Kuten näillä sivuilla sivuilla seikkailijat ovat jo huomanneet, olemme saanut uuden "asiantuntijan" messiin näille sivuille, jonka mielipiteen ovat jokseenkin ihmislaumasta poikkeavia. En muista milloin olisin saanut nauraa näin makeasti, joten kiitos siitä.
Mutta meinasin vain kysästä sinulta JOFA SETÄ MAITOJUNA henkilökohtaisen kysymyksen jos se toki vain sopii. Kun ahkerasti näitä Suomi24 palstoja lueskelet aina iltaisin hotellistasi, niin voisitko kertoa pidätkö omaa blogia? Aion ainakin itse ruveta seuraamaan jos vain kyseistä juttua harrastelet. Näkemyksesi ovat vain niin hulvattomia, että tekisi mieli kokeilla jotain sen tyyppistä, käyhän se varmaan hyvästä terapiastakin.
Tosin kunhan vain muista pysyä asiallisena niin kaikki on ok.
Ja anteeksi kun nyt tämä aihe ei tavallaan liittynyt tämän palstan teemaan mitenkään, mutta luulen että se ei nyt kauheasti ketään jää kaivelemaan.
Ja vielä sellainen juttu sinulle JOFA SETÄ MAITOJUNA, sanoisin vilpittömästi, että Down Goes Brown kolumnia kirjoittava kiekkohuumorin kuningas Sean McIndoekin kalpenee sinulle jutuissaan. Jos vain suinkin pystyt niin jatka tämän homman parissa. SE PARHAITEN NAURAA JOLLA ON KOVIN LÄÄKITYS, menee suomalainen sanonta.
Hyvä JOFA SETÄ MAITOJUNA
5
128
Vastaukset
- JOFA SETÄ MAITOJUNA
Hyvä Alex.
Tällä hetkellä kirjoitan vaan viiltävät totuudet tänne suomi24 palstalle. Toisia ne näköjään naurattavat, toisilla näyttää menevän hermo.Jääkiekko herättää tunteita.
T.JOFA SETÄ- palstalukija
Niitä viiltäviä totuuksia on mukava lukea, vaikken niistä aina samaa mieltä olekaan.
- ou jee
"Se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys"
Ja sinä menet ja naurat makeasti.
Taisit puhua itsesi juuri pussiin.- Alex_puck
problem? :D
ei tarvii ottaa nii tosissaa - ou jee
Alex_puck kirjoitti:
problem? :D
ei tarvii ottaa nii tosissaaEn minä sitä tosissani ottanut.
Kunhan heitin, lähinnä läppänä. Oli sitten varmaankin huono sellainen.
Ymmärsin kuitenkin, että itsekin vitsailit aloituksessasi.
Tai sitten ymmärsin ihan väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998