Windows update ei toimi?

Marcus78

Olen tässä yrittänyt pari päivää asentaa kahteen eri koneeseen (HP mini -kannettava ja Fujitsu Siemens Scaleo P -pöytäkone) Windows XP:tä (Pro Fi ja Uk), aina siihen saakka kun saa Servicepack 3:n asennettua, niin kone rupeaa tahmaamaan ja Windows Update ei toimi vaan jää jumittamaan (pyörii koko illan), muistaakseni jotain siinä pitäisi asentaa
SP3:sen kaveriksi (muita päivityksiä), mutta miten?

Toiseen ehdin jo asentaa virustorjuntaohjelman (McAfee) ja olen koittanut ilman sitä, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Kokeiltu asentaa päivityksiä myös langallisella yhteydellä ja langattomalla yhteydellä, ei vaikutusta.

Yhteytenä on Elisa (Viihde ADSL). Molemmissa koneissa on aito XP lisenssi.

Onko vika josssain Microsoftin palvelimella vai missä?

3

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matolaatikko sucks!

      Sinun pitäisi siirtyä käyttämään Linuxia niin alkaisi päivityksetkin toimimaan.

    • MiNäVaAn

      Jos se herjailee jotain, että sivua ei näy... siihen täytyy etsiä ja asentaa kaikenmaailman kilkkeitä, framework, flashplayer, java, explorer 8, jne ennenkuin se suostuu päivittämään. Jossain siellä sivuilla on linkki tai mainos FIX IT ohjelmasta. Aja se. Se saattaa kertoa mitä puuttuu ja mitä pitää asentaa ja se saattaa muutenkin korjata jotain.

    • näin se menee

      Se pitää jättää asennuksen jälkeen automaattiset päivitykset päällä pyörimään yön yli niin silloin niitä päivityksiä alkaa tulla, ensin tulee vain yksi ja sitten toinen, sitten loput.

      Kun kaikki päivitykset on asentunut niin kone alkaa toimimaan normaalisti. Noin kaksi vuorokautta menee, älä sammuta konetta tai katkaise internetyhteyttä. Varmista ettei mikään lepotila ole päällä.

      Windows Update sivustolle turha yrittää ennenkuin kaikki päivitykset asentunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe