JOFA SEDÄLLÄ ON NYT VAKAVAA ASIAA

JOFA SETÄ MAITOJUNA

JOFA SETÄ laittaa perjantain kunniaksi toisen päivityksen.Ongelma on tällä kertaa yhteinen joten en usko että nyt tarvitsee kiistellä, olemme varmasti tällä kertaa samaa mieltä. Asia on tärkeä joten se täytyy ottaa esille. Olin tässä viikolla seuraamass SM-liiga peliä. Vieressäni istui mies puku päällä juuri töistä tulleena kahden pienen poikansa kanssa. Heidän vieressän istui likaisissa farkuissa ja paidassa reilusti viinalle tuoksahtava mies henkilö. Tämä mies möykkäsi koko pelin ajan semmoista tekstiä etten voi sitä tänne kirjoittaa nimittäin jos kirjoittaisin sitä ei julkaistaisi. Silti nämä isin pikku pojat joutuvat kuuntelemaan sitä tekstiä koko pelin ajan. Miehen käytös oli myös uhkaavaa joten tämän isän, joka raskaan työpäivän päätteeksi oli tullut seuraamaan peliä keskittyminen meni aivan muuhun kun pelin seuraamiseen. Heitän villin veikkauksen: Tämä kyseinen kaveri ei lähtenyt seuraavana aamuna sinne minne me normaalit paremmat ihmiset lähdemme. Siis arvaatte varmaan mikä hän oli. eli ei ihan niin hyvä ihminen, ei sitä vahvinta ainesta. Kansain välisissä peleissä hyvä ystäväni Kale onkin jo asiaan puuttunut ja lippujen hinnat ovat nostettu sille tasolle että sillä tätä ongelmaa onkin saatu kitkettyä jo ihan kiitettävästi. Sama on tehtävä myös SM-liigassa. Yksinkertaisesti töissäkäyvien perheiden on saatava rauhassa ja turvallisesti lapsineen seurata peliä ilman että joku juovuspäinen, en sano mikä, en halua alkaa haukkumaan ketään. Häiriköi heitä juovuksissa. Nyt kun SM-liiga päättäjät luette tätä, annan teille neuvon. Nostakaa lippujen hintoja, sillä saamme pysymään nämä häiriköt poissa peleistä.

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppakorkean pukumies

      Kyseinen henkilö taisi olla kauppakorkean opiskelija eli tuleva pukumies.

      Tällä henkilöllä on myös oikeinkirjoitus hallussa ja hän osaa tehdä työhakemuksen ilman äidin apua.

      Hän on myös lukenut useamman kuin yhden kirjan, koska osaa lukea itse, eikä tarvitse äitiä siinäkään.

      Ja jos maitosetä ei ole koulunpenkillä, niin sitten hänkin on varmaan työttömänä, kun puoliltapäivin tänne kirjoittelee.

      Tosin, vaikeahan teikäläisen on niitä töitä löytää, kun et osaa edes perusasioita, kuten oikeinkirjoitusta.

      Sillä välin, kun teikäläinen on katsomassa sm-liigaa, niin tämä pukumies seuraa NHL:ää Amerikan mantereella.

      Ja usko pois, ne liput on sen verran kalliita, ettei niitä ostella peruskoulupohjalta.

      Jos olisin katsomassa sm-liigaa, niin olisin vip-katsomossa.

      Emme siis ole vielä tavanneet, mutta en liiku juoppopiireissä, joten tuskin tulemme tapaamaankaan.

      • lhlbclvhbxhmgjgmgj

        "Tällä henkilöllä on myös oikeinkirjoitus hallussa ja hän osaa tehdä työhakemuksen ilman äidin apua."

        Hajosin tohon =D=D=D


    • en viitsi elättää sinua

      Repesin totaalisesti, kun luin tämän tekstin.

      Veikkaan, että tämä jofa-reppana ei ole tehnyt ensimmäistäkään työpäivää.

      Ehkä juuri ja juuri siivoojaksi voisit päästä, mutta et varmaan selviytyisi siitäkään työstä.

      Täyttääkö äiti myös kelahakemukset puolestasi?

      Menehän töihin, niin lapsesi saavat leivän päälle muutakin kuin ylähuulen.

      • hlgkgbgngngfkgnfk

        Äläs nyt.

        Kyllä jofa setä maitojuna voisi äidin kielen opettajaks juur päästä xD


    • oikealta ja kovaa

      Huvittavaa, että työtön luuseri puhuu "meistä normaaleista, paremmista ihmisistä".

      Siinä vaiheessa, kun kaltaisesi roskajoukko tekee yhdenkin kokonaisen työpäivän, niin minä nostan hattua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe