Mistä jouluruoat (Tampere)

joulu_on_jo_ovella

Olen ihan käsi keittiössä, joten tahtoisin ostaa laatikoita valmiina. Voin paistaa ne uunissa, mutten muuta kyllä osaa tehdä.. En siis halua mitään Saarioisten valmisruokia kuitenkaan. Mistä Tampereella siis saa hyviä valmiita jouluruokia?

5

2235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa tietoa etsin

En ole ihan käsi keittiössä, mutta nyt tuli äkillinen sairastuminen ja tarvitsisin kaiken valmiina. Entisellä pienellä asuinpaikkakunnallani oli hyviä pitopalveluita, joista saattoi käydä noutamassa tavallisimmat jouluherkut ilman etukäteen tilaamista viime tingassakin. Löysin googlaamalla Sastamalasta Liekorannan, jonne olisi pitänyt jättää tilaus louluruuista 14.12. mennessä. Heillä on joulutori 23.12. klo 9-13, mutta Sastamalaan asti olisi siis ajettava. Matka ei sinänsä ole pitkä, mutta leikkauksen jälkeen matkustaminen on mahdotonta. Ehdotan meille ja muillle ahdingossa syystä tai toisesta oleville perinteisten jouluruokien unohtamista ja luovuutta. Joulumieltä toivottelen ja toivon.

• Minäkin olen miettinyt, mistä voi tilata jouluruokaa valmiina Tampereella. Ainakin hyväksi todettu, joka toimittaa herkullista jouluruokaa Tampereella on Pepper Catering. Tilasin viime vuonna just nimenomaan laatikoita ( ja valmiiksi siivutettua joulukinkkua, ja rosollia) ja oli kyllä TODELLA hyvää! Me haettiin jouluruoka valmiina heidän keittiöltään, mutta tekevät kai myös kotiinkuljetusta. Tässä linkki heidän sivuilleen https://pepper.fi/jouluruoka-kotiin/

• Anonyymi

Bongasin tämän viestiketjun, Pepper Catering tosiaan toimittaa jouluruokaa valmiina kotiin Tampereella tai voi noutaa. Itse olen kokeillut molempia ja toimii! :)

• Anonyymi

Kyllä pitopalvelun tekemät ruoat perus-Saarioisen voittaa. Vähän joutuu maksamaan enemmän, mutta on ehdottomasti sen väärti! Viime jouluna tilasin ensimmäistä kertaa astetta laadukkaammat tarjottavat joulupöytään ja aion tilata kaikki jouluruoat valmiina jatkossa – no ehkä piparit ja tortut voi tehdä itse. :)

• Anonyymi

ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
      ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      144
      4007
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      366
      3084
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2018
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1715
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      861
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      804
    Aihe