Käsittämätöntä, että kirkon sefut eivät poista tuollaista törkyä, jos hän ei saa kirkolta palkkaa.
Onko tuo vapaa-ajattelijoita solvaava kirkon palkkalistoilla?
9
130
Vastaukset
- ¤¤¤¤¤¤
Ei kannata provosoitua luulevaisten sovauksista,jotainhan heidän on
tehtävä osoittaakseen kristillisyytensä. - FUCKIFUU
Totuus on että kyseessä on luterisen kirkon pappi joka solvaa nimettömästi täällä ateisteja.
- hekoheko
Se on sinun totuutesi ja vain sinun.
- jiijeetee
Olen vähän itsekkin ihmetellyt, että onko tuon kirjoittajan tarkoitus vaan provota. Luulisi kirkon jotenkin puuttuvan tähän, koska moni varmasti yhdistää tämän uskoviin, ja kuva kirkosta ei ainakaan parane.
- Ihme ja kumma
Onko kirkkoa täällä solvaavat Vapaa-ajattelijoiden palkkalistoilla? Ihmettelen vaan.
- FUCKIFUU
Ihme ja kumma kirjoitti:
Onko kirkkoa täällä solvaavat Vapaa-ajattelijoiden palkkalistoilla? Ihmettelen vaan.
Voin kertoa että emme ole. Vaparit eivät tartu riittävän tarmokkaasti rikollisjärjestöön verrattavan kirkon toimiin ja rikoksiin. Solvaamista se totuudenpuhuminenkin on, tietäisitte jos te kristityt kykenisitte edes kerran elämässänne puhumaan totta.
- (())
FUCKIFUU kirjoitti:
Voin kertoa että emme ole. Vaparit eivät tartu riittävän tarmokkaasti rikollisjärjestöön verrattavan kirkon toimiin ja rikoksiin. Solvaamista se totuudenpuhuminenkin on, tietäisitte jos te kristityt kykenisitte edes kerran elämässänne puhumaan totta.
Vihanpurkaukset johtuvat eroakirkosta palvelusta, lahkolaisia ei vaparit
juurikaan kiinnosta.
Kirkosta pitäisi voida erota tekstiviestillä tai soittamalla,varsinkin sellaiset
henkilöt jotka eivät ole henkilökohtaisesti koskaan liittyneet.
- agnus Dei
Miksi olisi? Ei kirkolla ole sefujakaan. On vain joku kiihkouskova hörhö.
Ehdota poistoon! - hannup1
Aloite kirkon poistamiseksi perustuslaista https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/649. Allekirjoita ja kerro eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512