Miksi Phil bellamy

7v fanin

on ruma ja silä on kesakoita ja punanen kikkara tukka hyi ruma.
T: 7v heartpeat fani

21

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois pois

      Olen samaa mieltä.
      Ärsyttävä näyttelijä, saisi lähteä koko sarjasta huitsin hevonkuuseen.

    • Bellamy Britti

      Eiku sehän on ihan Brittiläisen näköinen.

    • Asiallisuutta Kiitos

      Minkä sille voi, minkä näköisenä ja minkä värisenä sattuu syntymään.
      Olet varmaan itse täydellinen?

    • Pentuqq

      Joojoo, ite varmaan oot ruma! Nauran täällä sulle...

    • +++++

      Katsohan Google-kuvahausta. Siellä on näyttelijä ihan eri näköinen, hiukset kiharaisina ja pitempinä.

      Ihminen saa hiusvärinsä ja kesakkonsa geeneissään, jos et satu tietämään.

    • herkkää kyyneleet...

      Kaikkea kanssa. Yksi parhaista hahmoista, herkkä ja tunteellinen rooli kirjoitettu ja Mark Jordon näyttelee erinomaisesti osansa. Voisi olla jopa monen naisen unelmavävy, Sellainen tuttu naapurinpoika.

      Mutta voi elistä jaksoa, missä vihdoin päästiin häihin. Kyynelehdin valtoimenaan, niin ihanaa niin kaunista ja herkkää. Ja kirkossa Davidin laulu...sopisi vaikka suomalaisiin häihin herkkyydessään se laulu.

    • dennisfani

      Minusta Bellamy on sympaattinen, kiltti, herkkä mies.Hiusten väri ja pisamat ei kuulu tähän mitenkään.Että voi,voi...

      • pentuqq

        niinpä.


    • eipä itketä

      "Kyynelehdin valtoimenaan"

      Haaahhaaahhaaaaaa....

      Voi hyvää päivää taas.

      Huh huh.

    • Soile Bollström

      Jo on pienet murheet kun on rahkeita kiteytä muiden ulkonäön haukkumiseen- voi hyvää päivää..

    • dennisfani

      Kaksi viimeistä jaksoa olivat tosi surullisia.Sympaattista Philiä tulee ikävä.Olisin toivonut hänelle ja Ginalle toisenlaisen kohtalon, kun nyt viimein päätyivät avioon.

      • säälittää...

        Aivan. Mutta näyttelijä varmaan halunnut pois sarjasta jostain syystä ja piti kirjoittaa loppu , valitettavasti mahdollisuuksia on vähän jos halutaan että hahmo poistuu lopullisesti. Työtehtävässä menehtyinen on kunniakkain ja luonnollisin loppu. Sääli vain että pariskunnalla oli liikaakin vastoi käymisiä yhteielämän aikana ja sitten kaikki loppuu, kun näyttää, että asiat on nyt ok.


      • takkari
        säälittää... kirjoitti:

        Aivan. Mutta näyttelijä varmaan halunnut pois sarjasta jostain syystä ja piti kirjoittaa loppu , valitettavasti mahdollisuuksia on vähän jos halutaan että hahmo poistuu lopullisesti. Työtehtävässä menehtyinen on kunniakkain ja luonnollisin loppu. Sääli vain että pariskunnalla oli liikaakin vastoi käymisiä yhteielämän aikana ja sitten kaikki loppuu, kun näyttää, että asiat on nyt ok.

        Näin on, että näyttelijä halusi pois sarjasta. Saadakseen olla enemmän perheensä kanssa.


    • Aloittajan kuvaus

      Nykyajan kakarat ovat äärettömän julmia sadisteja - eikä vain toisilleen.

    • qergqerg

      Hyvä, kun älysi lähteä sarjasta. Ihan sama millä tavalla, pääasia että ei enään tarvitse sitä katsella.

      • väärin morsetettu

        amaootta


    • alkaa kyllästyttää

      Gina jäkätys usein pää takakenossa on niin ärsyttävää katseltavaa ja mikä juoruakka!

      • xfwds

        Ginalla on omituinen tyyli puhutella ihmisiä. Pää takakenossa ja katselee nenänvartta pitkin. Asetelman kruunaa, että on suu auki nähdessään jonkun, varsinkin uuden ihmisen.


    • Sydämen_Asialla

      Joo mutta minkä näyttelijä sille voi jos se ei oo sun makuun?

    • gordon

      'Cos he's a ginger and can't help it.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe