Mistä jouluruoat (Tampere)

joulu_on_jo_ovella

Olen ihan käsi keittiössä, joten tahtoisin ostaa laatikoita valmiina. Voin paistaa ne uunissa, mutten muuta kyllä osaa tehdä.. En siis halua mitään Saarioisten valmisruokia kuitenkaan. Mistä Tampereella siis saa hyviä valmiita jouluruokia?

5

2278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa tietoa etsin

En ole ihan käsi keittiössä, mutta nyt tuli äkillinen sairastuminen ja tarvitsisin kaiken valmiina. Entisellä pienellä asuinpaikkakunnallani oli hyviä pitopalveluita, joista saattoi käydä noutamassa tavallisimmat jouluherkut ilman etukäteen tilaamista viime tingassakin. Löysin googlaamalla Sastamalasta Liekorannan, jonne olisi pitänyt jättää tilaus louluruuista 14.12. mennessä. Heillä on joulutori 23.12. klo 9-13, mutta Sastamalaan asti olisi siis ajettava. Matka ei sinänsä ole pitkä, mutta leikkauksen jälkeen matkustaminen on mahdotonta. Ehdotan meille ja muillle ahdingossa syystä tai toisesta oleville perinteisten jouluruokien unohtamista ja luovuutta. Joulumieltä toivottelen ja toivon.

• Minäkin olen miettinyt, mistä voi tilata jouluruokaa valmiina Tampereella. Ainakin hyväksi todettu, joka toimittaa herkullista jouluruokaa Tampereella on Pepper Catering. Tilasin viime vuonna just nimenomaan laatikoita ( ja valmiiksi siivutettua joulukinkkua, ja rosollia) ja oli kyllä TODELLA hyvää! Me haettiin jouluruoka valmiina heidän keittiöltään, mutta tekevät kai myös kotiinkuljetusta. Tässä linkki heidän sivuilleen https://pepper.fi/jouluruoka-kotiin/

• Anonyymi

Bongasin tämän viestiketjun, Pepper Catering tosiaan toimittaa jouluruokaa valmiina kotiin Tampereella tai voi noutaa. Itse olen kokeillut molempia ja toimii! :)

• Anonyymi

Kyllä pitopalvelun tekemät ruoat perus-Saarioisen voittaa. Vähän joutuu maksamaan enemmän, mutta on ehdottomasti sen väärti! Viime jouluna tilasin ensimmäistä kertaa astetta laadukkaammat tarjottavat joulupöytään ja aion tilata kaikki jouluruoat valmiina jatkossa – no ehkä piparit ja tortut voi tehdä itse. :)

• Anonyymi

ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
      ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      77
      1978
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1196
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1000
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      965
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      948
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      93
      948
    Aihe