Sain tsekkiakalta tippurin meikäki

rahtijarska777

mitäpä vaimolle verukkeeksi ku rippuri
napsahti.Paljaalla ei pantu sentää mut suikkari ilman kumiukkoo ja lyhyrn ajan sisää useemman vosun kanssa.Ollin oppivuodet oikee kantapään kautta. Tuntu hyvälle mut helveetin jälkitauti. Mahtaa ero tulla akan kans

11

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on salaisuus

Ei varmaan kannata kertoa.

• nimi erkki

Onko rippuri joku tauti?

• tsekit jyrää

Mitä tollasta ruikuttaa täällä.Menisit vaan lekuriin ja hoitaisit pois.Oot vaan tautia tainnut saada joltain suomiläskiliftarilta.

• realisti

Jee jee. Alkaa suomitammoilla olla asiakkaat vähissä, kun pitää rahtijarskana ulkomaisia kilpailijoita mustamaalata. Vierailen tsekkien luona paljasta imettämässä usein enkä ole koskaan saanut mitään tauteja. Käyn testeissä säännöllisesti.

• Ei enää koskaan

Kauhian näköset vitut oli yhellä tsekkiakalla. Niinku pelkkä reikä haarukassa jonka reunoilla roikkuu ajokoiran korvat. Hyi yöks! Klirotista ei näy ollenkaan. Mahtoko olla tekovittu?

• kouvo_girl

Tottakai vähättelet riskejä, koska taidat olla mies ja seksinmyyjän terveys on sinulle yhdentekevä. Kannattaa käydä HIV-tukikeskuksen sivuilla lukemassa asiaa:

"Suuseksi

Suuseksissä on pieni hiv-tartunnan mahdollisuus. RISKI PIENENEE, JOS VÄLTTÄÄ OTTAMASTA SIEMENNESTETTÄ, esiliukastetta tai emätineritettä suuhun. Suuseksissä riski saada hiv-tartunta on lähes yksinomaan sillä osapuolella, joka saa esiliukastetta, siemennestettä tai emätineritettä suuhun. Myös suuseksissä tulee käyttää kondomia. Naista nuoltaessa voi käyttää halkaistua kondomia tai erityistä lateksista valmistettua suuseksisuojaa."

" Hiv voi tarttua suojaamattomassa emätin- tai anaaliyhdynnässä, SUOJAAMATTOMASSA SUUSEKSISSÄ, yhteisistä huumeidenkäyttövälineistä, hiv-positiiviselta äidiltä lapseen raskauden, synnytyksen tai imetyksen aikana tai veren- tai elinsiirron yhteydessä. "

Yleisiä kysymyksiä: http://www.hivtukikeskus.fi/questions/miten-hiv-tarttuu/

Miten HIV voi tarttua: http://www.hivtukikeskus.fi/hiv-ja-aids/miten-hiv-voi-tarttua/

• 2+11

Kun asiasta etsii tietoa enemmän, voi todeta, että yhtään varmaa tapausta koko maailmasta ei löydy, jossa HIV olisi tarttunut suuseksillä. On teoriassa mahdollista, että se tarttuu, mutta sitä ei ole koskaan todennettu. Ja huom, kannattaa etsiä tietoa sillä toisella kotimaisella. Suomalainen viranomainen ei ole tunnettu puolueettomuudestaan. (Tiesitkö esimerkiksi, että n. 20 % suomalaisista kantaa geenimutaatiota, joka tekee heidät immuuniksi HIV:lle. Tämä tieto löytyy tieteellisistä julkaisuista, muttei suomalaisen viranomaisen jakamasta valistuksesta. Voit kysyä mielessäsi, että miksei tällaista tietoa jaeta valistuslehdyköissä.)

• kondomiministeriys

Pöljä! Sitä tietoa ei jaeta valistuslehdissä siksi, että se geenisuoja on tosiaankin VAIN 20 %. Eli 80 % suomalaisista on alttiita HIV:lle ihan kuin muutkin !
      Lisäksi Suomessa arvioidaan olevan 1000 ihmistä, jotka kantavat HIViä tietämättään. Siitä vain paljaalla kokeilemaan ! Jossain vaiheessa saa katua.
      Maksullisessa seksissä kumppani vaihtuu usein, joten totta helvetissä kannattaa suojata itsensä kumilla !

En luottaisi geenimutaatioon. Tollo, joka luottaa !
      20 % ei saa siis HIViä mutta 80 % JUMALAUTA ON YHTÄ ALTTIITA KUIN KETKÄ TAHANSA !

Kuka on tarkastanut edeltäkäsin geneettisen alttiutensa?

Uskallatteko pelätä geneettistä rulettia?

Moni HIV:n saanut ei osaa tarkkaan sanoa, mistä se on tullut. Muna on käynyt piparissa ja suussa. Silloin HIV on voinut tarttua kummasta ja kumman kautta vaan.

Miehet hei? Luotatteko ennemmin 20% mahdollisuudella ehkäisevään geenimutaatioon vai 97-98 % ehkäisevään kondomiin ? Minä valitsen kondomin!

HIV tarttuu helpommin naiselle kuin miehelle. Tottakai te miehet haluaisitte siksikin panna ilman kumia. EI TIPU !

Mieluummin 97-98 % varma kondomiehkäisy kuin säälittävät 20 % mahdollinen geenisuoja.

• Kerranseminäkin...

Joopa joo. Olen lähes koko elämäni ollut hyvin aktiivinen seksin suhteen. Tippuri on ollut kolme kertaa, klamydia kerran ja satiaiset kerran. Maksullista seksiä olen harrastanut n. 25- vuoden aikana vähintään 500 tytön kanssa. Useinhan se suihinottokin on tapahtunut ilman kumia.

Kuitenkin kaikki saamani sukupuolitaudit olen saanut niiltä "normaaleilta" ravintoloissa kohtaamiltani naisilta. Kaikki muut taudit suomalaisilta, paitsi tippurin kerran ruotsalaiselta tytöltä, joka oli juuri valmistumassa hammaslääkäriksi.

Enpä tiedä olenko vain hirveän onnekas, kuitenkin itse olen päätynyt päätelmää, että "ammattilaiset" todellakin pitävät parempaa huolta terveydestään, kuin normaalit baarihoidot!

• 19+9

Kokemuksesi on samalla linjalla kuin asiaan liittyvät tutkimukset. Sukupuolitauti saadaan yleensä siviiliseksistä, joka tapahtuu humalassa ja hetken mielijohteesta. Tällöin ei kumeja ole saatavilla, joten pannaan paljaalla. Hupakoilla on kumit ja he ovat tarkkoja sen käytöstä.

Suuseksistä täällä tuo yksi avohoitopotilas paasaa jatkuvasti. Fakta (siis FAKTA, ei mielipide) on kuitenkin se, että suuseksissä sukupuolitauti tarttuu huonommin kuin yhdynnässä. Jotkut taudit voivat tarttua, mutta todennäköisyys on pienempi. Tämä on se syy, miksei tauteja ole nykyistä enempää liikkeellä, vaikka hupakot tarjoavatkin paljon suojaamatonta suuseksiä. Mistään venäläisestä ruletista ei ole kysymys, koska suurin osa asiakkaista säästyy taudilta.

Mikä on todennäköisyys joutua onnettomuuteen vaarallista urheilulajia harrastettaessa (esim. laitesukellus tai vuorikiipeily)? Monissa lajeissa jopa kuolemanvaara on ihan todellinen. Siitä huolimatta harrastajia riittää. Suosittelen jokaisen keskittymään omaan elämäänsä ja anna muiden elää omaansa. Jokainen miettii tahollaan riskit, joita haluaa ottaa.

• mimmulihimmuli

HYI!

Jos sinulla on ollut tippuri 3x, klamydia 1x ja satiaiset 1x niin taatusti olet jotain niistä tartuttanut paljaalla suihin ottaneisiin tyttöihin! Häpeä.

Olet varmaan ajatellut, että ei väliä, koska tyttöhän on huor-a.

Käyttäkää sitä kumia jumalauta, niin ei yhteiskunta joudu maksamaan
      ja tytöt kärsimään.
      Pitääpä alkaa tiedottaa ehkäisyn tärkeydestä ulkomaalaisille tyttöparoille.
      Kohta loppuu paljaat imuttelut.

Naiset, huolehtikaa terveydestänne ja taistelkaa miesten välinpitämättömyyttä vastaan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4691
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2648
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2533
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2455
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1837
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      60
      1428
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82