Mistä jouluruoat (Tampere)

joulu_on_jo_ovella

Olen ihan käsi keittiössä, joten tahtoisin ostaa laatikoita valmiina. Voin paistaa ne uunissa, mutten muuta kyllä osaa tehdä.. En siis halua mitään Saarioisten valmisruokia kuitenkaan. Mistä Tampereella siis saa hyviä valmiita jouluruokia?

5

2311

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa tietoa etsin

En ole ihan käsi keittiössä, mutta nyt tuli äkillinen sairastuminen ja tarvitsisin kaiken valmiina. Entisellä pienellä asuinpaikkakunnallani oli hyviä pitopalveluita, joista saattoi käydä noutamassa tavallisimmat jouluherkut ilman etukäteen tilaamista viime tingassakin. Löysin googlaamalla Sastamalasta Liekorannan, jonne olisi pitänyt jättää tilaus louluruuista 14.12. mennessä. Heillä on joulutori 23.12. klo 9-13, mutta Sastamalaan asti olisi siis ajettava. Matka ei sinänsä ole pitkä, mutta leikkauksen jälkeen matkustaminen on mahdotonta. Ehdotan meille ja muillle ahdingossa syystä tai toisesta oleville perinteisten jouluruokien unohtamista ja luovuutta. Joulumieltä toivottelen ja toivon.

• Minäkin olen miettinyt, mistä voi tilata jouluruokaa valmiina Tampereella. Ainakin hyväksi todettu, joka toimittaa herkullista jouluruokaa Tampereella on Pepper Catering. Tilasin viime vuonna just nimenomaan laatikoita ( ja valmiiksi siivutettua joulukinkkua, ja rosollia) ja oli kyllä TODELLA hyvää! Me haettiin jouluruoka valmiina heidän keittiöltään, mutta tekevät kai myös kotiinkuljetusta. Tässä linkki heidän sivuilleen https://pepper.fi/jouluruoka-kotiin/

• Anonyymi

Bongasin tämän viestiketjun, Pepper Catering tosiaan toimittaa jouluruokaa valmiina kotiin Tampereella tai voi noutaa. Itse olen kokeillut molempia ja toimii! :)

• Anonyymi

Kyllä pitopalvelun tekemät ruoat perus-Saarioisen voittaa. Vähän joutuu maksamaan enemmän, mutta on ehdottomasti sen väärti! Viime jouluna tilasin ensimmäistä kertaa astetta laadukkaammat tarjottavat joulupöytään ja aion tilata kaikki jouluruoat valmiina jatkossa – no ehkä piparit ja tortut voi tehdä itse. :)

• Anonyymi

ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
      ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2280
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      903
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      563
      816
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      718
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe