Seksin puute turhauttaa!

Yh-äiti...

Olen pienen vauvan yh-äiti. Minua ahdistaa ja kiukuttaa seksin puute, kun en ole sellaiseen tottunut. Uutta kumppania ei voi lähteä etsimään, kun lapsi on noin pieni. Tuttavapiirissä ei ole ketään kiinnostunutta. Miten saisin masturbointiin enemmän tunnetta, tai vaihtoehtoisesti miten unohtaisin seksin tarpeen kokonaan?

8

641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluat eroon seksistä, mene jonkun häihin ja syö hääkakkua.
      Ainakin minun vaimoni seksihalut loppui hääkakun syöntiin.

    • varattuitsekylläkin

      samaa kategoriaa, kuin vessanpaperilla rintojen hierominen. Ei suurenna niitä vaikka on toiminut takapuoleen. Otappa yh vaikka dressmannin joku mainos ja käytä sitä visualisointiin ja sitten joku suristin kaupasta. Tuollainen vauva tarvitsee sinua enemmän kuin sinä seksiä. Tuohon tilanteeseen joku keppiheikki saattaa tehdä tuhoa. Tai sit muksu mummolle ja eikun baanalle. Kyllä kun sanoo tarpeensa mukavalle miehelle joka on vapaa, niin eiköhän se järjesty, et vaan puhu sitoutumisesta mitään ja muistat suojauksen.

    • anna aikaa

      Tsemppiä yh-äidille!

      Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja kolme vuotta meni selibaatissa. Sitten vasta jaksoin katsella ympärille ja löysin hyvän miehen, jonka kanssa tämäkin puoli hoitui. En olisi kyllä aiemmin pystynyt seksiin. Haluan huolehtia itsestäni ja lapsestani, joten baarit eivät ole minulle se vaihtehto. Mies löytyi tutun tutun kautta.

      Turhautti, mutta kyllä selviät tilanteesta. Masturbointi ei ole huono juttu yhtään.

      Voimia!

    • hullu(hko)

      Kun on tarpeeksi kauan ilman seksiä ja lisäksi myös masturboimatta, alkavat halutkin vähetä. Joo-o, ihan totta, vaik luulis, et se menee juuri päin vastoin. Olen tämän testannut niin monta kertaa, että tiedän mistä puhun. Kun ei laukea lainkaan, niin joskus 3-5 viikon laukeamattomuuden jälkeen panettaa sairaasti, mut siitä lähtien alkaa helpottaa. Nyt olen ollut n. 8 kk laukeamatta, ja ei paneta yhtään. No, ehkä tää ei mee kaikil samoin kuin mulla, mut kannattaa kokeilla, eli kädet pois housuista!

    • seli seli

      Niih ku ei ja voih. Huvittaa nää naisten vuodatukset selibaateista. Seksiä sais niin paljon ku haluais,mut kiva vähä narista tääl palstalla.

    • anna aikaa

      Minulla ainakin seksi ja tunne liittyvät vahvasti yhteen eli en nyt joka miehen kanssa suostuisi seksiä harrastamaan, vaikka miten olisi tarjolla..

      Mielummin sitten olen ilman ja kärsin, kunnes hyvä tyyppi löytyy. En harrasta irtosuhteita eli mielummin tositarkoituksella.

      • aviossa

        No ongelma silloin tunne puolella. Itse voisin harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa. Silti rakastan vain vaimoani.


      • ehe hehe
        aviossa kirjoitti:

        No ongelma silloin tunne puolella. Itse voisin harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa. Silti rakastan vain vaimoani.

        Nii, kummalla se ongelma olikaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe