Kokemuksianne varatuista kauris-miehistä

ikäneito

Jos teille on käynyt niin onnettomasti (niin kuin minulle), että olette ihastuneet varattuun kauris-mieheen, niin kertoisitteko, miten kaurismies käyttäytyy tälläisessa suhteessa.

17

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kii

      ei ainakaan samoin kuin tämä viikonloppulööpeissä petturuutensa jälkeen "jeesustellut" kyläkauppias.

      • muikku

        ole kauris vaan rapu, jotka tunnetaan sotkuisista naissuhteistaan


    • kauristyttö88

      mä joskus vuosi sitten tein jotai anteeksi antamatonta (jonka sain kyllä ihme kyllä hyvinki nopeasti anteeksi) olin auttanut parasta kaveriani saamaan yhden poitsun ja olin sen mun kamun tukena ja sillee ku tää oli sillon vielä aika ujo. mutta sittenpä siinä kävikin niin että mäkin aloin tykkää siit pojasta ja sitten me petimme pojan kanssa sitä pojan tyttöystävää/mun kaverii piiitkän piitkän aikaa oikee kunnolla....
      voisin kertoo ehkä vähän enemmänki, mutta en nyt ehdi=(

    • sarvipää

      Sinuna olisin huolestunut omasta käyttäytymisestäsi.

    • Hannele

      Olen tapaillut kahta varattua kaurismiestä. Ihania molemmat, sängyssä jess! Vaimo vei voiton! Olen kiertänyt kaikki varatut kaukaa!

    • Pikku Myy

      Ikäneito olet voinut löytää onnen,jos osaat ottaa Kauris-miehen rakkauden avoimin mielin ja taivaan lahjana vastaan. Lisäksi jos Kauris-miehen tunne on aito, hän hukuttaa sinut kukkiin, lahjoihin, puheluihin huolenpitoon joka itsellisestä eläjästä tuntuu kuristavalta symbioosilta tai toiseen tukeutuvalta henkilöltä rakastavalta huolenpidolta, mustasukkaisuuttakin on henkilön kypsyydestä riippuen. Varattu sana tuo mutkia matkaan sinulle naisena, Kauris-miestä sellainen ei pahemmin haittaa, hiukan vain rajoittaa ja on järjestelykysymys.Sinun tulee ratkaista itse suhteesi varattu sanaan. Suhteen kehittyessä törmätään kysymykseen elänkö onnen murusilla vai haluanko koko miehen elämääni "Kyyti oli kylmää kun esitin haluni elää yhdessä Kauris-miehen kanssa,selittelyä ja tekosyitä sekä kiirettä töissä. Löytyi uusi suhdekin, joten meitä oli kolme naista saman miehen kimpussa noin vuoden ajan.Totuus tilanteesta piti kaivaa väkisin ja totuuden torvi ei suinkaan ollut tuo mies, vaan aivan ulkopuoliset ihmiset. Ikäneito,silti uskaltaudu suhteeseen Kauris-miehen kanssa, hän on ihana rakastaja...MUTTA MUISTA PITÄÄ KIINNI OMISTA RAJOISTASI..

    • koetus

      Saattaa olla, että onnistut "nappaamaan" varatun kauriin. Jonkin aikaa kuluu auvossa, mutta voit olla vakuuttunut, että jossain vaiheessa kaurisuros muistaakin, että itse asiassa hän olikin suhteenne alussa varattu ja että sinän se..., jne.. jne... Kauriit ovat tosi hyvämuistisia.

    • Zania

      Kaurismies ei luultavasti lähde matkaasi, hän on niitä miehiä joka haluaa tehdä kaikkensa olevassa olevan parisuhteen eteen. Kauriin maailmankuvaan ei pettäminen sovi, hän elää yhden ihmissuhteen kerrallaan.

      • ikäneito

        Olet varmaan oikeassa...tiedän kyllä, millaiselta tuntuu odottaa jotain viestiä häneltä, varsinkin viikonloppuisin ja iltaisin, kun hän viettää aikaansa perheensä kanssa. Kun sitten päätän jättää hänet ja olla ilmoittamatta enää mitään itsestäni, hän ottaakin yhteyttä ja kaikki alkaa taas alusta.En kaipaa sääliä, olen itse aiheuttanut aikanani tämän tilanteen, kun kiinnyin häneen, toisaalta hän ei ole koskaan luvannut minulle kuuta taivaalta tai mitään muutakaan. Elämä vaan menee omalla painollaan ja asioita tapahtuu.


