Olen ihan käsi keittiössä, joten tahtoisin ostaa laatikoita valmiina. Voin paistaa ne uunissa, mutten muuta kyllä osaa tehdä.. En siis halua mitään Saarioisten valmisruokia kuitenkaan. Mistä Tampereella siis saa hyviä valmiita jouluruokia?
Mistä jouluruoat (Tampere)
5
2028
Vastaukset
- Samaa tietoa etsinEn ole ihan käsi keittiössä, mutta nyt tuli äkillinen sairastuminen ja tarvitsisin kaiken valmiina. Entisellä pienellä asuinpaikkakunnallani oli hyviä pitopalveluita, joista saattoi käydä noutamassa tavallisimmat jouluherkut ilman etukäteen tilaamista viime tingassakin. Löysin googlaamalla Sastamalasta Liekorannan, jonne olisi pitänyt jättää tilaus louluruuista 14.12. mennessä. Heillä on joulutori 23.12. klo 9-13, mutta Sastamalaan asti olisi siis ajettava. Matka ei sinänsä ole pitkä, mutta leikkauksen jälkeen matkustaminen on mahdotonta. Ehdotan meille ja muillle ahdingossa syystä tai toisesta oleville perinteisten jouluruokien unohtamista ja luovuutta. Joulumieltä toivottelen ja toivon. 
- Minäkin olen miettinyt, mistä voi tilata jouluruokaa valmiina Tampereella. Ainakin hyväksi todettu, joka toimittaa herkullista jouluruokaa Tampereella on Pepper Catering. Tilasin viime vuonna just nimenomaan laatikoita ( ja valmiiksi siivutettua joulukinkkua, ja rosollia) ja oli kyllä TODELLA hyvää! Me haettiin jouluruoka valmiina heidän keittiöltään, mutta tekevät kai myös kotiinkuljetusta. Tässä linkki heidän sivuilleen https://pepper.fi/jouluruoka-kotiin/ - AnonyymiBongasin tämän viestiketjun, Pepper Catering tosiaan toimittaa jouluruokaa valmiina kotiin Tampereella tai voi noutaa. Itse olen kokeillut molempia ja toimii! :) 
- AnonyymiKyllä pitopalvelun tekemät ruoat perus-Saarioisen voittaa. Vähän joutuu maksamaan enemmän, mutta on ehdottomasti sen väärti! Viime jouluna tilasin ensimmäistä kertaa astetta laadukkaammat tarjottavat joulupöytään ja aion tilata kaikki jouluruoat valmiina jatkossa – no ehkä piparit ja tortut voi tehdä itse. :) 

- Anonyymiootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :) 
 ja hyvää joulun odotusta kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727657
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845694
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403835
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233146
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962795
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422780
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu872091
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856