä sovittajaksi niin ihmisen on kärsittävä ja kuoltava syntiensä vuoksi.

• tällainen haaste kirjoitti:

Ertert kirjoitti poistetussa ketjussa näin kun sanoin että tekojen mukaan kärsiminen ja tuhoutuminen on kaikkein paras tulkinta Raamatun hel-vetistä:

"Sanoo se henkilö, jonka tuon tulkinnan tekee. Älä viitsi naurattaa."

No niin ertert. Keskustellaan.

Tekojen mukaan kärsimisestä tai tuhosta puhuu Raamatussa yhteensä useat sadat jakeet. Sen sijaan ikuinen kärsimys perustuu muutamaan jakeeseen. Eli eiköhän ihan lukumäärän perusteella kärsimys tekojen mukaan ja tuho ole parempi tulkinta? Sitten voimme keskustella asiasta myös teologiselta kannalta yleensäkin. Kristinuskon mukaan Jeesus maksoi rangaistuksen joka kuuluisi ihmisen maksettavaksi. Kärsikö Jeesus ikuisesti? Ei. Jeesus kärsi ja kuoli. Eli rangaistus oli kärsiminen ja kuoleminen. Jos ihminen ei hyväksy Jeesusta syntiensä sovittajaksi niin ihmisen on kärsittävä ja kuoltava syntiensä vuoksi.

"No niin ertert. Keskustellaan."

Mikä ihmeen perskärpänen sinustakin on tullut?

• tällainen haaste
        ertert kirjoitti:

"No niin ertert. Keskustellaan."

Mikä ihmeen perskärpänen sinustakin on tullut?

Eli siis sinä et pysty antamaan vastausta siihen että miten ikuinen piina on muka yhtä hyvä tulkinta. Vaikka on paljon huonompi tulkinta kuten sinulle osoitin. Et suostu keskustelemaan tästä koska sinun olisi pakko myöntää että ikuinen piina on heikompi tulkinta Raamatun hel-vetistä kuin kärsiminen tekojen mukaan ja tuhoutuminen.

• K.R.S.
        tällainen haaste kirjoitti:

Eli siis sinä et pysty antamaan vastausta siihen että miten ikuinen piina on muka yhtä hyvä tulkinta. Vaikka on paljon huonompi tulkinta kuten sinulle osoitin. Et suostu keskustelemaan tästä koska sinun olisi pakko myöntää että ikuinen piina on heikompi tulkinta Raamatun hel-vetistä kuin kärsiminen tekojen mukaan ja tuhoutuminen.

Miksi ateistin pitäisi omata jokin mielipide helvetistä? Eikö riitä, että ateisti reagoi teistin esittämään luuloon helvetistä, oli se helvetti sitten ikuinen kidutus tai jokin lyhyempi versio?

• tällainen haaste kirjoitti:

"Eli siis sinä et pysty antamaan vastausta siihen että miten ikuinen piina on muka yhtä hyvä tulkinta. Vaikka on paljon huonompi tulkinta kuten sinulle osoitin. Et suostu keskustelemaan tästä koska sinun olisi pakko myöntää että ikuinen piina on heikompi tulkinta Raamatun hel-vetistä kuin kärsiminen tekojen mukaan ja tuhoutuminen. "

Tuolla on ihan oma ketju asiasta, joten lopeta se perskärpäsenä surraaminen. Olet sinäkin yksinkertainen pelle, kun et pysty vastauksia näköjään ymmärtämään ja hoet tuota sontaa jatkuvasti.

• Hus Allahin kimppuun
        Apo-Calypso kirjoitti:

Sanopa Apo-Calypso tuo Muhamedin kannattajalle, JOS uskallat, vai meneekö pupu pöksyyn?

• ...

Sanopa Apo-Calypso tuo Muhamedin kannattajalle, JOS uskallat, vai meneekö pupu pöksyyn?

Alkaa sanoma vaikuttaa, hihu hermostui.

• Hus Allahin kimppuun kirjoitti:

"Sanopa Apo-Calypso tuo Muhamedin kannattajalle, JOS uskallat, vai meneekö pupu pöksyyn? "

Aika vaikeaa täällä on tuollaista muslimeille sanoa, kun he eivät ole täällä dogmejaan saarnaamassa.

• Apo-Calypso

Pitäköön partapellensä sekä läpimätä ja kupansyömä koraaninsa. Samaa ääriuskonnollista roskaväkeä kuin te fundamentalistikristityt.

• Raamattu kertoo

>>>Tiedättekö mikä on ateismin loppu?

• Aada agnostikko

En usko tuohon.Enkä moneen muuhunkaan sepitykseen, joita sinä ja uskonlahkon veljesi ja sisaresi sieltä raamatusta tonkivat ilokseen.
      Kun laitat tälle palstalle tuollaista tekstiä, niin se kertoo eniten sinusta itsestäsi.

• "Tiedättekö mikä on ateismin loppu?"

Et sinä todellisuuteen vastauksia satukirjasta (Raamattu) löydä.

