Magneeteissa peukalon kokoisissakin voi olla tuhansia kiloja vetovoimaa joka on käytännössä ilmaista energiaa ja magneetit eivät kulu loppuun kuten akku.
Kun joku keksii miten tuon teoriassa loppumattoman, ison energian magneeteista saisi hyötykäyttöön ei muuten tarvita enää aurinkopaneelejakaan sähköntuotantoon. Käytännössä siis tuollainen laite, kerran kun se on käynnistetty: tuottaa energiaa "ikuisesti" kunnes sen osat hajoavat tai yms.
Se tuhat kiloa vetovoimaa - mietis montaki wattia siitä sais jos pyörittää generaattoria? Tollanen loviisan kokoinen tulevaisuuden magneettivoimala tuottais ehkä jopa saman verran kuin ydinvoimala: täysin turvallisesti ja täysin ilman päästöjä. Ja koska idea ja toimintaperiaate on niin yksinkertainen - voimala on myös huomattavasti halvempi kuin mikään energiantuotantotapa
Magneetti liikkuu itsekseen se siinä onkin idea. Se on ikäänkuin vesiputous mutta ei osata tehdä patoa koska on ratkaisematta juuri tuo asia miten magneettien energia saadaan käyttöön. Moottoreissa magneetit eivät tuota energiaa vaan sähkö tekee sen. Magneettigeneraattorissa magneettikentän avulla saadaan moottori pyörimään - ja koska magneettikenttä ei käytännössä sadassakaan vuodessa heikkene niin tämä on varsinaista uusiutuvaa energiaa!
Ratkaisu magnetismin mysteeriin lienee erittäin yksinkertainen - asiaa on mielestäni yritetty ratkaista liian monimutkaisesti ja oletettu, että magnetismin ilmiöt on kaikki tutkittu. Pitää aloittaa ihan puhtaalta pöydältä ja alkaa etsimään uusia ilmiöitä.
Tiede ei tiedä mitä painovoima on. Veikkaavat että jotain hiukkasia, mutta niitä ei pystytä havaitsemaan. Magnetismia ei myöskään oikein ymmärretä, tosin sitä pystytään havaitsemaan. Mutta mistä juuri magneetit saavat tuon ison potentiaalienergiansa? Kukaan ei tiedä mistä vesiputous saa alkunsa.
Levitaatio & magneettilaakerointi (2xDC moottoria) prototyyppi
http://www.youtube.com/watch?v=GNAj_9QRfGE
Uusi testisarja. Vielä siis, että magneetteja ei ole lainkaan liimattu vaan ne pyörivät magnetismin voimalla:
http://www.youtube.com/watch?v=wEIHEmrtPOY
Nämä ovat alustavia testejä joiden perusteella tehdään tällainen n. sadan moottorin isompi konstellaatio.
http://www.youtube.com/watch?v=mFUXhUP-Mh4
Tässä pieni demonstraatio miten nuo CD-levyt käytännössä pyörivät. Tässä magneetit ovat liimattuja:
http://www.youtube.com/watch?v=-HvwYuueVdk
Seuraavaksi rakennan tuollaisen yhden moduulin johon siis tulee 4 moottoria ja näitä moduuleja yhdistelemällä tehdään toroidinen rakenne.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...0px-Torus2.png
Mielenkiintoista tulee olemaan miten magneettikenttää voidaan säädellä toroidin sisäkehällä. Rakenne on siis vielä sellainen, että toroidin sisällä on toinen toroidi vielä joka koostuu toisinpäin käännetyistä moottoreista:
http://i.imgur.com/A6wGzrM.jpg
Eli ulkopinnan toroidin moduuleissa moottori osoittavat ulospäin toroidista ja vastaavasti toroidin sisäpinnan moduuleissa moottorit ovat kohti keskipistettä.
Neodyymi magneetti generaattori (prototyyppi)
15
2837
Vastaukset
- kokeile vaikka tuota
Laitetaan sähköautoon etupyöriä pienemmät takapyörät.
Etupyöriin moottorit ja takapyöriin generaattorit.
Takapyörät pyörivät nopeammin kuin etupyörät
ja tuottavat siten enemmän sähköä kuin etupyörät kuluttavat
Samanlaista huuhaata tuo magneetinpyörittely. Huuhaapalstalle siitä hus hus.- Viherpiiperö
Siinähän sitä esimerkki ilmaisesta energiasta.Näitä pitää saada lisää niin maailma pelastuu.
- Patepelleriina
Yksikään video ei toimi.
"Tiede ei tiedä mitä painovoima on"
Mutta sinä ilmeisesti tiedät sitäkin paremmin.- vetooo
onhan nyky ajan mangneetissa voimaa kun saipuan kokoinen pala kannattaa miestä katossa.
- p6lQyB
Näillä ikiliikkujamiehillä menee fysiikan peruskäsitteet iloisesti sekaisin. (voima, nopeus, energia, teho, jne)
- Tämä on huippu!
Taas tälläinen "kaikki on ilmaista" ja "pyörii ikuisesti" viesti.Ikiliikkujaa ei ole vieläkään keksitty.Todellisuudessa ikiliikkujan keksijä saisi miljarditulot patentistaan.
- kaupan olevat
tiedä sitten ikiliikkujasta kunhan olisi edes hyötysuhde parenpi mitä nykyään on.
- hikiliikkuja
" Magneeteissa peukalon kokoisissakin voi olla tuhansia kiloja vetovoimaa joka on käytännössä ilmaista energiaa ja magneetit eivät kulu loppuun kuten akku."
Maapallo vetää puoleensa miljoonien kilojen kappaleita kuin tyhjää vaan. Siinä loppumaton ilmainen energialähde ikiliikkujan käyttövoimaksi. Magneetteja ei tarvita.- Lyödäänkö vetoa?
Mikään ei ole ilmaista.Aina joku kuitenkin sen maksaa.
- 2wsx
Maapallo vetää puoleensa vaikka mitä pyramideja, mutta miten tämän valjastaa energiakäyttöön.
- Jos vaikka:
2wsx kirjoitti:
Maapallo vetää puoleensa vaikka mitä pyramideja, mutta miten tämän valjastaa energiakäyttöön.
Nostetaan se pyramidi magneetilla ylös ja otetaan alastuloenergia hydrauliikalla talteen.
- siinä pysyy
Jos vaikka: kirjoitti:
Nostetaan se pyramidi magneetilla ylös ja otetaan alastuloenergia hydrauliikalla talteen.
Mites otat alas, kun se pyramidi on tiukasti kiinni siinä magneetissa.
- rahastus käytöstä
näin on aina juku maksaa yleensä kuluttaja .
- TietoaOn
Vai ei tiede ole havainnut painovoiman eli gravitaation välittäjähiukkasta? Et sitten ole kuullut Higgsin hiukkasesta. Tiedeyhteisössä on lisäksi aika vahva konsensus siitä mitä painovoiman on ja miten se toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269