Ostin siis kaverilta venäläistä viina ja nyt olen ruvennut miettimään että uskaltaako sitä ollenkaan juoda. Olen kuullut tapauksia jossa venäjältä ostettu viina on paljastunut metanoliksi ja käyttäjä on sokeutunut tai jopa kuollut. Nyt kysynkin että kuinka pienestä määrästä tätä myrkkyä saa näön tai hengen lähtemään tai minkäänlaisia myrkytysoireita. Olen juonut siitä noin 10cl eikä mitään käynyt, joten uskallanko juoda pullon tyhjäksi huoletta. Oon aivan surkea näiden viinojen kanssa enkä pysty erottamaan normi viinaa metanolista hajun tai minkään muun perusteella. Colan seassa olen nuo 10cl juonut ja olen täysin tosissani tän asian kanssa.
Voinko juoda tätä viinaa huoletta?
3
273
Vastaukset
- näkevä
Vähän hankalia erottaa mutta pääsääntönä kait voi pitää että jos ostettu jostain isommasta virallisesta kaupasta voisin juoda jos joltain jobbarilta muutamalla ruplalla jättäisin juomatta. Alkoholi Suomessakin aikaa edullista versus näön menetys tai hengen lähtö. Jotkut pyörittelevät pirtupulloa ja kuplien perusteella arvioivat kuoleman riskin, polttamalla näkee että ei ole pelkkää vettä mutta kun myrkkykin palaa.
- entiedä
No ainakin kyljessä on viivakoodi ja taakse liimattu lappu jossa lukee ''только для продажи в магазине беспошлинной торговли'' joka google kääntäjän mukaan tarkoittaa ''myyntiin tulleita duty free-myymälä.
- Alkon asiakas
Minä jättäisin juomatta, kuten kaikki virun myrkytkin, siis kaikki virun myrkyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314054- 462777
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422745- 302473
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82465Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3152306- 382009
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481702Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507