Päivällä poikkesin jokeripokeria pelaamaan ja taas jakeli mukavasti. Sain 3 kertaa neloset 20 sentin panoksella. Puoli tuntia sain kulumaan ja vielä jäin vitosen voitollekin tyytyväisin mielin.
Taas sain jokeripokerista
2
117
Vastaukset
- jumittavatpelit
Joo, tuo kuulostaa tutulle, mutta oli erikoisempi tapaus, kun yleensä itsekin pelaan aina jos on 20-senttisiä pohjalla, korttikenoa yleensä tasku-20-senttisillä.
Tuli voitto, kone näytti ruudulla että euron voitin, mutta kone pudotti 2euron kolikon. Taisi olla euroiset lopussa, jotta oli pakko pyöristää seuraavaan kolikkoon tai jotain.
Mutta tuo on ärsyttävää, kun nuo peli-ihmiset jumittavat nuo pelit sitten jotta normaalin kaupankäynnin yhteydessä ei voi huvikseen kokeilla peliä että tulisiko jotain, huvikseen pelata.- Hauki
Joo, näin on asia tosiaankin. Itse pelaan vain pienillä panoksilla kauppareissun ohessa ja olen havainnut että kovin usein koneilla on tuntikausia samat ihmiset ja he eivät pelaa kuin euron panoksella ja vaihtavat rahaakin jopa useita 20-eurosia kolikoiksi pienellä aikaa.
Tänään pelasin taas muutaman euron ja taas jäi plussalle hiukan. Neloset tuli parikin kertaa ja täyskäsi 40 sentilläkin pari kertaa.
Pikkupanoksilla saa usein pari kolme kertaa neloset nopeasti jos joku on ensin hävinnyt tai pelannut isolla panoksella. Parempi pelata näitä vain pienillä panoksilla 20-40 senttiä eikä yrittää täysillä panoksilla epätoivoisesti isoa voittoa, koska tuntuu että esim nelosia ei euron panoksella saa yleensä kertaakaan vaikka aloittaisi parin kympin kassalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389