SeksiAddiktin gallup

TosiSonni

Laitetaas tänne gallup heteroseksuaaleille:

1) seksikumppanien määrä johon ei lasketa maksullisia kontakteja
2) maksullisten kumppanien määrä
3) montaako naiskumppania olet laittanut kakkoseen ilman kumia laueten,naisena moniko mies on pääsätänyt lastinsa pyllyysi. Miten suhtaudut sperman nielemiseen suihinotossa

4)kuinka usein ajattelet seksiä ja sen harratamista
5)kuinka usein haet uutta kumppania ja mitä kautta
6) seurusteletko tai petätkö
7) haluatko montaa kumppania saman viikon aikana ja saatko ? Panetko ilman kumia ?
8) onko sinulal salaisia kontakteja puhelimessa jonka kaa harrastat seksiä
9) oletko saanut suomi24 chateistä seksikumppaneita, kuinka monta ?

10) Tunnetko vihaa joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, pakeista tai seksiin kieltäytymisestä.

11) Haluaisitko tavallisessa arjessa rakastella tuntemattomien ihmisten kanssa joita kävelee kadulla vastaan.

12) teetkö aloitteita ja onko onnistumisia kun haluat tuntemattoman ihmisen kanssa seksiä.

13) runkkaatko usein,kerro tarkemmin
14) saatko mielihyvää kun nusaset varattua ihmistä ?

15) ikä ja sukupuoli
16) kumppaniesi ikähaitari kolemn viimesen vuoden aikana.
17) paljonko paat rahaa seksiin tai muuten annat rahaa naisille vuoden aikana. ja kerro vuositulosi.

18) mikä muuttaisi asennettasi seksielämääsi

Omat vastaukset:
1) Noin 120
2) Noin 30-40
3) seitsemää pyllyyn, tosinainen nielee lastit
4) Joka päivä
5) Viikottain erilaisita chateistä ja deittipalstoista, ravintoloista ja mistä tahansa.
6) Kyllä ja kyllä, valitettavasti
7) Kyllä,joillaiin viikoilla 0 panoa, joillakin 4 eri kumppania.Mikään heistä ei maksullinen. Panen aina ilman kumia, olen huomannut jo tällä iällä potenssini laskeneen hieman, siksi haluan ilman kumia. Maksullisten kaa kumi käyttöön.
8) On ja salaisia liittymiä
9) Kyllä, 10-20 välistä
10) Tunnen ja vihaan pinnaliisia nuoria tyttöjä jotak yrittävät pummia rahaa tai drinksuja baarissa ilman että saa seksiä. Voin olla väkivaltainen pummiHuoralle ja viha on voimakasta. Myös dominoivia naisia vihaan jotka antaa pimpuaan jollekin toiselle..

11) Kyllä,päivittäin, joskus saan tehtyä keskustelualoitteen,ja siis seksihän on mielessä,siis ilman että maksan mitään.

12) Kyllä tulee selvinpäin arkitilanteissa onnistumisia,tosin ihan pirusti pakkeja. Harmittaa kun naiset suostuvat ensikontaktissa selvinpäin arkipäivänä yhdyntään. Muutama onnistuminen,ja lisäksi muutaman hieronnan olen saanut hyvillä puhujan lahjoillani.

13) päivittäin, tavallaisen seksin lisäksi. Joskus tuntuu paremmalta kuin oman kumppanin kanssa oleva seksi.

14) Kyllä saan, extrakiksit kun laukean varatun naisen sisään, on nesteitä kotiintuomisena :)

15) Mies, 39v

16) kumppanien ikähaitari 19-63. 63 vuotias oli parempi kuin 19v. Tämä teini oli läski, tosin ei normaalit teinit mua kattoiskaan,ainakaan ilmaiseksi.

17) Noin 9000e menee seksiin vuodessa, vuosituloni 60 000e/vuosi bruttoa.

18) Mikä muuttaisi? Ehkä joku nuori tyttö joka todella kokisi mun vaimona kuinka tärkeää on tyydyttää mies. Osaisi suihinotot niellen ja kakkoseen sais laittaa, eikä mitään kortsuseksiä. Ehkä rauhottuisin, mutta ei ole näköpiirissä koska olen ruma mies :)

6

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1) seksikumppanien määrä johon ei lasketa maksullisia kontakteja
      23
      2) maksullisten kumppanien määrä
      0
      3) moniko mies on päästänyt lastinsa pyllyysi. Miten suhtaudut sperman nielemiseen suihinotossa
      17 / ihan ok
      4) kuinka usein ajattelet seksiä ja sen harrastamista
      Sillonku tekee mieli
      5) kuinka usein haet uutta kumppania ja mitä kautta
      Sillonku haluun uutta / live
      6) seurusteletko tai petätkö
      En seukkaa / josku
      7) haluatko montaa kumppania saman viikon aikana ja saatko?
      Haluun välillä ja saan aina sillo
      8) onko sinulla salaisia kontakteja puhelimessa jonka kaa harrastat seksiä
      Tietysti
      9) oletko saanut suomi24 chateistä seksikumppaneita, kuinka monta ?
      En oo ettiny eli siis en oo
      10) tunnetko vihaa joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, pakeista tai seksiin kieltäytymisestä.
      Emmä saa pakkeja - toisinaan mä annan niitä
      11) haluaisitko tavallisessa arjessa rakastella tuntemattomien ihmisten kanssa joita kävelee kadulla vastaan.
      Haluun ainaki joidenki kaa
      12) teetkö aloitteita ja onko onnistumisia kun haluat tuntemattoman ihmisen kanssa seksiä.
      Joskus teen ja aina onnaa
      13) runkkaatko usein,kerro tarkemmin
      Enpä, saan aitoo sen verran tarpeeks
      14) saatko mielihyvää kun nusaset varattua ihmistä ?
      Ihan sama mulle onko varattu vai ei
      15) ikä ja sukupuoli
      19-vuotias nainen
      16) kumppaniesi ikähaitari kolmen viimesen vuoden aikana.
      Emmä oo kyselly ikää, mulle se ei merkkaa mitään jos mies antaa mulle muuten sitä mitä mä haluun
      17) paljonko paat rahaa seksiin ja kerro vuositulosi.
      Ei mun tarvii laittaa rahaa seksiin, miehet sponssaa aina
      18) mikä muuttaisi asennettasi seksielämääsi
      No jos mä josku kyllästyn naimiseen tai pantavana olemiseen nii sit mä voin rauhottuu ja perustan perheen ;)

    • make112211

      10kpl 4kpl 5kpl 4kertaa/pv 1kerran/kk netti petän ilman kumia ei ei ei kyllä ei kerran kaksi päivässä runkkaan kyllä 50v mies 30-50v 1000e jos halua saisi rajoitettua

    • Laitetaas tänne gallup heteroseksuaaleille:

      1) seksikumppanien määrä johon ei lasketa maksullisia kontakteja > onhan noita ollut, mä en kuitenaan uskalla laittaa määrää
      2) maksullisten kumppanien määrä > ei yhtään
      3) naisena moniko mies on päästänyt lastinsa pyllyysi. Miten suhtaudut sperman nielemiseen suihinotossa > 16 _ se on ihan okei , tykkään
      4) kuinka usein ajattelet seksiä ja sen harrastamista > melkein joka päivä
      5) kuinka usein haet uutta kumppania ja mitä kautta > silloin kun ei satu olemaan vanhempia saatavilla _ ravintoloista, yökerhoista, yleisötapahtumista
      6) seurusteletko tai petätkö > en kumpaakaan
      7) haluatko montaa kumppania saman viikon aikana ja saatko? Panetko ilman kumia? > Joskus haluan useampaakin _ yleensä saan
      8) onko sinulla salaisia kontakteja puhelimessa jonka kaa harrastat seksiä > ei, tosin en mä kerro tutuilleni, kenen kanssa mä milloinkin nain
      9) oletko saanut suomi24 chateistä seksikumppaneita, kuinka monta ? > en ole etsinyt
      10) Tunnetko vihaa joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, pakeista tai seksiin kieltäytymisestä. > en, sehän on miesten ongelma, jos heille ei seksi kelpaa
      11) Haluaisitko tavallisessa arjessa rakastella tuntemattomien ihmisten kanssa joita kävelee kadulla vastaan. > toisinaan
      12) teetkö aloitteita ja onko onnistumisia kun haluat tuntemattoman ihmisen kanssa seksiä. > joskus teen, useimmiten mulle tehdään. Jos mua on tehnyt silloin mieli, niin oon suostunut, ellei se mies ole ollut muuten mikään ällö
      13) runkkaatko usein, kerro tarkemmin > kyllä mä dildotan 3-4 kertaa viikossa mun mmustalla paksulla dildolla, joskus on kivaa tehdä sitä yksin omien fantasioiden seurassa
      14) saatko mielihyvää kun nusaset varattua ihmistä ? > no joskus sellaisiakin sattuu, ei se ole mua pahemmin haitannut, mutta mä en ala sellaisten kanssa kakkoseksi
      15) ikä ja sukupuoli > 28-vuotias nainen
      16) kumppaniesi ikähaitari kolmen viimeisen vuoden aikana. > 22sta 56een
      17) paljonko paat rahaa seksiin tai muuten annat rahaa naisille vuoden aikana. ja kerro vuositulosi. > -
      18) mikä muuttaisi asennettasi seksielämääsi > varmaankin jos menisin naimisiin ja tulisi perheen perustamisen aika, mutta tuskin luopuisin dildoilusta kuitenkaan

      • Hevosen mulkku

        Päätelmiä vastauksistasi.

        Kun lasketaan, että keskimäärin 1/5-1/6 miehistä haluaa anaaliseksiä, niin siitä voi päätellä sinun olleen lähemmäksi 90 miehen naitavana. Tosin voi hyvin olla, että sinä olet löytänyt nopeamminkin sellaisia miehiä, jotka ovat halunneet kanssasi myös anaaliseksiä. Mutta lähtökohtaisesti määrä on viitteellinen. Samoin tyydytyksenhalutiheytesi luo kuvaa hyperseksuaalisuuteen ("joskus useampaakin" / "jos on tehnyt mieli, niin oon suostunut"). Samoin myös seksikumppaneittesi ikähaitari ("22sta 56een") kertoo sen, ettei sinulle ole ollut merkityksellistä niinkään se, minkä ikäinen sinua naiva mies on, vaan se, että millainen hän ulkonäöllisesti on ollut ("ellei se mies ole ällö").


      • Mustaa valkoisella
        Hevosen mulkku kirjoitti:

        Päätelmiä vastauksistasi.

        Kun lasketaan, että keskimäärin 1/5-1/6 miehistä haluaa anaaliseksiä, niin siitä voi päätellä sinun olleen lähemmäksi 90 miehen naitavana. Tosin voi hyvin olla, että sinä olet löytänyt nopeamminkin sellaisia miehiä, jotka ovat halunneet kanssasi myös anaaliseksiä. Mutta lähtökohtaisesti määrä on viitteellinen. Samoin tyydytyksenhalutiheytesi luo kuvaa hyperseksuaalisuuteen ("joskus useampaakin" / "jos on tehnyt mieli, niin oon suostunut"). Samoin myös seksikumppaneittesi ikähaitari ("22sta 56een") kertoo sen, ettei sinulle ole ollut merkityksellistä niinkään se, minkä ikäinen sinua naiva mies on, vaan se, että millainen hän ulkonäöllisesti on ollut ("ellei se mies ole ällö").

        Sinun päätelmäsi on taidettu vetää ihan mutu-pohjalta. Kun ottaa mukaan sen mahdollisuuden, että sini-85 on voinut olla mustien miesten kanssa, niin sanoisin, että yhdeksän kymmenestä mustasta miehestä haluaa naida valkoista naista myös anaaliin. Silloin sini-85:n miesluku putoaa konkreettisesti sinun arviomäärästäsi.


    • sukkis

      1) seksikumppanien määrä johon ei lasketa maksullisia kontakteja
      - 23
      2) maksullisten kumppanien määrä
      - 0
      3) montaako naiskumppania olet laittanut kakkoseen ilman kumia
      laueten,naisena moniko mies on pääsätänyt lastinsa pyllyysi. Miten suhtaudut sperman nielemiseen suihinotossa
      - En harrasta anaaliseksiä eli ei yksikään, nielen aina suihinotossa.
      4)kuinka usein ajattelet seksiä ja sen harratamista
      - Joka päivä
      5)kuinka usein haet uutta kumppania ja mitä kautta
      - Aina olen silmät auki, en etsimällä etsi
      6) seurusteletko tai petätkö
      - En seurustele
      7) haluatko montaa kumppania saman viikon aikana ja saatko ? Panetko ilman kumia ?
      - En halua vaikka saisinkin, panen usein ilman kumia.
      8) onko sinulal salaisia kontakteja puhelimessa jonka kaa harrastat seksiä
      - On yksi, naimisissa oleva mies joka on vieläpä kuuluisa näyttelijä
      9) oletko saanut suomi24 chateistä seksikumppaneita, kuinka monta ?
      - En hae seksikumppaneita netistä.
      10) Tunnetko vihaa joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan, pakeista tai seksiin kieltäytymisestä.
      - En tunne
      11) Haluaisitko tavallisessa arjessa rakastella tuntemattomien ihmisten kanssa joita kävelee kadulla vastaan.
      - Joskus jos olen todella pitkään ollut ilman
      12) teetkö aloitteita ja onko onnistumisia kun haluat tuntemattoman ihmisen kanssa seksiä.
      - En yleensä harrasta tuntemattomien kanssa seksiä, mutta ne pari kertaa kun olen aloitteen tehnyt ei ole ollu ongelmaa.
      13) runkkaatko usein,kerro tarkemmin
      - Runkkaan 2-3 kertaa viikossa yleensä
      14) saatko mielihyvää kun nusaset varattua ihmistä ?
      - En saa
      15) ikä ja sukupuoli
      - 22 nainen
      16) kumppaniesi ikähaitari kolemn viimesen vuoden aikana.
      - 21-46
      17) paljonko paat rahaa seksiin tai muuten annat rahaa naisille vuoden aikana. ja kerro vuositulosi.
      - En laita rahaa seksiin enkä muutenkaan anna rahaa kenellekään.
      18) mikä muuttaisi asennettasi seksielämääsi
      - Asenteeni on vallan hyvä, se saattaisi muuttua jos minut vaikka raiskattaisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe