Löysin facesta www.viinahuuto.com palvelun, onko jollain kokemuksia siitä? Onko ne rekisteröityneet Suomessa viinanmyyntiin vai mitä toi rekisteröityminen tarkottaa?
Viinahuuto.com - kokemuksia?
22
2565
Vastaukset
- Wandere7042
VIINAHUUTO :))) Näyttää siltä että ovat Virossa virallinen alkoholikauppa ja sieltä sitten saa hakea vissiin tai sitten tilata kuljetuksen, niinkuin viinkaupassa. Ei oo kokemuksia, mut ei tää nyt kaikista paskin idea oo kaikista älyvapaista kokeiluista.
- Esimerkki-Erkki
Parempi pysyä tutuissa kuvioissa, kuten Esimerkki Erkki
Mies oli matkalla kotiin ravintolasta. Hän arveli lähestyvänsä tuttuja nurkkia ja pysäytti vastaantulijan.
- Khuule, kuinka monta kuhmua mulla on otsassa?
- Seitsemän, mutta...
- Shaatanan hyvä. Shitten mulla on enää kolme lyhtytolppaa jäljellä, niin mä olen khotona.
- hyvä juttu
Taas uusi kusetus, tällä kertaa ihan okei kun vie tyhmiltä juopoilta rahat.
- Bontso
Aikamoinen palvelu! Emmä tiedä, ei periaatteessa oo syytä miksei koettais kusiset 25e ja hoitais krediittejä. Jos tajusin oikeen ni noi maksaa kotiinkuljetuksen laskun. Ei se välttämättä oo kusetus, se on kuitenkin valtion rekisteröimä alkoholikauppa ja siellä on kuitenkin aika tarkkaa niitten vähien sääntöjen kansas mitä siin maas on.
No, katotaan nyt. Tää on siitä erilainen muihin senttareihin että osta heti antaa krediitit takas ja nopeesti kun lukas ni on halvempaa ostaa tuolta kotiin ku lähtee Toholammen nurkilta hakeen, maksaa pelkät kaljat enemmän. - Urponaama22
Emmä tiedä miksen kokeilis, oon ennenkin pärjänny senttareissa ja juomat kelpaa aina.
- hardy
en ostanut krediittejä mutta ostin suoraan vaan packin kossua perjantaina ja ilmeisesti tänään tai huomenna pitäis olla perillä
- PKane
Vittu sä oot tyhmä, varmaa lande.
- Juusopoika92
Katoin eka että voi helevetti mitkä hinnat jos tilaa suoraan... mut sit tajusin että siinähän saa 8 lavaa Karhua eikä yhden ja ne maksaa kuljetuksen laskun minkä tilaan.
Tallinnan liput on 80e bussi 20e suuntaansa, syöminen heses jotai kympin, kaljalava maksaa 14e ni 8 lavaa Karhua suoraan kotiin maksaa itte haettuna todellisuudessa melkein 250 e kun tuolta sen saa 179 eikä tarvi muuta ko painaa kotona nappia. Ehkä vois harkita et kävis joka toisen itte ja joka toisen rundin tilais, en tiedä. Tai sit tietty jos voittaa huutokaupan ni hinta on naurettava muutama euro, mut kuiteski joo, voitan varmaa joo. Mut siitäki saa krediitit takas vissii, ni sillonhan kannattaa aina huutaa eka niin paljon kun tykkää ja koettaa voittaa, koska jos meinaa sen kuitenkin ostaa, ni ei menetä mitää ja saa huutaa ilmaseks käytännös. KOrjatkaa jos tajusin jotain väärin, mut mun mielestä se kyl menee tollee. - Tommyshock7000
Tuli kuin tulikin perjantai-illalla perille juomat, taidampa olla rehellinen kansalaanen ja maksan valmisteverot heti netissä =D
5/5 Viinahuudolle! - Voi perk...!
Jeesus sentään mitä mainostusta! Eikö ole varaa ostaa mainoksia? Vaikuttaa tosi lupaavalta ja luotettavalta! Taidetaan lainsäädäntöäkin kiertää melkoisesti joten ei paljon luottamusta herätä tämä viritys...
- Näköpuhelin
Mäkin oon seurannu tätä ketjua, tulihan sieltä se perinteinen Suomi24 toteamus minkä mukaan kaikki on paskaa ja mikään ei oo mahdollista =D Aika kauan se vaan kesti. Itte en käytä alkoholia juurikaan, niin en oikeen tartte edes koppaa kaljaa. Mutta Voi perk...! vois tutustuu tohon asiaan, tää on oikeesti ihan mielenkiintosta. Mutta ymmärrän tietty jos täytyy pitää linjasta kiinni ja huudella.
Tuskin ton kokosen firman markkinointi perustuu johonkin hikiseen Suomi24 palstaan, missä on 117 lukukertaa. Mutta perusurpo voi näin ajatella tietty...
Oon lukenu Suomi24 palstaa yli 10 vuotta ja tehnyt aika tarkat laskelmat siitä että keskimäärin ketjun 4,35 kommentti on se joka laittaa kaiken paskaksi, hv, pv, mv jne ja ei oo näin. Viinahuuto ketju on mielenkiintonen poikkeus koska tässä vasta YHDEKSÄS kommentti oli tyrmäys/kettuilu/vidduilu tms.
Hyvä Voi perk...! olet poikkeus! - Poikkeus...
Näköpuhelin kirjoitti:
Mäkin oon seurannu tätä ketjua, tulihan sieltä se perinteinen Suomi24 toteamus minkä mukaan kaikki on paskaa ja mikään ei oo mahdollista =D Aika kauan se vaan kesti. Itte en käytä alkoholia juurikaan, niin en oikeen tartte edes koppaa kaljaa. Mutta Voi perk...! vois tutustuu tohon asiaan, tää on oikeesti ihan mielenkiintosta. Mutta ymmärrän tietty jos täytyy pitää linjasta kiinni ja huudella.
Tuskin ton kokosen firman markkinointi perustuu johonkin hikiseen Suomi24 palstaan, missä on 117 lukukertaa. Mutta perusurpo voi näin ajatella tietty...
Oon lukenu Suomi24 palstaa yli 10 vuotta ja tehnyt aika tarkat laskelmat siitä että keskimäärin ketjun 4,35 kommentti on se joka laittaa kaiken paskaksi, hv, pv, mv jne ja ei oo näin. Viinahuuto ketju on mielenkiintonen poikkeus koska tässä vasta YHDEKSÄS kommentti oli tyrmäys/kettuilu/vidduilu tms.
Hyvä Voi perk...! olet poikkeus!Älä jauha paskaa. Miksi et voi sanoa suoraan tyyliin "Viinahuudosta moi, avataan kohta ja sit saa viinaa kaikki halvalla!!!". No kun puljuu ei oo ees avattu, ni eihän noin voi sanoo... Niin, onhan tää ketju poikkeus, kun ei kukaan edes tiedä minkään fuckin viinahuudon olemassaoloa, mut oho, täällä on hyviä kokemuksia puljusta joka ei ole oikeesti vielä ees aloittanu... Miten vitun idiootteina te ihmisiä pidätte? Hyvinpä sattui osumaan juuri nyt paikalle henkilö, joka tietää kuinka monta prosenttia mikäkin osuus kirjoituksista on ja miten kauhean SUURI FIRMA nyt tuota viinakusetusta pyörittää!!! Miksi tämä ketju on nyt niin poikkeuksellinen? Viinahuutolaiset on vaan ollut poikkeuksellisen aktiivisia ja ketään ei oikeesti kiinnosta!!! Kuka vitun urpo nyt ostais heti jostain tuntemattomasta paikasta parin vuoden viinat, eikä edes haluis kokeilla sitten niillä huudoilla. Heti on jo kuljetusfirmat tiedossa. Haistakaa nyt jo oikeesti pitkä paska!!! Puhukaa rehdisti tai pitäkää turpa kiinni!!! Vittu et ottaa aivoon tällaiset rahattomat paskan jauhajat, jotka yrittää sitten vedättää hölmöjä, jotka tällaiseen halpaan menee!!!!!!!
- Lassila
Poikkeus... kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Miksi et voi sanoa suoraan tyyliin "Viinahuudosta moi, avataan kohta ja sit saa viinaa kaikki halvalla!!!". No kun puljuu ei oo ees avattu, ni eihän noin voi sanoo... Niin, onhan tää ketju poikkeus, kun ei kukaan edes tiedä minkään fuckin viinahuudon olemassaoloa, mut oho, täällä on hyviä kokemuksia puljusta joka ei ole oikeesti vielä ees aloittanu... Miten vitun idiootteina te ihmisiä pidätte? Hyvinpä sattui osumaan juuri nyt paikalle henkilö, joka tietää kuinka monta prosenttia mikäkin osuus kirjoituksista on ja miten kauhean SUURI FIRMA nyt tuota viinakusetusta pyörittää!!! Miksi tämä ketju on nyt niin poikkeuksellinen? Viinahuutolaiset on vaan ollut poikkeuksellisen aktiivisia ja ketään ei oikeesti kiinnosta!!! Kuka vitun urpo nyt ostais heti jostain tuntemattomasta paikasta parin vuoden viinat, eikä edes haluis kokeilla sitten niillä huudoilla. Heti on jo kuljetusfirmat tiedossa. Haistakaa nyt jo oikeesti pitkä paska!!! Puhukaa rehdisti tai pitäkää turpa kiinni!!! Vittu et ottaa aivoon tällaiset rahattomat paskan jauhajat, jotka yrittää sitten vedättää hölmöjä, jotka tällaiseen halpaan menee!!!!!!!
Itseasiassa nimimerkki Poikkeus jos oikeen tarkkaan katot niin tää Viinahuuto on auki, huutokaupat näyttää aukeevan joskus myöhemmin mutta kyllä sieltä ostaa saa . Oonko mä ainoo joka ei pidä tätä nyt ihan niin mahdottomana mitä esim nimimerkki Poikkeus... antaa ymmärtää.
- Negersson
Poikkeus... kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Miksi et voi sanoa suoraan tyyliin "Viinahuudosta moi, avataan kohta ja sit saa viinaa kaikki halvalla!!!". No kun puljuu ei oo ees avattu, ni eihän noin voi sanoo... Niin, onhan tää ketju poikkeus, kun ei kukaan edes tiedä minkään fuckin viinahuudon olemassaoloa, mut oho, täällä on hyviä kokemuksia puljusta joka ei ole oikeesti vielä ees aloittanu... Miten vitun idiootteina te ihmisiä pidätte? Hyvinpä sattui osumaan juuri nyt paikalle henkilö, joka tietää kuinka monta prosenttia mikäkin osuus kirjoituksista on ja miten kauhean SUURI FIRMA nyt tuota viinakusetusta pyörittää!!! Miksi tämä ketju on nyt niin poikkeuksellinen? Viinahuutolaiset on vaan ollut poikkeuksellisen aktiivisia ja ketään ei oikeesti kiinnosta!!! Kuka vitun urpo nyt ostais heti jostain tuntemattomasta paikasta parin vuoden viinat, eikä edes haluis kokeilla sitten niillä huudoilla. Heti on jo kuljetusfirmat tiedossa. Haistakaa nyt jo oikeesti pitkä paska!!! Puhukaa rehdisti tai pitäkää turpa kiinni!!! Vittu et ottaa aivoon tällaiset rahattomat paskan jauhajat, jotka yrittää sitten vedättää hölmöjä, jotka tällaiseen halpaan menee!!!!!!!
Lainaaks foliohattuu.
- hannele64
EIkö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin juoda viinaa tai kaljaa?
- richard
hannele64, olin viikon selvinpäin syksyllä 1986 ja voin sanoa että ei kannata
- liisimanner
Tuleeks tästä viinakaupasta nyt jotain
. - PaskamattiOulusta
Hahaa, kyllä joku virasto tonkin pian sulkee/kieltää/verottaa pois.
- iivari
Löytyy kyllä aina alhaisempi ja masentavampi paskakasa, joka varmasti sulkee ja poistaa, verottaa ja kieltää. tuomitsee ja tekee mahdottomaksi, perussuomea...
- kenraalianukseen
Mitä te horisette? Noi on Virossa, ei suomalainen kusinaama virkamies siellä mitään mistään päätä.
- paskanmaku
Lonkero laatikko puutui lähetyksestä. Kolme kertaa olen laittanut viestiä asiakaspalveluun puuttuvasta tuotteesta. Ei mitään vastausta. Paska pulju. Eipä enää tarvi tilata kyseisestä puljusta!
- japikka23
sama juttu kuin edellisellä, puuttui tavaraa. asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768