Tarina junnu turnauksesta joidenkin vuosien takaa. Seurailin kentän laidalla junnujen pelejä. Eräs ja sama juniori sikaili koko turnauksen ajan lähes joka pelissä. Hänen ns. työväen urheilijoihin kuuluva seura kohtasi ison kaupungin sm-liigassakin vaikuttavan seuran. Rahakkaan seuran joka kuului tämän isän mukaan porvari seuroihin. Humalassa ollut isä kannatti poikaansa koko ottelun ajan Hakkaa se riistäjä! hakkaa se riistäjä!!Kosta riistäjälle!!! Viisi vuotta työttömänä putkimiehenä!!PRKL!!! Hakkaa se rristäjä!! Nyt kostetaan!!Kaikui isä papan huudot kentän laidalla. Pojan peli meni meni muiden tuuppimiseen ja tönimiseen kun hän yritti toteuttaa kentän laidalla ollen isän kostoa riistäjille. Tälläinen tarina jäi JOFA SEDÄN mieleen junnu turnauksesta joidenkin vuosien takaa. Tarinassa JOFA SETÄ miettii miksi heikompiosaisten viha näkyy jo laten pelissä meitä parempi osaisia kohtaan? JOFA SETÄ ei voi ymmärtää tälläistä.
Junnu turnaus
JOFA SETÄ MAITOJUNA
2
77
Vastaukset
- Tsiiiisus
Tietenkin ne isän ongelmat oli sen ison seuran junnujen syytä. No eihän se omaa syytä ainakaan voi olla. Joo ei ikinä: )
- ref13
Yleinen ongelma junnu peleissä. Asiaa kirjoitat jofa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449271
- 785802
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414306- 583824
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313409- 472638
- 342172
- 401970