aurinkoakin luvassa. Loppuvuosi voisi olla kuten tämä 18.12.
Melkein tuuleton, pikkupakkanen, maa kuurainen,
6
52
Vastaukset
Mielellään huolisin näitä mukavanoloisia päiviä sään puolesta vaikka tammikuullekin. Katselin sääkalenterin sivuja vuosi sitten. Silloin oli pakkasella reilusti. Tää lauha alkutalvi vaikuttaa jo tulevan päätalvea lyhentäväksi.
Enää kolme pimentyvää päivää ennen tps. Pimeä synkkä syksy on siis jälleen kahlattu läpitte. Oikein hyvältä tuntuu!Kohta valoisampaan päin todella alamme mennä. Katsoin äsken miten se päivän piteneminen täällä eteläreinalla alkaa. Kymmenessä päivässä päivä pitenee kahdeksan minuuttia. Pitenee enemmän illasta.
Kun vielä maa valkoiseksi tulisi niin se se vasta valaisee maisemat. Tänään oli todella sellainen ilma että olisipa joulunakin, jos toivoa saa.
- *Kukkahame*
Minun mittarini näyttää nyt juuri 1.4, tyyntä ja poutaa, ja pian tulee sääennuste Maikkarilta mitä tuleman pitää huomenissa.
Tänään olikin kaunista aurinkoa, nyt kun aurinko ei kovinkaan korkealle nouse on se autoillessa suoranainen kiusa.
Pyykki oli ulkona monta tuntia eikä minkään asteista kuivumista ollut huomattavissa
kuitenkin ulkona tulee nautittavan puhtaan pyykin tuoksu vaatteisiin.
Eipä joulun lähestyminen kummosemmin tunnu eikä näykään, lumikin puuttuu.En itse pidä joulusta, mutta antaahan se kiirettä ja tressiä tunteville ihmisille vaikkapa kaupan alalla pitää tervetullut vapaapäivä, pari. Ajattelen yksinäisiä kodittomia ihmisiä, joille ei ole mitään julkista luukkua auki.
- joulu.ruusu
capt.cöpenick kirjoitti:
En itse pidä joulusta, mutta antaahan se kiirettä ja tressiä tunteville ihmisille vaikkapa kaupan alalla pitää tervetullut vapaapäivä, pari. Ajattelen yksinäisiä kodittomia ihmisiä, joille ei ole mitään julkista luukkua auki.
Alkaa näitä luukkuja olla auki. Itse vietän joulun hotellissa Hesassa lähipiirin kesken. Meitä on 7 henkilöä. Lienen etuoikeutettu, kun muutenkin on katto pään päällä. Ei haittaisi, vaikka täälläkin yksin olisin pyhät.
- se samainen
joulu.ruusu kirjoitti:
Alkaa näitä luukkuja olla auki. Itse vietän joulun hotellissa Hesassa lähipiirin kesken. Meitä on 7 henkilöä. Lienen etuoikeutettu, kun muutenkin on katto pään päällä. Ei haittaisi, vaikka täälläkin yksin olisin pyhät.
Ja onhan ABC assat auki osapäiväisesti ymmyrkäisin päivin. Äkkiäkös sitä peltipailakalla vaikka Nuorgamista pöräytät lähimmälle abc paikalle.
Tosin tässäkin piilee se Lapin laki. Ellei oo pulkkaa, niin sitten vaan kävelet. Menee se aika siinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257