Jussi Jokinen historian yksi kaikkienaikojen parhaita suomalaisia kiekkoilijoita. Sanon että hän kuuluu top viiteen, on tämän hetken peli esityksillään ansainnut paikkansa kirjoituksessani. Kerron asiani talonrakennus alan termein. Oululais lähtöinen Jussi Jokinen on rakennuksen nimeltä Pittsburg Penguins tie menestykseen, Perustukset,runko ja vesikatto. Jokinen hommattiin Pittsburgiin vaan ja ainoastaan johdattamaan joukkue Stanley cupiin. Samaisen rakennuksen kantavina väliseininä toimivat Grosby ja Malkin. Brook Oprik on se keltainen läikkä rakennuksen nurkalla jonka joku rakentaja on sinne laskenut. Hän tulee saamaan menestystä Jokisen siivellä. Sanon että hän on loinen. Maalivahdeista sanon että he ovat rakennuksen väliseinät ja toivon että ne seinät rakennettu erikoiskovasta gybrogista muussa tapauksessa ne murenevat liian aikaisin ja jussi ei saa sitä mitä ansaitsisi, vaan oprik saisi mitä ansaitsisi. Uskon kuitenkin että Pittsburg on talo jonka rakensi jussi.
JONKA RAKENSI JUSSI
JOFA SETÄ MAITOJUNA
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440