keuhkosyöpä oireet

astmaatikko

Hei

olen astmaatikko ja oireillut nyt syksystä asti eli PEF-arvot olleet pitkään aamuisin punaisella (350-400, 650 normaali). Nyt yskökissä ollut verta satunnaisesti verta ja määrättiin ysköksen irtosolututkimukseen keuhukosyövän poissulkemiseksi. Voiko tämä tulla alle 40-vuotiaalle, kumminkin tupakointia 20v ja nyt 2v ollut polttamatta?
Hengästynportaat noustessa ja yleisoireena väsymys.

tuloksia odottaen...

10

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla sekin..

      Onko suljettu pois keuhkoveritulppa???

      • KGtgyuh

        Eräältä sivustolta luin vetyperoksidi-hoidosta jota on käytetty sota-ajoilta lähtien mikäli kyse on tulehduksesta.

        http://www.magneettimedia.com/mita-pirua-paallemme-oikein-sumutetaan/

        Nämä sumutteet eivät ainakaan paranna oloasi mutta kirjoita hakukenttään haluamasi sana niin saat sellaista tietoa mitä lääkäritkään eivät voi kumota.


    • Exembolikko

      Kuinka pitkään olet sIrastanut astmaa ja miten se vaikuttaa. Oireesi?
      Niin tietysti tupakointi altistaa tukoksille.
      Lisäksi hengästyminen javäsymys liittyy emboliaan kuin. Myös veriyskökset

    • stop smoking!
    • vaihtoehtoja...

      Voi olla astman ohella keuhkoahtaumatauti. Hyvin todennäköistä sekin. Mutta hyvä kun sulla tutkimukset ja saat selvyyden mistä veri? Verta voi irrota hiukan kun hengitystiet kuivuvat ja kova yskiminen muitakin syitä löytyy... harvinaisempana että tulee ruokatorvesta ja siellä ruokatorven "suonikohjuja" ns esofagusvariksia...

    • Samantha

      Mun yhdellä ystävällä oireili juuri noin,kunnes löytyi keuhkosyöpä.Hänkin oli aikoinaan tupakoinut,nyttemmin lopettanut.Astmana hoidettu pitkään...nyt niin huonossa kunnossa ettei voida hoitaa enää...

    • Keuhkolääkärin

      Keuhkojen röntgenkuva ja spirometria ovat ensisijaiset tutkimukset tällaisessa tilanteessa. Mene erikoislääkärille viivyttelemättä.

    • lääkärille mars
      • yyhyy

        Qqq


    • Aprill

      Läheiseni keuhkoista löytyi hyvälaatuinen kasvain,ja kun sitä mentiin sorkkimaan,koepalat otettiin,se levisi räjähdysmaisesti joka puolelle,puoli vuotta ja menehtyi.Niin oli astmaatikko ollut parikymmentä vuotta,ja tupakoinut pitkään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe