Neobux kysymys,

apua kaipaan.

Olen uusi Neobuksissa ja Paypallin käytääjä, joten kysymys kuuluu näihin.

Miten pitää toimia jos haluaa sijoittaa vähän tuohon Neobuxiin?
Pitääkö tuohon Paypall tilin kohdalle luoda uusi sähköposti ?

4

141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkku

      Tämä ei ole 100% oikea vastaus mutta olen itse Neobux käyttäjä ja paypal. Oma taktiikka on olla sijoittamatta neobuxiin joten en ole itse sijoittanut omia rahoja neobuxiin joten en ole varma miten homma toimii jos haluaa sijoittaa.

      Paypal tilihän toimii sähköpostiosoitteella ja tämä paypal sähköposti esim. [email protected] tulee kirjata neobux käyttäjätilin sivuille jotta neobux voi siirtää rahaa sinulle.

      Jos haluat sijoittaa rahaa omalta tililtä niin sinun täytyy lisätä pankkikorttisi sinun paypal tilille jotta he tunnistavat sinut ja voivat olla yhteydessä sinuun jos joskus tulee jotakin epäselvyyksiä. Paypal tilillä on tarkat ohjeet miten linkität korttisi paypal tiliin ja miten siirrät rahaa omalta esim. aktian tililtä paypal tilille.

      Kun sinulla on rahaa paypal tilillä menet neobuxiin ja oman tilin sivuille. Vuokratilin vieress on merkki ja sitä painammalla tulee valikko mistä haluat siirtää rahaa neobux tilille. Valitse Paypal ja jatka ja suorita maksu.

      Jos paypal tilillä ei ole tarpeeksi rahaa niin tällaisissa tapauksissa voi olla että rahaa siirtyy suoraan omalta pankkitililtä pankkikortin kautta.

      Kuten aikaisemmin sanoin niin en ole varma miten homma toimii koska en ole itse maksanut paypal tilin kautta mutta näin olen ymmärtänyt asian. Toivottavasi tästä oli jotakin apua :D

      • Apua kaipaa,

        Oikein paljon kiitoksia sinulle vastauksestasi, siitä on paljon apua ja se selvensi miten tuota Paypalli käytetään myös. Olen tuossakin ihan aloittelija.

        Viellä vähän kahden vaihella, laitanko muutaman euron tuohon Neobuxiin, mutta nyt uskoisin sen osaavan tehdä jos niin päätän.

        Mukavaa joulunalausaikaa sinulle :).


    • neobuxaaja
    • 7+16

      Liittykää Probuxiin, paljon parempi ja luotettu sivusto: http://www.probux.com/?rh=4D6172614E616C6C65

      Itselläni vajaa 1000 vuokrareferaalia ja klikkausten keskiarvo 1,1 - 1,3 kun Neobuxissa tuskaa päästä edes 0,8:aan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe