Löytysköhän ketään naista juttelemaan aiheesta? Kiinnosta kovasti moinen kengillä kiusaaminen....
Kommentteja?
http://xhamster.com/movies/469870/hotlegs_brutal_cock_trampling.html
Peniksen kuritus
47
4649
Vastaukset
- miina1
Olen tehnyt tätä. Noin kaksi vuotta sitten silloinen miesystäväni pyysi,että potkisin ,ja polkisin hänen penistään punaisilla hai-saappaillani. Silloin oltiin hyvin rakastuneita toisiimme, ja tottakai suostuin. Tuntui se vähän oudolta,kun potkaisee saappaalla munille. Ja sitten poljin haillani hänen `sen`päälle . Tästäpä voidaan jatkaa juttua, varmasti teillä naiset ,on kokemuksia.
- Mimmi55
Poika töistä tuli luokseni ja vanhakin erehty 17v poikaan. Kun imi isoja tissejäni jatkuvasti kulli pystyssä. Runkkasin sitä jatkuvasti kun oli alasti, vaikka valittikin niin halus lujempaa. En ennen tiennyt että munaa saa kovakouraisesti runkata. Käy luonani viikottain kun haluu olla alistettuna alasti, suostuu mihin vaan. Ison dildonkin saa pieneen pyllyyn kun rasvaa. Jaksaa ainakin naida kunnolla ja nuolla vittuani.
- ei ehkä kannata
Täällä oli alkuvuonna video, jossa nainen painoi koko painollaan korkokengällään kaluun reiän, ehkä aiheutti penismurtuman, ja verta virtasi ja mies huusi oikean kivun ja hädän takia.
- Dfgkkfh
Olisi ehkä kannattanut olla hereillä bilsantunneilla, sillä peniksessä ei ole luuta, eikä siis voi murtua! Takaisin koulun penkille!
- Herääs itse
Dfgkkfh kirjoitti:
Olisi ehkä kannattanut olla hereillä bilsantunneilla, sillä peniksessä ei ole luuta, eikä siis voi murtua! Takaisin koulun penkille!
Halloo, googlaa sanaa.
- Anonyymi
Vaaralliset korot kirjoitti:
Tarkoitatko tätä ? http://uselessjunk.com/article_full.php?id=114895
Just tota:
404 Error - Page Not Found - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tota:
404 Error - Page Not FoundOliko tää: https://crazyshit.com/cnt/medias/29518-step-on-the-dick-and-make-it-spray
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää: https://crazyshit.com/cnt/medias/29518-step-on-the-dick-and-make-it-spray
Meniköhän jo kymmenes tän klipin postauskerta täyteen.
Et sit mitään omintakeisempaa kekannu.
- Kullinpolkijat
Jopas on asemalle jäänyttä sakkia!
- Onko yhdistys?
Onko olemassa joku Kullinpotkijat-yhdistyskin?
Mitä tarkoitat? Oliko esim. se korkokenkävideo, jossa veri lensi, feikki? Saattoi se tietysti olla sitäkin, koska ei siitä voinut nähdä vuotokohtaa tarkemmin.
Eikö muita naisia löytynny asista keskustelemaan kuin Miina1? Kertokaa kokemuksista..
- H. Mietonen
Hellä mietonen. Miehelleni riittää kun sidon kivekset ja peniksen sekä napsin kiveksiä muoviviivaimella ja napauttelen luunappeja.
En voisi kuvitellakaan kovempaa käsittelyä!- Anonyymi
Kovakourainen veivaaminen ja läpsiminen riittää yleensä, joskus päälle pientä potkimista upouusilla mustilla Kontio kumisaappaista.
- herkät pallot
Huvittaa kun miehenä luen että omalle miehellesi riittää "napsit kiveksiä muoviivaimelle ja annat luunappeja". Naisena et taida aavistaakaan kuinka herkkä paikka kivekset ovat miehelle. Ei tosiaan tarvitse napsaista muoviivaimella kovin kovaa niin mies huutaa ja itku tulee aikuselle miehellekin.
- Anonyymi
Kokeilin itseeni tuota viivoittimella napsauttelua. Kannattaa olla varovainen, on sen verran tehokasta että meinasi parku päästä heti ensi iskulla.
- Terzka teräksestä
Kestäisittekö tässä käsittelyssä ? http://videarn.com/amateur/2039336-long-nails-handjob.html
- katselija1
Minua ainakin kiinnostaa katsella filmejä jossa miehen kalua rääkätään.
Joskus nuorempana jotain kokeillutkin, en tiedä miten pitkälle voisin mennä, olis
kiva nähdä joskus livenä, kun joku nainen pistäs jonkun runkun vinkumaan, Jos joku haluais kokeilla muutenkin tallomista, niin suostun mielelläni kokeiluun mukaan...
Kiinnostusta ilmeisesti naisilla kuitenkin olis..- miina1
Kerroin tuossa pari viikkoa sitten munille potkimisesta ja polkemisesta. Minä olen tehnyt sitä aina tilaisuuden tullen. Aika usein minulla on siinä tilanteessa jalassa ne punaiset hai-saappaat. Niillä minä poljin peniksen tässä äskettäin mustelmille, ja potkin sitten vielä toisessa tilanteessa kunnolla munille. En tiedä, voisihan ne toisenlaisetkin kengät olla hyvät noissa `kuritushommissa`, mutta minä olen tykästynyt haitsuihini.
- repe01
Hei Miina! Teräväkärkiset kengät on niin seksikkäät, et sellasista kun saa potkuja palleille, niin onhan se kaunista ;) Ois se mukava pitkästä aikaa saada kenkää ja polvea munille kyllä.
Just sain kokea ammattilaisen käsittelyn.. Vau mikä kokemus. Tuntu tosi hyvältä..
- kiinnostaaaa
mistäs sellasta saa? :)
Muita naisia kuin Miina kokeillu?
- koroillani
Olen kyllä mies mutta olisi kiva kokeilla korkkareillani kiduttaa jonkun kalua...
- Anonyymi
Tykkäisitkö mun kalua kiduttaa?
- Tuhmis6
Mielenkiintoista tämä kuritusvietti. Itse haluaisin naisen piiskaamaan kaluani, kiveksiäni ja pyllyä, nauttisin. Pääkaupunki seutu.
- kumiorja
Tässä ois kamariin pikku purtavaa:
http://xhamster.com/movies/750253/cute_girl_cock_biting_and_cbt_action.html
http://xhamster.com/movies/1620649/cock_bite_and_cbt.html
Ja sitten verenkiertoa kiihdyttävää:
http://xhamster.com/movies/1171726/whip_on_cock....html
Kaikkia näitä on tullut koettua ja toivon lisää. - villi-ira
Kikkelit kuriin korkkareilla, piiskalla tai vaikka kynsin ;)
- Taatsy
Villi-ira
Tuu laitaan mun kikkeli ja kulkuset kuriin nautin kun nainen ottaa pallit käsiinsä ja puristelee niitä, olen Pohjois Pohjanmaalta jos joku haluaa tehdä mun munille jottai niin rohkeasti kysymään vaan:)- Jos-uskallat
Ei tuu. Sä neet sen luokse.
- Taatsy2
Tuu sä mun luo nainen ootan kikkeli kovana pallien kuritusta;)
- Anonyymi
Meillä minä poljen miehen peniksen päälle Hai-saappaalla. Kun `se`seisoo , ja hän on polvillaan latttialla , niin minä astun saappaalla päälle. Käytän molempia saappaitani polkemiseen , sieltä valuu nesteitä lattialle. Jonkun aikaa poljettuani , niin minä vielä potkin. Se sitten sattuu , kun minä potkin saappaillani. Minulla on aika kovat potkut , ja saattaa sattua myös kiveksiin , ja sinne kun saapas tulee , niin seuraavana päivänä on nivuset kipeänä.
- Anonyymi
oisko sulla joku sähkäri ;)? ja kaipaisin kuritusta kanssa !!
- Anonyymi
Meilläkin on tuttua touhua potkiminen. Minäkin pidän siitä , että täytyy olla kengät jalassa potkimisessa. Minä tykkään Hai-saappaistani. Ne on usein olleet jalassa , kun olen potkinut. Annan potkuja siittimeen ja kiveksiin. Minun saappaani potku sattuu.
- Anonyymi
Minäkin olen samaa mieltä , että peniksen kuritukseen on paras keino potkiminen. Potkut sattuu , ja kengät pitää olla jalassa. Itse pidän teräväkärkisistä avokkaista , mutta kuten edellä ovat maininneet , niiin Hai-saappaat on myös hyvät. Minulla on myös ne , joten niilläkin voin potkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen samaa mieltä , että peniksen kuritukseen on paras keino potkiminen. Potkut sattuu , ja kengät pitää olla jalassa. Itse pidän teräväkärkisistä avokkaista , mutta kuten edellä ovat maininneet , niiin Hai-saappaat on myös hyvät. Minulla on myös ne , joten niilläkin voin potkia.
Kyllä kengät täytyy olla jalassa potkimisessa. Niillä kun potkii , niin se tuntuu. Sellaiset kovakärkiset on hyvät. Ostan aina sellaiset.
- Anonyymi
Minäkin potkin usein Hai-saappaillani. Kengät pitää minullakin olla jalassa potkimisessa.
- Anonyymi
Mieheni ei kuitenkaan näytä olevan aivan kummajainen.
En ole uskaltanut kovin rankkaa käsittelyä. Sidon mieheni kivekset ja siittimen kengännauhalla ja raavin kilkuttimia ja napsin niille luunappeja.
Kun käytössä on pitempi, ohut naru niin siitä kiristäminen on normimenetelmä.
Nyt mieheni on tilannut narujen tilalle langattomasti ohjattavan "sähköpaimenen".
Voi napsia sillä sähköiskuja olematta välttämättä kosketuksessa. Olen hyvin varovainen piiskaaja joten odotukseni tuon sähkövehkeen suhteen ovat melkoiset.
Tietenkin sidon mieheni kädet selän taakse estääkseni omatoimisen paimenen sykepään irroittamisen. - Anonyymi
Meilläkin siitintä kuritetaan kengillä. Ne on minun punaiset Hai-saapaat , jotka sen tekee. Minä astun saappaalla peniksen päälle , tuntuu varmaan kipeästi. Vaihdan jalkaa , ja sitten toinen saapas on tallomassa. Tallon molemmilla saappaillani. Siitin on sitten punaisena minun polkemisen jäljiltä.
- Anonyymi
Osaatko koskaan keksiä itse jotain uutta vai onko sinun aina turvauduttava muidenvanhoihin ideoihin?
- Anonyymi
Meillä on tähän käyttöön punaiset Kontiot tai mustat Hunterit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on tähän käyttöön punaiset Kontiot tai mustat Hunterit.
Tarvitsen säännöllisesti piiskaa kullilleni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136