      • kakkonen
        ikäneito kirjoitti:

        Olet varmaan oikeassa...tiedän kyllä, millaiselta tuntuu odottaa jotain viestiä häneltä, varsinkin viikonloppuisin ja iltaisin, kun hän viettää aikaansa perheensä kanssa. Kun sitten päätän jättää hänet ja olla ilmoittamatta enää mitään itsestäni, hän ottaakin yhteyttä ja kaikki alkaa taas alusta.En kaipaa sääliä, olen itse aiheuttanut aikanani tämän tilanteen, kun kiinnyin häneen, toisaalta hän ei ole koskaan luvannut minulle kuuta taivaalta tai mitään muutakaan. Elämä vaan menee omalla painollaan ja asioita tapahtuu.

        Vietimme eilen yhteisen vapaapäivän miesystäväni kanssa. Oli ihanaa saada pitää hänet lähelläni. Mutta arkeen paluu ei ollut yhtä helppoa; yksi valvottu yö muutti kaiken. Tuska ja epätoivo siitä, että olen pelkkää ajanvietettä.. Nyt olen päättänyt lopettaa suhteen. Taas kerran. Kaurismiehistä ei kukaan ota selvää, vaikka olenkin lätkässä häneen edelleen ja tiedän odottavani...kierre jatkuu...vai jatkuuko?


      • maileeni
        kakkonen kirjoitti:

        Vietimme eilen yhteisen vapaapäivän miesystäväni kanssa. Oli ihanaa saada pitää hänet lähelläni. Mutta arkeen paluu ei ollut yhtä helppoa; yksi valvottu yö muutti kaiken. Tuska ja epätoivo siitä, että olen pelkkää ajanvietettä.. Nyt olen päättänyt lopettaa suhteen. Taas kerran. Kaurismiehistä ei kukaan ota selvää, vaikka olenkin lätkässä häneen edelleen ja tiedän odottavani...kierre jatkuu...vai jatkuuko?

        kaurismies ei ikinä jätä omaa perhettään vaikka asiat olisivat miten. Olin pitkään kaurismiehen kakkosnainen ja oisin vieläkin ellen olisi löytänyt vapaata kaurista joka on minun oma mies.
        Varokaa varattuja kauriita, ovat ihania, mutta jäätte aina lasten ja vaimon varjoon.


      • nutipää
        maileeni kirjoitti:

        kaurismies ei ikinä jätä omaa perhettään vaikka asiat olisivat miten. Olin pitkään kaurismiehen kakkosnainen ja oisin vieläkin ellen olisi löytänyt vapaata kaurista joka on minun oma mies.
        Varokaa varattuja kauriita, ovat ihania, mutta jäätte aina lasten ja vaimon varjoon.

        Mitä valitettavaa siinä on, että mies ottaa järjen käyttöön ja päättää olla jättämättä lapsiaan???


    • tuhmempi

      panee ja unohtaa, yritä sinäkin. niinkun ne puhuu, kun olet päättänyt unohtaa, niin se ilmestyy jostai ja ottaa yhteyttä. mä pääsin irti niin että se sanoi lopulta suoraan ettei halua enää pitää yhteyttä. se oli ollu hirveetä jahkaamista aluks, sitte kun se vihdoin sanoi suoraan, osasin kunnioittaa häntä siitä ja pääsin irti.

    • vaaka

      olen ihastunut varattuun kauriiseen.. hänellä ei onneksi lapsia ole eikä elä aviossa vaan avoliitossa. Kauris sanoo että suhde on ollu pilalla jo kauemman aikaa, ennen kun me tavattiin. Nyt hänellä on omien sanojensa mukaan asioiden järjestely meneillään. oma asunto pitäisi löytää, ja tyttöystävälle on kuulemma sanottu ettei suheesta tule enää varmasti mitään.. mutta voiko hänen sanaan luottaa? odotanko vaan kiltisti, vai tuhlaanko aikani?

      • naiskauris

        Anna kauriin järjestää asiansa kuntoon, mutta älä sekaannu varattuun..


    • vaaka

      Joo. Oikeestaan tilanne on edennyt niin, että kaurismies on ottamassa eroa kihlatustaan meidän (hänen&minun) vuoksi. Tämä mitä koetaan on jotain mitä en uskonut olevan olemassa, niin kliseeltä kuin toi voi kuulostaakkin. Olen hymyillyt kun lukenut täältä näitä 'sulkeutunut kauris'-viestejä ja ajatellut itsekseni, että olisi kamalaa jos kaiken tämän jälkeen hänestä paljastuisi jotain semmoista. Samoiten kaurista ja vaakaa ei missään nimessä pidetä ilmeisestikkään hyvänä parina. No mutta etukäteen ei kannata murehtia. Hänessä yhdistyy maailman rakastavin, luotettavin ja turvallisin mies, mitä nainen voi haluta vierelleen ja minä taas olen meistä se hulvaton ei missään nimessä normien mukaan elävä osapuoli ;) Toimii upeasti.

      • Angel844

        Meilläkin näin. Ja niin toivottavasti ei paljastu jotain käänteistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe