Oliko nuoria vai vanhoja? 1 kuoli 1 loukkaantui?
Klaukkalan ulosajo
13
1203
Vastaukset
- Surullinen
Kuollut oli 19v tyttö...
- klaukkalalainen
Kuollut oli vuonna 1994 syntynyt tyttö ja kuskina ilmeisesti hänen vuonna 1995 syntynyt poikaystävänsä.
- Käräjäoikeuteen..
Murhahan tuo on, kun kuski on ajanut tarkoituksella noin kovaa. Autokoulussa opetetaan, että vauhti tappaa. Tulee kaverille kova tuomio. Huoh, ihan vuokralaisperheiden nuorten perushölmöilyä.
Vois mennä käräjäoikeuteen katsomaan.- Kaikenlaista koettu
Miten niin vuokralaisperheiden hölmöilyjä? Tosin se on totta, että ns. Hyvien perheiden hölmöilijät on ainakin tähän asti päästetty kuin koira veräjästä, jos ovat hölmöilleet.
- peksuli
jos olet tuota mieltä tiedätkö sit mitä autossa tapahtui
- peksuli
olitko autossa mukana kun noin kova kommentti
- eräs mies vaan
Nimiä ei saa julkaista.
- siiri V
Jaa miksi ei saa? Onhan ne tiedossa jo muutenkin. Kuka tietää, missä nuo asuivat?
- tööt tööt
siiri V kirjoitti:
Jaa miksi ei saa? Onhan ne tiedossa jo muutenkin. Kuka tietää, missä nuo asuivat?
Haluatko itse omien kuolleiden sukulaistesi nimet julkaistaviksi täällä Suomi24-palstoilla rinnakkain seksikeskustelujen kanssa?
- ---
meni jo
- mummelii2
--- kirjoitti:
meni jo
No kyllä nuo nimet nykypäivänä heti on muutenkin kaikkien tiedossa. Olivatko nämä nuoret sieltä sikalan suunnalta, siis Lahnuksentien varrelta?
- jhdh
Antaakaa jo nyt tämän asian olla. Te uteliaat ihmiset. Kunnioittakaa toisten surua älkääkä penkoko tällaista enää. Asiatonta.
- Klaukka
Itse toista mieltä. Tapahtuneesta voi oppiakin ja se voi estää tällaisen toistumista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772