Hei
olen astmaatikko ja oireillut nyt syksystä asti eli PEF-arvot olleet pitkään aamuisin punaisella (350-400, 650 normaali). Nyt yskökissä ollut verta satunnaisesti verta ja määrättiin ysköksen irtosolututkimukseen keuhukosyövän poissulkemiseksi. Voiko tämä tulla alle 40-vuotiaalle, kumminkin tupakointia 20v ja nyt 2v ollut polttamatta?
Hengästynportaat noustessa ja yleisoireena väsymys.
tuloksia odottaen...
keuhkosyöpä oireet
10
1135
Vastaukset
- Voi olla sekin..
Onko suljettu pois keuhkoveritulppa???
- KGtgyuh
Eräältä sivustolta luin vetyperoksidi-hoidosta jota on käytetty sota-ajoilta lähtien mikäli kyse on tulehduksesta.
http://www.magneettimedia.com/mita-pirua-paallemme-oikein-sumutetaan/
Nämä sumutteet eivät ainakaan paranna oloasi mutta kirjoita hakukenttään haluamasi sana niin saat sellaista tietoa mitä lääkäritkään eivät voi kumota.
- Exembolikko
Kuinka pitkään olet sIrastanut astmaa ja miten se vaikuttaa. Oireesi?
Niin tietysti tupakointi altistaa tukoksille.
Lisäksi hengästyminen javäsymys liittyy emboliaan kuin. Myös veriyskökset - stop smoking!
Nikotiini on vahvaa myrkkyä...!!. http://yle.fi/uutiset/nikotiinikoukku_voi_olla_ikuinen__vaikka_lopetat_tupakoinnin/7062433
- vaihtoehtoja...
Voi olla astman ohella keuhkoahtaumatauti. Hyvin todennäköistä sekin. Mutta hyvä kun sulla tutkimukset ja saat selvyyden mistä veri? Verta voi irrota hiukan kun hengitystiet kuivuvat ja kova yskiminen muitakin syitä löytyy... harvinaisempana että tulee ruokatorvesta ja siellä ruokatorven "suonikohjuja" ns esofagusvariksia...
- Samantha
Mun yhdellä ystävällä oireili juuri noin,kunnes löytyi keuhkosyöpä.Hänkin oli aikoinaan tupakoinut,nyttemmin lopettanut.Astmana hoidettu pitkään...nyt niin huonossa kunnossa ettei voida hoitaa enää...
- Keuhkolääkärin
Keuhkojen röntgenkuva ja spirometria ovat ensisijaiset tutkimukset tällaisessa tilanteessa. Mene erikoislääkärille viivyttelemättä.
- lääkärille mars
voi olla
syöpää
keuhkoahtaumaa
onneksi pääsit röökistä eroon
http://personal.inet.fi/koti/remeli/astma.htm- yyhyy
Qqq
- Aprill
Läheiseni keuhkoista löytyi hyvälaatuinen kasvain,ja kun sitä mentiin sorkkimaan,koepalat otettiin,se levisi räjähdysmaisesti joka puolelle,puoli vuotta ja menehtyi.Niin oli astmaatikko ollut parikymmentä vuotta,ja tupakoinut pitkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439