• liite Jobin kirjaan

Ja sitten Jumala ottaa tykin ja ampuu sillä 120 millimetrin kranaatin ateistin päähän, niin että ateistin aivot hajoavat alueelle, jonka suuruus on seitsemäntuhatta kertaa seitsemäntuhatta kyynärää ...

Ja sitten Jumala ottaa ateistin keuhkot ja hyppii niiden päällä niin kauan, että ne ovat litistyneet vaaksan tuhannesosan paksuisiksi...

Ja mitäs kivaa me vielä keksittäis?

• sellaistahanse

Job ... sehän oli se heppu josta jumala löi saatanan kanssa vetoa ja antoi kiduttaa tätä. Miten tuollaista moraalitonta p*skiaista voi palvoa menee yli hilseen.

• quiihn

Ah, ääretöntä on kaikkivaltiaan, täydellisen jumalan rakkaus.

• "Tuo kertoo oman aikansa jumalattomista. Mutta edelleen periaate pääte. Jumalattomia kohtaa eläessään epäonni."

No shit dude?

Luulisi kait ongelmia ja epäonnea löytyvän kaikilta.

"Ja kun kuolette niin pimeys odottaa teitä."

Tämä nyt ei sinällään ollut mikään uusi tieto. Tosin aivotoiminnan sammuttua kokeminen tuskin on oikea sana kuvamaan sitä mitä kuolemanjälkeen koen.

"Ja määränpää johon joudutte on lietsomatta palava tuli joka kuluttaa sielunne ja ruumiinne olemattomiin."

Mutta minkälainen on lietsomatta palava tuli?
      Minkä värinen ja minkä kokoinen se on?

• Voi ei, minua nyt pelottaa! Kerro välittömästi mitä kristillistä lahkoa minun täytyy tukea jäsenyydellä ja kymmenyksillä, jotta voin välttää moisen pelottelun! Hellarit, lestat, evlut, katoliset, jehovat, mormonit, mikä?!? Mihin näiden lahkojen sisäpiireistä täytyy kuulua, jotta välttyisin 'ehdottoman ja äärettömän rakkauden' hehkuvalta vihalta ja tuholta? Lupaan hankkia vaikka toisen työn, jotta lahkon johtaj... siis Jumala ei olisi rahanpuutteessa! Eihän jumala voi siunata saarnaajia mersuilla ja omakotitaloilla, jos saarnaaja on entuudestaan peeaa.

Pelastakaa minut jumalaltanne! Suojatkaa minua täydellisen rakkauden sadismilta, vihalta, kostolta ja kidutukselta!

Oho, nyt muslimitkin pelottavat minua! Noh, kai täytyy kääntyä muslimiksi.

Iik! Nyt hindut kertoivat omasta helvetistään, pitänee ryhtyä hinduksi...

Ok, muslimit uhkailivat taas, eli nyt olen taas musli... ei, nyt jehovan todistajat kertoivat helv... ja nyt väliin änkesivät jonkin 'vapaiden suuntien' käännyttäjät ja nyt ne tappelee tuossa kumpi on oikeassa. Olen toistaiseksi Jehovan todistaja JA jonkin 'vapaan suunnan' lahkon seuraaja.

Ei, ei, hellarit on nyt niskalenkissä, joten taidankin olla Jehovan todistaja, kunnes joku uusi hihhuli ehtii 'pelotella' minua rakkauden uskontonsa hirmuilla.

Tiedän.

Jonkin sekavan ja ristiriitaisen vanhan kirjan väkivallalla mässäily ei ole tietoa. Se on vain kerrontaa. Valitettavasti vastenmielistä ja raakaa sellaista, mutta silti vain kertomus kertomusten sankassa joukossa.

Ateismivoi taas oikeasti loppua vain neljällä tavalla:

1) Teismi katoaa, jolloin ei ole enää ei-teistejäkään, koska ilmiö johon heitä on verrattu ei ole enää olemassa.

2) Jostain jumalasta tai jumalista saadaan luotettavaa näyttöä, jolloin usko ja ei-uskominen muttuvat tiedoksi. Silloin teistit ja ei-teistit tulevat gnostikoiksi.

3) Ihmiskunta taantuu älyllisesti pienen lapsen tasolle ja kaikista tulee teistejä.

4) Ihmiskunta kuolee sukupuuttoon eivätkä muut lajit kehity tiedostaviksi.

• Ateisti

Minäpäs uskon Islamiin ja sinä kristittynä kun et hyväksy Allahia ja profeetta Muhammedia niin joudut kadotukseen, senkin harhaoppinen ääliö kun et hyväksy sokeasti kaikkea mitä minä sinulle sanon. Älä ajattele aivoillasi, joudut helvettiin! AAAAA!!!!!!!

Se, kun tulee sillä tavoin aivopestyksi, attä alkaa pitää jumaluskomuksia totena.

Toimii ilmeisen hyvin lasten ja lapsenmielisten kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9375
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2121
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1830
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1621
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1149
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      952
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      865
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta