McLeodin tyttäret

Fanitus

Jo vanhahko, mutta erittäin hyvä sarja! Arki-iltojen kohokohta töiden jälkeen. Ärsyttävää vain se kun Tess ja Dave ei mennytkään naimisiin.. Se on jäänyt harmittamaan tässä sarjassa ehkä eniten :D Myös Clairen kuolema.

75

10506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillemormor

      Tykkään myös. Katsoin jo silloin kun tuli aikoinaan mutta nyt myös intohimoisesti joka jakson.
      Kyllähän Tess ja Nick sopivat hyvin yhteen.
      Clairen kuoleman jälkeen surullisin juttu on Adamin kuolema.

      • Suola

        " Clairen kuoleman jälkeen surullisin juttu on Adamin kuolema. "
        Tarkoitat Alexia.

        Sarjan kirjoittaja ei varmaan itse ole asuntut karjatilalla, karjan sairaudet olivat kohtalaisen utoppisia.

        No samoin Oli Ihanassa Elisassa ja hänen tyttäteressään Koleraa sairastetiin vaikka se todettiin vasta 120 vuotta myöhemmin kuin sarja esittää.

        Auton korjaaminen ei myöskään ole joka kansalaisen taito. Sarjan elämä kuvaan n. 10 v. moni käytännön asia ei natsaa. Ehkä odotin liikaa, kun Vertaa Metsoloihin joka oli todella hyvin asioltaa oikea ja henkilöltään lostava.


      • Anonyymi

        Ei ikänä täälä täänä


      • Anonyymi

        Ei täänä ei kuka kuole clare minä ole hää äiti hyää minä ole hyää äiti oiksti ole aina puru koska ole sano raksartta clare ole saa clare koska minä te se tess ei ole äiti ei inkeä siuna ole mitä se on turha tess sinä ole miuna minä ytriine te prae minä voi auttaa tess .amanda raksttaa siuna tess


    • Fanitus

      Alkuperäiset näyttelijätkin vaihtuvat lähes kokonaan sarjan edetessä. Oikein hyvä kun sarja uusitaan, koska nyt uusintakierroksella on moni löytänyt ja jäänyt koukkuun. Tässä sarjassa on sitä jotain, joka saa seuraamaan.
      Sopii Nick ja Tess, mutta itse olisin toivonut, että Dave olisi avioitunut Tessin kanssa, Yllättävän moni sarjan henkilö kuolee kun poistuu sarjasta.

      • Anonyymi

        Ala palava c mä tavrsi siuna


    • Fanitus

      Niin ja uusintakierroksesta huolimatta, taitaa sarja olla yks suosituimmista ulkomaalaisista sarjoista kakkosella.

      • evelyn'

        itse pidän mielettömästi koko sarjasta :) vasta uusintakierroksella löysin tämän sarjan, mutta jäin täysin kiinni siihen välittömästi. Clairen kuolema on mielestäni yhä surullisimpia käänteitä, mitä olen nähnyt, vaikka sarjassa sattuu ja tapahtuu muutenkin koko ajan. itse en pitänyt Tessin ja Daven suhteesta yhtä paljon,
        kuin Tessin ja Nickin. ei pahalla, mutta Tess ja Nick ovat yksi parhaiten onnistuneita
        pareja tässä sarjassa


      • mcleod
        evelyn' kirjoitti:

        itse pidän mielettömästi koko sarjasta :) vasta uusintakierroksella löysin tämän sarjan, mutta jäin täysin kiinni siihen välittömästi. Clairen kuolema on mielestäni yhä surullisimpia käänteitä, mitä olen nähnyt, vaikka sarjassa sattuu ja tapahtuu muutenkin koko ajan. itse en pitänyt Tessin ja Daven suhteesta yhtä paljon,
        kuin Tessin ja Nickin. ei pahalla, mutta Tess ja Nick ovat yksi parhaiten onnistuneita
        pareja tässä sarjassa

        muistan varmaa aina Tessin ja Nickin häät, kun heistä puhutaan.
        tosi ihanat ja romanttiset juhlat


      • 123234

      • Anonyymi

        Hulla siuna kansa olla mun kansa kosaa mun elämä


    • jyrki \,,/

      kattelen välillä tätä sarjaa, mut en siedä Sandraa. kauhee akka!
      miten Harry saattoi koskaan naida sen?!

      • 123234

        Sanda jää hieman tyhjäksi, näyttelijän ilme näytteleminen on nykivää tempovaa ilveilyä. Jos oli tarkoitus kertoa tulevista/olevista mielenterveys ongelmista ei ihan auennut..

        Parhaiten tulkitsee rooliaan Jodi.
        Sitten Alex. Aivan ihana.
        Rob/Matt on myös loistava, se lämpö hellys varaovainen hyväily ilmeet silmissään kun katsoo Jodia.
        Tess on kaunis ja persoonana hyvä, mutta.. näyttelijä tulkitsee montaa tunnetilaa voimakkaalla uloshengittämisellä. alkaa olemaan yleistä myös suomalaisilla näyttelijöillä


    • lillemor

      Harry haki Sandrassa vertaistaan, ja löysi. Härry ei ole helppo ihminen.
      Moira on myös jännä tyyppi. Ja Alexin velipuoli joka ei ole vielä ilmestynyt kuvioihin. Harrykin on hengissä vielä........

      • evelyn'

        Sama tuli itsellä mieleen, kun Harry ja Sandra alkoivat olemaan yhdessä. Harry halusi tasavertaisen kumppanin ja Sandra on hyvinkin vahvatahtoinen nainen. On ollut aina, kuten Harrykin :)


      • jenni18
        evelyn' kirjoitti:

        Sama tuli itsellä mieleen, kun Harry ja Sandra alkoivat olemaan yhdessä. Harry halusi tasavertaisen kumppanin ja Sandra on hyvinkin vahvatahtoinen nainen. On ollut aina, kuten Harrykin :)

        ihanaa, kun Tess palasi takaisin ja sai tietää olevansa raskaana :D, mutta suretti noi huonot uutiset Nickin kohtalosta :'( Jodi ja Rob olis tosi hyvä pari


      • Kre1
        jenni18 kirjoitti:

        ihanaa, kun Tess palasi takaisin ja sai tietää olevansa raskaana :D, mutta suretti noi huonot uutiset Nickin kohtalosta :'( Jodi ja Rob olis tosi hyvä pari

        Kuoliko Nick vai selvisikö se lento-onnettomuudesta?


    • lillemor

      Jodista ja Robista tulee pari mutta helppoa ei heillä tule olemaan.
      Joutuvat lähtemään yhdessä pakoon.

    • Kareishu

      Ostin koko sarjan DVDn voin katsoa koska haluan. Tv en ollut aiemmin edes huomannut koko sarjaa, kun uusinat alkoivat jäin todella koukkuun. Vahtasin katsoessani kelloa ja yritin jarrutaa aikaa :)
      katsoin aina myös uusinnan netissä, mutta ei riitänyt ostin sarjan voin katsoa omaan tahtiin koska haluan.

      Tess on kokosarjan kantava rooli, Claire oli todella tärkeä. Sarjan nimi hieman harhaan johtava: McLeodin tyttäret. Parempi sisältöön olisi ollut Drover's Run. Stevie sai osan ulkomuotonsa vuoksi kuvataan kuten aikoinaan Ingrid Bergman kameralla hyväillään ja ylistetään puvustuksella taustakuvissa....

      Kauheimmat kuolemat ovat Clairen, siitä poistettu TV esityksessä n. 3 min. kun Alex pudottautui Clairen luo. Alexin kuolema meni suola koko jutusta. Tosin vanha sanonta: jumalat ovat kateellisia ihmisille parirakkaudesta, kun eivät voi sitä itse saada. Tämä saa tukea sarjan kautta varsinkin se elämän aikainen ja ikuinen saa kyytiä. Vain Tess pysyy ja pitää...

      • Maria **

        Ainoot parit tässä sarjassa, joissa ilmaus "ikuisesti yhdessä" toteutuu, ovat Tess ja Nick, sekä myöhemmin Jodi ja Matt :) Claire ja Alex olisivat myös käyneet tähän, jos olisivat saaneet olla yhdessä. Clairen poismeno suretti muutenkin aivan sairaasti :( onneks Nick oli sentään elossa, vaikka ensin epäiltiinkin kuolleeksi :) Stevie on mun mielestä aina ollu vähä erikoinen hahmo, enkä aina ymmärrä hänen säätämistään esim. Alexin suhteen. myös Rose olis ansainnut totuuden äidistään ilman turhaa vitkastelua.


      • Stevieisbest

        Stevie/Simmone Jade Mackinnon sai roolin koska oli paras mahdollinen vaihtoehto Stevie Hallin osaan....hän osasi ratsastaa ja on erittäin taitava näyttelijä!!!


    • lillemor

      Aluksi en tykännyt Steviestä juuri tuon asioiden salailun vuoksi. Nyt kun on jotenkin päässyt häneen tutustumaan näkee syyn omapäiseen ja kylmäkiskoiseen käytökseen. Hän on sisältä niin pehmeä että pelkää satuttavansa liikaa jos päästää jonkun liian lähelle. Alexista ja Steviestä tulisi täydellinen pari mutta kuten aina kun Steviestä on kyse, mikään ei mene kuten oli suunniteltu vaan kohtalo puuttuu peliin. Alexin jälkeen sarjaan ei tule enää ketään yhtä kiinnostavaa hahmoa.

      • wheelie bin

        Mä just tykkään Steviestä, kun muistuttaa eniten itseäni. :)
        Stevie on "jätkä", mut oikeesti herkkis.


      • miia871
        wheelie bin kirjoitti:

        Mä just tykkään Steviestä, kun muistuttaa eniten itseäni. :)
        Stevie on "jätkä", mut oikeesti herkkis.

        surettaa toi Robin tilanne. miesparka on menettäny kaiken :(
        onneks Jodi tukee sitä ja on sen kanssa


      • henry
        miia871 kirjoitti:

        surettaa toi Robin tilanne. miesparka on menettäny kaiken :(
        onneks Jodi tukee sitä ja on sen kanssa

        jep, sama täällä. Rob on muutenkin sillee jännästi mystinen hahmo...)
        harmittaa vähän, kun toi Nickin paluu jäi niin lyhyeksi, mutta parempi sekin,
        kun se, että olis ollu kuollut :)


    • lillemor

      Ei Nickin ja Tessin vaikeudet tähän lopu. Jos oikein muistan niin seuraavaksi on Tessin vuoro maata koomassa.

      • |öö|_

        Ei muuten tapahdu mitään tuollaista. Mitä hupia valehdella fiktion juonesta?


    • lils10

      Nyt oli sitten Harryn vuoro poistua.
      Alexin ja Fionan hääpäivä lähestyy.........

    • Oz rulez

      Aikamoista menoa, joka jaksossa Draamaa. Kyllä mulle riittäisi vähempikin. :D
      Mutta hienosti tyttäret selviävät farminpidosta ja päihittävät äkilliset katastrofit. Parasta on aussilaisuus ja naisten roolit tekevinä ja hikisinä(kin) arki-ihmisinä. Kunnon meininkiä ja mielestäni tämä on ihan huippu tv-sarja. Vaihdoin Emmerdalesta McLeodiin. ;-)

    • 231234

      Sarjan lopussa Carlotte on 7-8 vuotias kuvaaminen on loppunut 2002.
      Vaikka näyttelijät olisivat vielä elossa, ei varmaan enää voi jatkoa odottaa..
      Ketään näyttelijöistä en ole huomannut missään muissa sarjoissa tai elokuvissa.

      • Down under

        Viimeinen tuotantokausi tehtiin kylläkin vuonna 2008. Mutta en minäkään usko, että jatkoa olisi enää tulossa, kun sarjan loppumisesta on kuitenkin jo tuon verran aikaa. Toki näyttelijät vielä elossa ovat, mutta he ovat jo levittäytyneet kukin taholleen omiin hommiinsa. Esim. Marcuksen näyttelijä Matt Passmore asuu nykyään Yhdysvalloissa.

        Monet näyttelijöistä tekevät kyllä vielä näyttelijän töitä, mutta tv-sarjojen levikki ei vain ole niin laaja kuin McLeodin tyttärien, joten eipä heitä paljon Suomessa ruudussa nähdä. Esim. Michala Banas (Kate) on näytellyt Upper Middle Bogan -nimisessä komediasarjassa ja Luke Jacobz (Patrick) juontaa Australian X-factoria.
        Ja sitten taas osa näyttelijöistä on viettänyt hiljaisempaa eloa, kuten Simmone J. McKinnon (Stevie), joka on halunnut nyttemmin keskittyä äitiyteen.


      • 231234
        Down under kirjoitti:

        Viimeinen tuotantokausi tehtiin kylläkin vuonna 2008. Mutta en minäkään usko, että jatkoa olisi enää tulossa, kun sarjan loppumisesta on kuitenkin jo tuon verran aikaa. Toki näyttelijät vielä elossa ovat, mutta he ovat jo levittäytyneet kukin taholleen omiin hommiinsa. Esim. Marcuksen näyttelijä Matt Passmore asuu nykyään Yhdysvalloissa.

        Monet näyttelijöistä tekevät kyllä vielä näyttelijän töitä, mutta tv-sarjojen levikki ei vain ole niin laaja kuin McLeodin tyttärien, joten eipä heitä paljon Suomessa ruudussa nähdä. Esim. Michala Banas (Kate) on näytellyt Upper Middle Bogan -nimisessä komediasarjassa ja Luke Jacobz (Patrick) juontaa Australian X-factoria.
        Ja sitten taas osa näyttelijöistä on viettänyt hiljaisempaa eloa, kuten Simmone J. McKinnon (Stevie), joka on halunnut nyttemmin keskittyä äitiyteen.

        Minulla on kaikki kahdeksan kautta 224 osa/ jaksoa DVDt. Niissä on vuosiluku 2002.
        Suomentaminen on tapahtunut 2005 >.

        Omat DVDt voi katsoa pysäyttämällä, kun haluaa tarkastaa jonkun asian tai sanomisen.
        Austraalia on unelmieni kohde, sarja on kyhnytystä.


