Uusi Cafe Passion (ent. Keskuspuiston kahvila)

kuinka_kauan_pärjää?

Tässä vähän infoa: paikassa salaattibaari ja auki viikon jokaisena päivänä. On aloittanut Keskuspuiston kahvilan entisissä tiloissa, en tiedä milloin.
Ulkolaiset (kurdit) omistavat paikan, mukana häärää myös jommankumman tyttöystävä. Vielä en ole paikan päällä käynyt.

Veikkauksia miten kauan tämä uusi kahvila/ruokapaikka tulee kestämään, varsinkin kun bisnes on aloitettu ei-sesonkiaikaan eli talvella?

40

2348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.ayaktiivi

Kyllähän nuo ulkolaiset tuppaa saamaan paikan ku paikan menestymään....kateelliset vihjaa ettei ne maksele kaikkia veroja, mutta mä väitän että ne on vaan niin vitun paljon ahkerampia kuin me suomalaiset, ei oo vaatimassa ylityökorvauksia eikä mitään muitakaan lisiä varmaan yövuorosta ota, ne on tottunut tekemään töitä silloin kun niitä on.
      Ei se silti meidän vika ole, on vaan hyvät edut aikoinaan meille neuvoteltu ja niissä pysytään, vaikka sit lähtis työpaikat ulkomaille....näköjään, pääasia ettei edut huonone....vittu mut ollaan me tyhmä kansa ei voi muuta sanoa....

• Immu

Vissiin olet oikein Loimaan kassan väkeä

• ent.ayaktiivi
        Immu kirjoitti:

Vissiin olet oikein Loimaan kassan väkeä

En oo, oon kyllä entinen luottamusmies ja juu, en jäänyt seuraavissa vaaleissa toiseksi vaan en jatkanut enää ties monennettako kautta, ei jaksanut kinata joka asiasta aina...
        Se vaan totuus sattuu näemmä, taidat olla justiinsa niitä paskiaisia jotka on ensimmäisenä huutamassa ylitöistä kun joutuu jonkun homman takia olemaan 3 minuuttia ylimääräistä töissä.... minä minä minä... ja työt ulkomaille vaan, sitten on kaikilla hyvä olla...

• Immu
        ent.ayaktiivi kirjoitti:

En oo, oon kyllä entinen luottamusmies ja juu, en jäänyt seuraavissa vaaleissa toiseksi vaan en jatkanut enää ties monennettako kautta, ei jaksanut kinata joka asiasta aina...
        Se vaan totuus sattuu näemmä, taidat olla justiinsa niitä paskiaisia jotka on ensimmäisenä huutamassa ylitöistä kun joutuu jonkun homman takia olemaan 3 minuuttia ylimääräistä töissä.... minä minä minä... ja työt ulkomaille vaan, sitten on kaikilla hyvä olla...

Nyt selvisi katkeruutesi syy, mutta jos laitat tuntojasi yleisönosaston palstalle niin
        voidaan yhtyä surkutteluusi, mitäs jos laitetaan huppu päähäsi ja tervataan munat,
        rebeccasisar tekee sen loositalolla kun pyytää!

• omx

Jumangekka. Kerrankin joku kirjoittaa jotain järkevää. Suomalainen duunari ei ymmärrä, että aina ei voi vaan vaatia lisää etuisuuksia ja palkkaa. Sais ne jollain lailla ymmärtämään, että jonkun täytyy ne työpaikat luoda, saada voittoa sijoituksilleen ja tätäkautta lisää työpaikkoja. Harva on tyytyväinen työantajaansa tai palkkaansa, mut hei suomi on vapaa maa. Voi joko perustaa oman firman, tai ottaa lopputilin ja vaihtaa työpaikkaa. Ei kenenkään ole työllään pakko vaurastuttaa työnantajaansa, eikä työnantajalla ole muuta velvotteita, kuin mitkä ammattiyhdistykset ovat neuvotelleet. Mutta se onkin sitten jo pidempi askel sitä selvittää.

• hmmmh

Mistä tämä keskustelu? Eikö mielipiteitä uudistuneesta kahvilasta, vain työntekijöistä?

• viisas

VAJAAT?????

• TiEtÄjÄ

Tiedän hieman cafeen taustoja niin pitäjäteivät ole kurdospurdoja ja rahastakaan ei ole pulaan kuulemani mukaan : )

• Kate kohdallaan

Juu, eikä tulekaan pulaa, mikäli asiakkaat ovat aivan taukkeja. Kahvimuki maksaa 2.20 €, kun huoltoasemilla maksaa 1.50 €. On melkoinen ero ja kun se vielä muistuttaa maultaan enemmänkin pikiöljyä, niin saa ainakin mun puolestani olla käymättä.

• ööööhm

Miks siellä tiskin takana sitten pyörii niitä sun spurdojas? Ovatko nais/miesystävien nimissä hakeneet paikan kun eivät omaan nimiin ole saaneet ja pyörittävät taustalla vai mitä :D

• kaikkieiolesitämiltänäyt

Lueppas uusin Länsi-Suomalainen niin saat tietää onko ne omistajat kurdospurdoja vai eivät.. Minulla olisi muutamakin juttu kyseisestä kurdista kerrottavana..

• Hhömm
        kaikkieiolesitämiltänäyt kirjoitti:

Lueppas uusin Länsi-Suomalainen niin saat tietää onko ne omistajat kurdospurdoja vai eivät.. Minulla olisi muutamakin juttu kyseisestä kurdista kerrottavana..

Jaa tietosi kanssamme

• kateelliset :-D
        Kate kohdallaan kirjoitti:

Juu, eikä tulekaan pulaa, mikäli asiakkaat ovat aivan taukkeja. Kahvimuki maksaa 2.20 €, kun huoltoasemilla maksaa 1.50 €. On melkoinen ero ja kun se vielä muistuttaa maultaan enemmänkin pikiöljyä, niin saa ainakin mun puolestani olla käymättä.

tiedoksi että passionissa saa kahvin ilmaseks jos esim salaatin ottaa.

• Rilla
        Kate kohdallaan kirjoitti:

Missä saat 1, 5 kahvin ilmaisella santsilla?
        Savilan kiskalta ja kalliokadun salesta saat eurolla vaan et santsia.

• Länskäri
        kaikkieiolesitämiltänäyt kirjoitti:

Mikäs avviisi tuo länsi-suomalainen sit oikein on. Lehti vai nettiosoite vai mikä ???

• kiskis

kahvi maksoi 2 e ja salaattibaarin salaatti on ainakin halvempi kuin cafe salissa. muuta en ole siellä kokeillut.

• Läskinveli

HS lehdessä oli juttu turkkilaisista jotka opettelivat tekemään suomalaista ruokaa ja siten saivat paljon uusia asiakkaita joilla " suomalainen makuaisti " !

Kaunako kestää että Raumalla tapahtuu jotakin tällä rintamalla !

• Ihmettelevä

Ole ilmeisesti sen verran yksinkertainen, että en käsitä mikä on ongelma. Kä-
      sittääkseni jokainen voi vapaasti valita kahvipaikkansa, vai olenko väärässä?

• NS24

Erittäin hyvää salaattia ja hinta-laatusuhde on oikein kohdillaan! Varsinkin kun vertaa esim cafe saliin missä on todella kallista. Hyvää asiakaspalvelua olen saanut on minua sitten palvellut pojat tai tytöt! ISO plussa! Jatkan varmasti käymistä jatkossakin! :)

• Tuduska

Juurikin näin. Mahtava salaattimesta. Hinta kohdillaan ja tuoretta tuotetta. Annoskoko melkein kahdelle yhden hinnalla. Porilaisena suosittelen tätä paikkaa jos haluaa maukasta salaattia tai muuta purtavaa. Hieno paikka ja iloista palvelua ja hieno puisto ympärillä. Poikkean joka kerta kun Raumall gäyn.

• ekakerta1

Löysin mustan karvan salaatistani D:

• Rautakoura1000

Loistavaa palvelua ja salaatti erinomaista!!!

• HILLEVI1

Kävin syömässä salaattia ja kyllä oli tosi iso ja runsas ja hyvä ja vieläpä halpa . kahvikin kuului vielä samaan hintaan. Työntekijät olivat hyvin lämminhenkisiä. Mielestäni raumalaiset pitävät tästä paikasta.
      Luulenkin , että tänne kaikkea negatiivista kirjoittanut taitaakin olla itse ulkomaalainen , koska suomalaiset eivät ole rasisteja ja jopa rasistitkin ilmaisevat inhonsa koskien kaikkia ulkomaalasitaustaisia eivätkä erottele kurdeja tai muuta sellaista. Suomalaisen ( jos on rasisti)mielestä kaikki ulkomaalaiset on pahoja eivät erottele sen kummemmin kenenkään taustoja.
      Odotan , että kesällä aukioloajat ovat tosiiii pitkät ainakin klo 21 asti, saako pyytää?

• Rilla

Salaatti oli ISO ja maittava... Kurdeilta juuri sopivasti silmäpeliä, ei mauttomuuden puolelle menevää. Ja tyttöystäväkin miesten ruokahalua herättävä :)

• kukkurukuuluuko

Ei siellä ole mitään kurdeja... perkeleen ääliöt kun luulee että kaikki peruspekkaa tummemmat on kurdeja tai turkkilaisia, on tuolla eteläeuroopassa muitakin maita.... ottakaa asioista selvää ennenku alatte nimittelemään.... ei mekään tykätä jos esim. italialaiset sanoo meitä venäläisiksi....häh???

• spektistanin kuvern.

he ovat kurdeja ja piste, mitä vittu sitte? keskittykää palveluun älkää omistajien alkuperään .
      PS. täs topikis on vissiin kyse palvelusta ja ruuanmausta, muuttaako valmistajan alkuperä makuun tai palveluun???
      kiitti ja kuitti...

• vit'un urpo

Kyprokselta kotoisin, pää kii siellä!!!!!

• hömmmmmm
        vit'un urpo kirjoitti:

Kyprokselta kotoisin, pää kii siellä!!!!!

Ei ole Kyprokselta kotoisin vaikka Länskärin haastattelussa väittikin/valehtelikin niin... Turkin Kurdistanista on, äitikään ei osaaa puhua muuta kuin kurdia.

• Maantietoa

Maantiedettä:
      Kypros on saari jossa on 2 eri valtiota: Kypros saaren eteläosa kuuluu EU: iin ja
      Pohjois-Kypros (turk. Kuzey Kıbrıs) on Kyproksen saaren pohjoisosan alue, joka julistautui vuonna 1983 itsenäiseksi valtioksi nimellä Pohjois-Kyproksen turkkilainen tasavalta. Sen itsenäisyyden on toistaiseksi tunnustanut vain Turkki, joka miehitti alueen 1974. Pohjois-Kypros on Kyproksen tasavallan kansainvälisesti tunnustettujen rajojen sisäpuolella.

• Vakioasiakas

Rauman paras salaattipaikka ehdottomasti ja hinta-laatusuhde kohillaan sekä palvelu. Ja yks juttu, siellä kaikki lyödään kassaan toisin kuin Kebabbimestoissa. Ainut miinus itse rakennus, mikä ei ole mun makuuni, mut salaatit, kahvit yms on ;-)

• Vakoasukas

Olen kuullut, että se rakennuskin olisi oikein hyvä. Itse en ole käynyt maistamassa.

• Huollon Mies
        Vakoasukas kirjoitti:

Olen kuullut, että se rakennuskin olisi oikein hyvä. Itse en ole käynyt maistamassa.

Salaattia syömällä ei Merska pysy puhtaana. Energiankulutukseni on suurta, joten kyllä pitää aina välillä kunnon pihvi ranskalaisilla käydä syömässä. Ja päälle kahvit kera ison munkkirinkilän, niin on kivennäiset, hivennäiset sun muut strubiinit taas elimistössä varsin hyvässä tasapainossa.

• Komerokeijo

Mitä sen väliä millaisessa komerossa käyt rehus haukkaamas ???

• cafesalifani

Cafe Sali on parempi, sijaitsee aitiopaikalla Rauman sydämessä :) Salin erikoiskahvit ja toastit ovat ihania, henkilökunta mitä ystävällisintä ja annosruoat herkullisia ♡

• Huollon Mies

Valtakulman talon alakerrassa oleva pizzeria se on meikäläisen kantapaikka. Hyvää kebabbia herkullisin lisäkkein ja mahtavia pizzoja. Otan joskus Tropicana-pizzan mukaan Merskaan. Sitä on soma haukata tauolla, kun Airamin termoksesta kaadan höyryävän kuumaa Juhla Mokkaa.

• Köyhä

Siis niin, ja hinnat on porvareille..........

• Köyhä
        Köyhä kirjoitti:

Siis niin, ja hinnat on porvareille..........

Cafe Salissa siis.

• kans työtön

Olen käynyt paikassa kahvi kallista ja tee joka oli pussi teetä kallis tietty paikassa on kallis vuokra.kynnys paha lapsill ja vanhuksille mukava nurkka jossa akvaario.Juuri kahvin tääll joisi eipä muuta.Ei työtön kantse siellä käydä.Halpaa käydä työttömien talossa hyvä koti ruoka ja kahvikin tosi halpaa.

• valikoimaa kaikille

Olkoot pitäjät ketä vaan jos on edullista,siistiä,ystävällistä,ja päivän lehdet käytössä.Nuo huolto seman kahvilat on äijien paikkoja sais olla niitä jonne vois mennä tälläset lähellä 60v.akat.jotka on pienillä rahoilla tultava toimeen esim.työttömänä.Vanhassa Raumassa on kahviloita joissa kovat hinnat ja sitä juppi porukkaa,johon en kuulu.Suotakoot paikkoja toki kaikille,meitähän on moneksi.Myöskin ainakin naisille se ympäristö on tärkeä ei ole kiva kuunnella mootoreita tai kuinka paljon tuli viikonloppuna vedetyksi viinaa tai naistaan..

• Kantapaikanvaihtaja

Täysin ylihinnoiteltu paikka. Pienen kahvin ja surkean sämpylän saa samalla rahalla, millä saisi ravintolasta lounaan. Ympäristö on kylmä ja meluisa, henkilökunta kiroilee kuuluvasti sermiensä takana, lehtiä on niukasti (edes kaikkia alueen lehtiä ei tule). Harmi, sijainti on kuitenkin hyvä ja rakennuksella perinteitä, entisten omistajien aikaan hommat toimi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe