Kuten näillä sivuilla sivuilla seikkailijat ovat jo huomanneet, olemme saanut uuden "asiantuntijan" messiin näille sivuille, jonka mielipiteen ovat jokseenkin ihmislaumasta poikkeavia. En muista milloin olisin saanut nauraa näin makeasti, joten kiitos siitä.
Mutta meinasin vain kysästä sinulta JOFA SETÄ MAITOJUNA henkilökohtaisen kysymyksen jos se toki vain sopii. Kun ahkerasti näitä Suomi24 palstoja lueskelet aina iltaisin hotellistasi, niin voisitko kertoa pidätkö omaa blogia? Aion ainakin itse ruveta seuraamaan jos vain kyseistä juttua harrastelet. Näkemyksesi ovat vain niin hulvattomia, että tekisi mieli kokeilla jotain sen tyyppistä, käyhän se varmaan hyvästä terapiastakin.
Tosin kunhan vain muista pysyä asiallisena niin kaikki on ok.
Ja anteeksi kun nyt tämä aihe ei tavallaan liittynyt tämän palstan teemaan mitenkään, mutta luulen että se ei nyt kauheasti ketään jää kaivelemaan.
Ja vielä sellainen juttu sinulle JOFA SETÄ MAITOJUNA, sanoisin vilpittömästi, että Down Goes Brown kolumnia kirjoittava kiekkohuumorin kuningas Sean McIndoekin kalpenee sinulle jutuissaan. Jos vain suinkin pystyt niin jatka tämän homman parissa. SE PARHAITEN NAURAA JOLLA ON KOVIN LÄÄKITYS, menee suomalainen sanonta.
Hyvä JOFA SETÄ MAITOJUNA
5
90
Vastaukset
- JOFA SETÄ MAITOJUNA
Hyvä Alex.
Tällä hetkellä kirjoitan vaan viiltävät totuudet tänne suomi24 palstalle. Toisia ne näköjään naurattavat, toisilla näyttää menevän hermo.Jääkiekko herättää tunteita.
T.JOFA SETÄ- palstalukija
Niitä viiltäviä totuuksia on mukava lukea, vaikken niistä aina samaa mieltä olekaan.
- ou jee
"Se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys"
Ja sinä menet ja naurat makeasti.
Taisit puhua itsesi juuri pussiin.- Alex_puck
problem? :D
ei tarvii ottaa nii tosissaa - ou jee
Alex_puck kirjoitti:
problem? :D
ei tarvii ottaa nii tosissaaEn minä sitä tosissani ottanut.
Kunhan heitin, lähinnä läppänä. Oli sitten varmaankin huono sellainen.
Ymmärsin kuitenkin, että itsekin vitsailit aloituksessasi.
Tai sitten ymmärsin ihan väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764