      • Down under
        231234 kirjoitti:

        Minulla on kaikki kahdeksan kautta 224 osa/ jaksoa DVDt. Niissä on vuosiluku 2002.
        Suomentaminen on tapahtunut 2005 >.

        Omat DVDt voi katsoa pysäyttämällä, kun haluaa tarkastaa jonkun asian tai sanomisen.
        Austraalia on unelmieni kohde, sarja on kyhnytystä.

        Mihinhän tuo 2002 DVD:issäsi viittaa? Kun sarjan viimeinen kausi kuvattiin kyllä vuonna 2008. Muistan, kun katsoin McLeodin tyttäriä tv:stä tuolloin joskus 2007-2008, kun se Suomessa ensimmäisen kerran kokonaisuudessaan esitettiin. Etsiskelin sitten juonipaljastuksia netistä, mutta mitään lopputapahtumia en tietenkään löytänyt, kun ei niitä ollut silloin vielä edes kuvattu.

        Ja tuollahan itse sarjan luoja Posie Graeme-Evanskin toteaa: "-- the show finally finished shooting its run in March 2008." http://www.posiegraemeevans.net/web/my-television-life/usersposiegraeme-evanspicturesiphoto-librarymasters2012071520120715-132809mcd-200the-ep-pa-1-jpgusersposiegraeme-evanspicturesiphoto-librarymasters2012071520120715-132809mcd-200th/


      • ....
        Down under kirjoitti:

        Mihinhän tuo 2002 DVD:issäsi viittaa? Kun sarjan viimeinen kausi kuvattiin kyllä vuonna 2008. Muistan, kun katsoin McLeodin tyttäriä tv:stä tuolloin joskus 2007-2008, kun se Suomessa ensimmäisen kerran kokonaisuudessaan esitettiin. Etsiskelin sitten juonipaljastuksia netistä, mutta mitään lopputapahtumia en tietenkään löytänyt, kun ei niitä ollut silloin vielä edes kuvattu.

        Ja tuollahan itse sarjan luoja Posie Graeme-Evanskin toteaa: "-- the show finally finished shooting its run in March 2008." http://www.posiegraemeevans.net/web/my-television-life/usersposiegraeme-evanspicturesiphoto-librarymasters2012071520120715-132809mcd-200the-ep-pa-1-jpgusersposiegraeme-evanspicturesiphoto-librarymasters2012071520120715-132809mcd-200th/

        Kun Jaken veli maksaa Bekylle, että tämä jättäisi Jaken, on sekissä päivä määrä 3.12.2002.
        Ehkä sarjan viehätys on siinä, että se on kuin suurperhe.

        Elizabet Ryan on surkein ikinä hahmo.
        Ilkeilee kohteliaisuuksilla joita ymmärtää vain kohde.
        Nick onneksi huomaa ettei vieras le löydetty niinkuin Liz ensin sanoo Sallista. Tess:" Olet itsekeskeinen ja laskelmoiva, voitit pelastit Nickin minulta, mutta kuka pelastaa sinult." Harry on pöllähtäneenä mutta täysin kartalla. Liz: " Minä luulin olevani se, joka saattelee sinut pois."

        Liz Nickille: "Ei ollut mikään likainen petos, olin nuori peloissani ja hän oli jo naimisissa." voiko täydellisempää narsismia olla?

        Ja kaiken jälkee Tess kutsui Lizin häihin, jolloin Liz yritti ostaa Tessin pois Nickin elämästä..
        Vaikka sai anteeksi, Lizille ei jäänyt mitään elämästään "käsiin" , avioliitto mies Alex kuoli ja Nick lähti Argentiinaan tuskin tuli kylään kutsuja..Tai jospa piti sitten yhteyttä Salliin ja Harisoniin.
        .


    • lils10

      Matt Passmore ja Michala Banas olivat molemmat yhdessä Suomessakin muutama vuosi sitten esitetyssä sarjassa mutta sarjan nimi on minulta unohtunut.

    • lils10

      Nyt alkoi uusintana kakkosella tuo Onnenkantamoinen jossa Michala Banas myös on mukana.

      • mummu naftassa

        Näkyy olevan myös se myrkyttäjä lentäjä ja jälleen pirullisen ilkeän roolissa.
        Pojanpoikani sanoikin; etkö mummu ole huomannut samat näyttelijät näyttelevät usein samanlaisia rooleja, kun on paha tai ilkeä on muissakin rooleissa sitä. :)
        Katselin tämän "Jaken" kohtaukset uudelleen, on ensin pehmoinen nallukka ja muuttuu silmän räpäyksessä raivokkaaksi, mutta hillitsee sen hyvin, tosin ehkä juuri siksi että vain näyttelee. Todella hyvä näyttelijä, ei kuitenkaan mikään esille tuotava. Mietin miksi? No ei ole minun makuuni ja kaksoisrooli samassa naamassa ei lisää karismaa eikä herätä positiivisuutta. Kuitenkin henkilön on tunnettava tunteet, joita osaa tuoda ilmi rooleisaan.
        En ole katsonut näyttelijän nimeä eikä kiinostakaan. Nuo vieras maalaiset nimet eivä jää mieleen, enkä edes yritä muistaa niitä.


    • Musta Historeekki

      Tuli muuten mieleen Suomessa oli Vanhanpojan ja vanhanpiianvero 1935-1975 kaikki 24 v. täytäneet olivat kovemmasa veroluokassa.
      Oli myös leskenvuosi, jolloin esimerkiksi ei vihitty uuteen avioliittoon.
      Nuo ovat nykyään uskomattoman huvittavia, määräysvalta ihmisten elämään oli kirkolla ja valtiolla. Alexin vauvan äiti ei tainut viettää lesken vuotta..

    • lils10

      Asiasta kolmanteen, löysin tuon unohtamani sarjan nimen missä sekä Michala Banas että Matt Passmore ovat mukana. Uusiin maisemiin on se sarja. Tulisipa vielä uusintana.

    • Ajankuluna Fanni

      McLeodin Jazz hieman harmittaa roolin näyttelijä vaihdettiin, samoin sitten henkilön koko tarina. (Alexin ihastuminen)

      Kate on metka, silmien väri vaihtelee tummanruskeasta kirkkaan siniseen. Rooli hahmo josta pidin vähiten kokosarjassa.

      Moira tuli sarjaan tummana leirillä asuessaan, muuttui blondiksi ja sai uuden persoonan?
      Talojen ja sisätilojen maalipinnat ovat todella huonossa kunnossa. Maastopalossa Drover's Runissa on vajassa maalia suurissa n. 25 l tynnyreissä, mutta missään ei ole käytetty, varastossa ollut maali oli hevostarhan aitoihin?

      Talon sisustus on aivan omaa luokkaansa, ei mitään amerikkalaista tai eurooppalaista.
      Ainoa joka ihmetyttää on villieläinten pieni määrä, niitä ei näy mistään ryhmänä tai laumana. Emut nyt tulivat, olivat ja menivät.
      Näen esimerkiksi kettuja jäniksiä ja hirviä joka vuosi vaikka asun kaupungissa. Laitumien myrkyttäminen rikkaruohosta myös ihmetyttää, Pelloissa näkyy renkaan jäljet kasvustossa.

      Pahnapaalien syöttö karjalle? sen ravintoarvo on olematon käy vain kuivikkeeksi.
      Oli vain yksi kuvaus jossa sekä heinä- että pahnapaalia oli yhtä aikaa, heinää oli se vihreä.

      Joistain kummallisuuksista huolimatta loistava sarja.
      Henkilö rooleissa alkoi lopulta näkyä enemmän näyttelijän oletettu suosio, kuin sarjan rooli.
      Patrick, Taylor, Stevie, Kate
      Paras näyttelijä oli Jodin roolia vetänyt tytönen, Nick Alex eikä Davekaan ollut huono.

      • kauheaa katsoa

        Vauvan käsittely on hallinnassa ainoastaan Alexilla. Tukee suurilla sormillaan, aina nostaessaan vauvaa, sen niskaa.


      • Anonyymi
        kauheaa katsoa kirjoitti:

        Vauvan käsittely on hallinnassa ainoastaan Alexilla. Tukee suurilla sormillaan, aina nostaessaan vauvaa, sen niskaa.

        Varmaan ainu jolla lapsia. Naisia pantu kondomi munassa tai perseeseen-


    • Dave <3

      Nyt ollaan edetty jo 7.tuotantokaudelle tv2:lla! Surullista kun hauskuuttaja, ilopilleri Dave poistui sarjasta :( Todella symppis hahmo oli sarjassa :)!

    • Rommakko

      Todella pitkiä taukoja ollut useinkin ettei näy McLeodin tyttäriä. Nyt esim. jalkapallon takia ja olympilaistenkin vuoksi oli pitkä viive esityksessä.

    • hilleriini

      Ei tarvitse olla suunnistuskilpailuja kummempi urheilu kyseessä kun se jo syrjäyttää McLeodin tyttäret.

    • Ihana<3

      McLeodin tyttärissä on lukuisia hienoja kohtia, mutta tämän päiväisessä jaksossa Jodin ja Mattin laivassa kuvattu kohta oli romanttinen!

      • ...joku vaan...

        Kattooko kukaan enää tätä sarjaa?


      • ...joku vaan...
        ...joku vaan... kirjoitti:

        Kattooko kukaan enää tätä sarjaa?

        Onks tietoo mix sarja lopetettiin? Oli niin hyvä ja ainoo sarja jota seurasin!


      • tylsää
        ...joku vaan... kirjoitti:

        Onks tietoo mix sarja lopetettiin? Oli niin hyvä ja ainoo sarja jota seurasin!

        ainahan kaikki hyvät lopetetaan,dexter ja bad girls ym.


    • drovers

      ihan mukava sarja,mutta sarjan alkuvaiheilla on parhaat tyypit ja näyttelijät.nyt kun porukka on vaihtunut,on myös sarja laimentunut.karismaattisempia olivat Claire ,Tess,Nick,Harry,AlexJodi,Kate ja Sandra.Crace ja siskot on tylsiä tusinanaamoja.Stevie ja Moira ok.

      • Anonyymi

        Voispa tykätä, niin samaa mieltä!


    • lils10

      Samaa mieltä olen. Kyllä sitä vieläkin katsoo mutta parhaat tyypit ovat jo historiaa. Moira, Stevie ja Marcus pitävät nyt sarjaa koossa.

    • lils10

      Yksi jakso taitaa enää olla jäljellä, sitten loppuu tyttäret.

      • Oranssi5

        Kyllä, sarja päättyy tänään. On haikeaa, että arki-iltoja piristävä sarja loppuu.


    • Mcleodfani

      Aivan mahtava sarja! Yhtäkään jaksoa ei jäänyt välistä! On kyllä harmi kun loppuu..

      On vaan muutamia sarjoja mistä oikeesti tykkään ja Mcleodin tyttäret on niitten joukossa ja on kyllä ihan suosikki, oli pakko tulla johonkin hehkuttamaan siitä :D Aivan paras!

      Tykkään niin paljon just ton tyyppisestä sarjasta missä on tollanen ympäristö, jänniä tapahtumia, romantiikkaa, mut ei mitään saman paskan jauhantaa, niin ku jossain salkkareissa (ei tota kyl voi mitenkään verrata salkkareihin..), sit oikeesti hyvä juoni alusta loppuun asti (tai no vikaa jaksoa en oo viel nähny kyl..), mut oikeesti mun makuun niin täydellinen sarja! On varmaan maailman turhin toive, että se ikinä jatkuis... Tuun kyllä niin kaipaamaan sitä, nyyh.. :D

      Oon muuten huomannu täs että monet muutki australialaiset sarjat on ihan älyn hyviä, esim. Onnenkantamoinen, Rakkautta ja jälkikasvua tai H2O (okei, tota katoin joskus vuonna nakki mut se oli sillon hyvä..) ja jotai muitaki hyviä oli mut en nyt muista. Vaikka ei noi vedä vertoja McLeodin tyttärille! :)

      • paras sarja ikinä!

        Mc leodin tyttäriä pystyy katsomaan youtubesta olikohan mcleod's daughters full online tai jotenkin sinne päin kaikki jaksot ja kaudet koko jakson kerrallaan ja ne kestää noin 50minuuttia.


    • LoveyouDroversrun

      Oli kyllä aivan loistava sarja! I'm gonna miss it.

    • Marraskuu.

      Sarjassa oli sitä jotain, joka sai samaistumaan näyttelijän kanssa eri koettelemuksiin ja tapahtumiin kuten iloisiin ja surullisiin tapahtumiin.

      Sarjassa ainut tympeä juttu oli se kun niin moni hyvä sarjan hahmo poistui sarjasta joko kuolemalla tai poistumalla muuten vaan sarjasta.

    • Moon5

      Nyt kun sarjan uusintakierros päättyi,mikä sarjassa on eniten jäänyt mieleen?

      • Parassarjakoskaan!

        Mua jäi kaivelemaan se Rileyn katoaminen, kuoliko se? kun sitä ei sillein kunnolla ikinä kerrottu tai mulla on menny pahasti ohi. Ja mua harmitti se hirveesti, koska vihdoinkin Katella ja Rileyllä olis lähteny homma luistaa, ku ootin sitä niin kauan. Katesta en niin kauheesti tykänny, mut oisin halunnu et sitäki ois onnistanu rakkauselämässä ja Riley ois ollu ihan paras juttu, ne ois ollu täydellinen pari!

        Se oli kyllä inhottava kun tosta sarjasta kirjotettiin niin monta hyvää näyttelijää ulos, mut onneks kuitenkin tuli tilalle hyviä tyyppejä. Paitsi ikinä en tykänny Sandrasta, Harrysta tai Fionasta... Kaikkein paskimmat jutut oli kyllä Alexin ja Claren kuolemat..

        Mut päällimäiseks mulla jäi mieleen Stevie! Se on ihan mun suosikki hahmo!! oisin kyllä vielä halunnu nähä et se ois sen eläinlääkärin kans ruvennu seurustelee ja ne ois sitten elänyt onnellisena elämänsä loppuun asti. :D Saman oisin halunnu Gracelle ja sille papille, olikse nyt Dan.. Tayler ja Patrick oli tosi sulonen pari ja Jaz ja Ben. :) Dave oli ihan huikee tyyppi kans, se kyl harmitti kun se lähti.

        Mut yleisesti koko sarja oli kyllä loistava ja harmi kun se loppu.. Mut toisaalta jos se olis jatkunu ni sen taso olis pian laskenu, että toisaalta hyvä noin ni se pysy hyvänä loppuun asti. Mut Stevieä mulla tulee ikävä, se oli nii ihana ja hyvä näyttelijä!!


      • Moon5
        Parassarjakoskaan! kirjoitti:

        Mua jäi kaivelemaan se Rileyn katoaminen, kuoliko se? kun sitä ei sillein kunnolla ikinä kerrottu tai mulla on menny pahasti ohi. Ja mua harmitti se hirveesti, koska vihdoinkin Katella ja Rileyllä olis lähteny homma luistaa, ku ootin sitä niin kauan. Katesta en niin kauheesti tykänny, mut oisin halunnu et sitäki ois onnistanu rakkauselämässä ja Riley ois ollu ihan paras juttu, ne ois ollu täydellinen pari!

        Se oli kyllä inhottava kun tosta sarjasta kirjotettiin niin monta hyvää näyttelijää ulos, mut onneks kuitenkin tuli tilalle hyviä tyyppejä. Paitsi ikinä en tykänny Sandrasta, Harrysta tai Fionasta... Kaikkein paskimmat jutut oli kyllä Alexin ja Claren kuolemat..

        Mut päällimäiseks mulla jäi mieleen Stevie! Se on ihan mun suosikki hahmo!! oisin kyllä vielä halunnu nähä et se ois sen eläinlääkärin kans ruvennu seurustelee ja ne ois sitten elänyt onnellisena elämänsä loppuun asti. :D Saman oisin halunnu Gracelle ja sille papille, olikse nyt Dan.. Tayler ja Patrick oli tosi sulonen pari ja Jaz ja Ben. :) Dave oli ihan huikee tyyppi kans, se kyl harmitti kun se lähti.

        Mut yleisesti koko sarja oli kyllä loistava ja harmi kun se loppu.. Mut toisaalta jos se olis jatkunu ni sen taso olis pian laskenu, että toisaalta hyvä noin ni se pysy hyvänä loppuun asti. Mut Stevieä mulla tulee ikävä, se oli nii ihana ja hyvä näyttelijä!!

        Riley (oletettavasti) kuoli auto-onnettomuudessa sateisessa illan pimeydessä kun auto suistui jyrjänteeltä veteen. Ruumista kuitenkaan ei löydetty. Rileytä ei enää näytetty, joten taisi kuolla, koska hahmo ei sarjaan palannut.


      • parasssssss
        Moon5 kirjoitti:

        Riley (oletettavasti) kuoli auto-onnettomuudessa sateisessa illan pimeydessä kun auto suistui jyrjänteeltä veteen. Ruumista kuitenkaan ei löydetty. Rileytä ei enää näytetty, joten taisi kuolla, koska hahmo ei sarjaan palannut.

        Niin tiesin tuon, mutta just se et se ei palannut ikinä takaisin ni jäi kaivelee.. Ehkä se jäikin eloon, se jää mysteeriks :P


    • lils10

      Alexin ja Clairen lyhyt mutta intohimoinen suhde ja miten se päättyi sekä Alexin ja Stevien rakkaus. Alun monet mutkat ja onnellinen loppu, sekä Alexin kuolema.
      Yleisesti mieleen jäi tunnelma, se että kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. GirlPower!

    • Moon5

      Itsellä kans nuo jäänyt mieleen. Oli kurjaa kun Claire poistui sarjasta ja jäin kaipaamaan häntä. Myös Jodin ja Matthewin kohtalo kaikkinensa jäi vahvasti mieleen.
      Stevien tullessa sarjaan 3.kauden lopussa, hahmo oli jotenkin salamyhkäinen ja etäinen. Sarjan edetessä Steviestä paljastui kuitenkin lämmin ja välittävä hahmo. Tessin innokkuus kahviin myös muistuu mieleen :)

    • Cowgirl!!

      On kyl huikee sarja! Stevie oli paras. Mieleen jäi just eniten ehkä Claire ja Alex, Tess ja Nick ja sit Stevie ja Alex. Surkee kun piti mennä kuolemaan... Mut ei voi mitään, ihana sarja kuitenkin. :)

      Nyt muuten alko 5. kausi Sydänmailla -sarjasta. Harmittaa, kun en ole nähnyt siitä aiempia jaksoja, ja haluasin tosi paljon nähdä ne ni en viittis kattoa tota 5. kautta vielä... Jonkun yhen jakson joskus näin ja se vaikutti niin hyvältä, että haluaisin nähä sen koko sarjan! :)

      • Anonyymi

        Kaikki alussa olleet oli hyviä, erityinen lemppari Claire. Toki muutkin. Loppua kohden mielestäni huononee.


    • DVD-Box

      Joku kysyi, että mistä saisi ostettua Mcleodin tyttäret tuotantokausia niin netistä löytyy esim Discshopista ja Citymarketissa (ainakin täällä meidän Cittarissa) oli myytävänä kausia alle 10 euron hintaan.
      Varmasti löytyy myös edullisesti esimerkiksi huuto.net sivulta.

      • maria***

        Itsellä jäi mieleen just Alexin ja Clairen suhde, Nickin ja Tessin rakkaus ja kaikki se, mitä heidän suhteessaan tapahtui, Jodin ja Mattin rakkaus ja monet vaiheet, sekä tietysti Stevien ja Alexin rakkaus.
        Viimeisistä jaksoista myös Marcuksen ja Ingridin suhde oli mieleenpainuva,
        hyvin saatiin siinäkin monta tapahtumaa eteen, ennen kuin lopulliseen ratkaisuun päästiin.

        Rileyn poistuminen sarjasta harmitti aivan sairaasti, samoin Clairen ja Alexin kuolemat. etenkin Alex olisi voinut pysyä sarjassa loppuun asti.
        Grace ja Regan oli molemmat hieman tylsiä hahmoja, tosin Jaz oli ainoo näistä siskoista, joista pidin enemmän. Jaz ja Ben oli myös aika persoonallinen pari.


      • Anonyymi
        maria*** kirjoitti:

        Itsellä jäi mieleen just Alexin ja Clairen suhde, Nickin ja Tessin rakkaus ja kaikki se, mitä heidän suhteessaan tapahtui, Jodin ja Mattin rakkaus ja monet vaiheet, sekä tietysti Stevien ja Alexin rakkaus.
        Viimeisistä jaksoista myös Marcuksen ja Ingridin suhde oli mieleenpainuva,
        hyvin saatiin siinäkin monta tapahtumaa eteen, ennen kuin lopulliseen ratkaisuun päästiin.

        Rileyn poistuminen sarjasta harmitti aivan sairaasti, samoin Clairen ja Alexin kuolemat. etenkin Alex olisi voinut pysyä sarjassa loppuun asti.
        Grace ja Regan oli molemmat hieman tylsiä hahmoja, tosin Jaz oli ainoo näistä siskoista, joista pidin enemmän. Jaz ja Ben oli myös aika persoonallinen pari.

        En tykännyt näistä serkuista yhtään, varsinkaan siitä Gracesta. Ärsyttäviä hahmoja, ja tosi ärsyttävää siitä teki se että ne oli yhtäkkiä farmilla jotain pääjehuja :D joo eläydyn kyllä liikaakin sarjaan.


    • Anonyymi

      Muuten hyvä mutta loppua kohden päätyypit kuolee tai muuttaa pois. Miksi näin? Lopussa muita tuttuja kun stevie ja kate, tai siinä kohtaa missä mä nyt olen. Olis nyt edes tess ja nick ollut loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Täytyy huomioida, että sarjan jokaisella kaudella on yli 30 jaksoa, pituudeltaan 43 minuuttia. Kuvaustahti alkoi varmaankin käydä näyttelijöiden voimille. Ja millaiset majoitusolosuhteet heillä oli? Näin sinkkumiehenä diggaan eniten uudesta Jazista. Alkuperäinen Jaz-näyttelijä oli kaikista sarjan näyttelijöistä puisevin. Sarjan loppuminen liittynee 2008 pankkikriisiin joka vaikutti varmaankin tuotantoyhtiön resursseihin. Vahinko, vaikka lähes kaikki näyttelijät vaihtuivat, edellämainituista syistä.


    • Anonyymi

      mcleodin tyttäret on tosi hyvä TV sarja

    • Anonyymi

      Tolla cowboylla on varmaan tosi iso muna!

    • Anonyymi

      Hyvä sarja on mutta mun mielestä ois ollut fiksua edetä sarjassa niin että alusta loppuun asti olisi ollut samat näyttelijät, eikä niin että lopussa on vain korkeintaan Jodi ja Meg ns niitä alkuperäisnäyttelijöitä. Myöskin Clairen kuolema oli tosi typerä käänne, koska se oli sen tilan omistaja. Nyt se tila tavallaan "ulkopuolisella", minusta tosi ärsyttävää että sitä tilaa pyörittää aina eri henkilö. Ja sekin oli typerä juonen käänne että Tess ja Nick häviää 3 kauden jälkeen(vai oliko 4). "Elimme tähän asti normaalisti mutta sitten kaikki kuolimme/hävisimme jonnekin"ym :D

    • Anonyymi

      Ei saa kyälä kuolma mun iktäiä ei saa mun elämä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe