Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haloo pahvit; Suomessa on käytössä vapaaehtoisuus

MrJuha82

armeija ja sivari.
Sun ei oo siis pakko valita armeijaa.
Mielestäni moni ei ymmärrä nyt.
On hyvä asia että voi valita sivarinki eikä vain junttimaista ja ilkeää armeijan systeemiä joka haisee sillä junttimaisuudella, korniudella, ilkeydellä, natsimaisuudella, sodan harjoittamisella/puolustuskyky jne jne jne.

30

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

      Sotia eikä armeijoita tarvita ku ne vois kieltää lailla.
      Elinkautinen tuomio niijen aloittajalle!!

      • Stalin hirteen

        Jåå. Kansainliitto kielsi itänaapuria rusikoimasta pientä, mutta loput tiedätkin. Ei sentään kuitenkaan miehitetty.

        Stalin oli vielä puikoissa kun neukkula liittyi YK:hon. Sellainen humanistihöpsökkä.


    • Tim561

      Hyvä Juha,

      sitten kun joku (idästä, lännestä tai mistä vaan) tulee ja raiskaa sekä tappaa sukulaisesi niin vetoa sitten lakiin. Ja Sinullahan sivarina on luuta jolla voit vaikka lyödä sitä ilkeää ihmistä...



      Saat ihan varmasti oikeutta.

      Timi

      • oletvituntyhmätimi

        Voi vittusen mikä älykääpiö pelle olet. Raiskausfantasiat taas natseilla käytössä. Olette syvästi sairasta sakkia. Mikä ihmeen syy maahantunkeutujalla olisi raiskata tai tappaa siviilejä? Se vain vaikeuttaisi asioita.


      • timi561
        oletvituntyhmätimi kirjoitti:

        Voi vittusen mikä älykääpiö pelle olet. Raiskausfantasiat taas natseilla käytössä. Olette syvästi sairasta sakkia. Mikä ihmeen syy maahantunkeutujalla olisi raiskata tai tappaa siviilejä? Se vain vaikeuttaisi asioita.

        Anteeksi,

        niin se vaan on mennyt vuosisatojen ajan. Historia sen kertoo. Mutta toivotaan ettei enää kukaan tahdo pahaa kellekään. :)


    • Majuri

      Sivarit ovat niitä vellipöksyjä jotka eivät kestä armeijaa. Suomen puolustuskin olisi todella uskottavaa jos kaikki olisivat tuollaisia helvetin mammanpoikia. Suomea ei puolusteta pölyjä pyyhkimällä.

      • gjgghjghj

        Majuri olet selvästi kaapissa oleva homo..helevetti en käynyt armeijaa ja enemmän miestä kuin sinussa koskaan tulee olemaan:D Olet hyvän hapen haaskausta idiootti..menehän sinne kaappiin piiloon ja haaveile homostelusta..


      • sivari 1980

        Niin, aikoinaan oli tiuka tilanne, kun kolme nuorta upposi jäihin erään tanssipaikan edustalla, yrittivät pummilla rantaan, olin kaverin kanssa rannalla istuskelemassa ja näimme tapahtuman, lähdimme välittömästi katkaistuamme pitkät karahkat mukaan kavereita pelastaan, rannalla oli järkkäreitä, jotka huusivat,että älkää menkö,kyllä sammakkomiehet tulevat, hukutte itsekkin, mutta me mentiin ja saatiin kolme itkevää nuorta jäistä, oli muutamasta sekunnista kyse, että olisivat hukkuneen. No, minusta tuli sivari ja kaveri kävi armeijan, kumpikin saatiin Kekkosen myöntämät hengenpelastusmitalit. Eli ei ole väliä käytkö armeijan vai sivarin, luonne se sanelee, mihin pystyy. Poliisit nuhteli järkkäreitä pelkuruudesta.


      • jajjjsjdhhdhdhdhhd
        sivari 1980 kirjoitti:

        Niin, aikoinaan oli tiuka tilanne, kun kolme nuorta upposi jäihin erään tanssipaikan edustalla, yrittivät pummilla rantaan, olin kaverin kanssa rannalla istuskelemassa ja näimme tapahtuman, lähdimme välittömästi katkaistuamme pitkät karahkat mukaan kavereita pelastaan, rannalla oli järkkäreitä, jotka huusivat,että älkää menkö,kyllä sammakkomiehet tulevat, hukutte itsekkin, mutta me mentiin ja saatiin kolme itkevää nuorta jäistä, oli muutamasta sekunnista kyse, että olisivat hukkuneen. No, minusta tuli sivari ja kaveri kävi armeijan, kumpikin saatiin Kekkosen myöntämät hengenpelastusmitalit. Eli ei ole väliä käytkö armeijan vai sivarin, luonne se sanelee, mihin pystyy. Poliisit nuhteli järkkäreitä pelkuruudesta.

        Minä tiedän monta armeijan käynyttä vellihousua, idiootit luule,että armeija tekee miehen. Eikös jossain ollut, että keskimäärin armeijaporukalla on heikko äo.


    • ergergerg

      Hyvä, viholliset voisivat ensimmäisenä tappaa nuo asekiihkoilijat.

      Mitä nopeammin niistä patriooteista päästään, sitä nopeammin saataisiin aikaan rauha.

      • tim561

        Ikävä kyllä viholliset tappavat ne jotka puolustavat isänmaataan.

        Ette kai te ole niin hyväuskoisia että uskoisitte sotien joskus loppuvan ?


      • ookeh

        Hieno ajatus .)

        Tapetaan ensin ne joilla on aseita niin sitten saadaan kaikki olla rauhassa. Miten kukaan ei ole keksinyt tuota ennemmin...


      • kukkaa pehvaan
        tim561 kirjoitti:

        Ikävä kyllä viholliset tappavat ne jotka puolustavat isänmaataan.

        Ette kai te ole niin hyväuskoisia että uskoisitte sotien joskus loppuvan ?

        Mitä enemmän meillä on lettopöksyjä, sitä varmemmin saadaan sota.


    • Sotilaat ovat miehiä

      Tulee oikeen pahaolo kun lukee kuinka toinen toistaan raukempi sivari yrittää puolustella valintaansa ja haukkuu armeijan käyneitä MIEHIÄ. Nämä paskahousut eivät kestäisi päivääkään armeijassa.

    • ererhthrth

      menes nyt takaisin sängyn alle itkemään läski armeijafanihomo.
      Tai paha kommunisti-sivari tulee ja raiskaa sut.


      Mene eläkkeelle, isänmaauskova paska :)

    • huh huh

      Oho ! Joku "tosimies" sivari aukoo turpaansa täällä ... Anna mun kaikki kestää.

      • pelkuri?

        Minä olen sukuni musta lammas. Melkein kaikki lähisukulaiset ovat pärjänneet hyvin armeijassa. Pari heistä on ja on ollut "kapiaisena" rähisemässä. Kyllä he kuitenkin minua miehenä arvostavat, kun tietävät mitä elämässä olen kestänyt. Olisin saanut ehkä vaputuksen hermovian takia lääkäriltä, mutta ylpeyskö lie esti sen. Yli 30 vuotta sitten olin monien kuulustelujen jälkeen vankilassa sivarina ja sain päivittäin lähinnä vartjoilta vihanpurkauksia. Vankien kanssa pärjäsin. En usko päässeeni varusmiehiä helpommalla. Olen lukenut talvisodan veteraanien kertomuksia useita kirjoja ja arvostan heidän rohkeuttaan ja uhrautumista. Mutta kun minun omatuntoni ei salli ihmisen tappamista, niin se ei salli. Tappakaa minut "pelkurina" sitten, jos sota syttyy, mutta asetta käteeni en ota. Jos olisi koulutus, voisi rintamalla (jos sen tyyppistä sotaa enää tänä päivänä voisi edes syntyä) toimia pastorina, lääkintämiehenä yms. Sotatilanteessa on vain vaikea olla aseeseen tarttumatta. Pitäisikö siellä sitten vain luotien eteen hyppiä, että pelastaisi kaverinsa?


    • rthwh

      Oho! Joku läski juoppi vanha paskiainen leveilee jollain vitun turhalla intillä! Oho

    • dkasop

      Kyllä sivarit on vitun kovia äjiä :D ei kestä edes armeijaa. Onneksi teille paskahousuille on kehitelty jotain lattian harjausta kun miehet hoitaa velvollisuutensa.

      • tukijoturpasihintti

        Lattianharjausta?

        - Olin poliisin kuvatallennepalvelun editoija.
        Taisin jopa nähdä rupuisen farmari-datsunisi rekisterikilven, kun ajelit räkäkännissä päin tolppaa. Melkoinen läskimaha olet sitäpaitsi, heh.


      • ghkjghkjghkhgk

        Itse en ole inttiä tai sivaria käynyt ja olen enemmän mies kun nämä täällä intin käyneet vellihousut..Olet vammainen idiootti jos luulet intin tekevän miehen..jos et ollut mies ennen armeijaa menoa..et ole sitä myöskään sen jälkeen..


      • tim561
        tukijoturpasihintti kirjoitti:

        Lattianharjausta?

        - Olin poliisin kuvatallennepalvelun editoija.
        Taisin jopa nähdä rupuisen farmari-datsunisi rekisterikilven, kun ajelit räkäkännissä päin tolppaa. Melkoinen läskimaha olet sitäpaitsi, heh.

        Hienoa :)

        Eli jos tulisi joku aseellinen konflikti niin osaisit osaisit leikata (koska olet editoija) siitä kiinnostavan elokuvan.


      • tim561
        ghkjghkjghkhgk kirjoitti:

        Itse en ole inttiä tai sivaria käynyt ja olen enemmän mies kun nämä täällä intin käyneet vellihousut..Olet vammainen idiootti jos luulet intin tekevän miehen..jos et ollut mies ennen armeijaa menoa..et ole sitä myöskään sen jälkeen..

        Totta toinen puoli.

        Mutta jos sinussa ei ole puolustamaan maatasi, perhettäsi ja itseäsi niin en haukkuisi kaikkia vellihousuiksi. Oletko sitten ollut totaalikieltäytyjä ?


      • mhm1

        Kyllä sitä lattian harjausta intissä tulee tehtyä joka päivä(siivouspalvelun aikana)


    • crossplayknight

      Herää pahvi, tästä on vapaaehtoisuus kaukana kun valitsit minkä tahansa, päädyt pakkotyöhön tai vankilaan ja sitten sitä kautta pakkotyöhön.

      Valinnanvapautta parhaimmillaan.

      • XCVBNM

        Ei tarvitse mennä vankilaan enää nykyään vaan voi ottaa jalkapannan jalkaa.


    • lapikasjärvi

      "Haloo pahvit; Suomessa on käytössä vapaaehtoisuus "

      Voi "kaatua kurkkusalaattiin" tai liittyä saippuanpoimijoiden arvostettuun heimoon.

    • turhaa päänaukomista

      Suomi on vitun vanhanaikainen fasistiyhteiskunta. Sitäpaitsi miten se on vähemmän mies, joka tekee ratkaisut omilla aivoillaan eikä mene muiden mukana armeijaan?

      • aivoriihi

        Omien aivojen käyttö hölmölässä on yleensä kielletty jos et ole jossain erikoispuolueessa mukana.

        Siis jos suoritat armeijan siinä 5,5kk kuntoilun ja ylempi arvoisten pätemisen merkeissä niin voit sen sotilaspassit heti palauttaa kun homma selvä. Hetken hyvä kunto ja se oli sitten siinä. Noilla pätemisillä valmistaudutaan siihen tykinruuan asemaan.

        Tai sitten notkut joissain Lapinjärvellä sen 12kk pössytellen.

        Siis kaikkein aivokkainta olisi olla Mikki Hiiri puolustusministeri kovalla tienestillä


    • dik ja tak

      Taidat Juha dikata Anneli Mattilaa, se onkin hyvä tyyli musiikissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe