täytän parin kuun päästä 30,
ja kauhulla katson näitä "paikat, joissa pitää käydä ennen kuin olet 30; asiat, joita pitää tehdä ennen kuin olet 30" listoja, enkä kaipaa niistä mitään o_O
(Vitsailin jo 16-vuotiaana, että elän kolmenkympin kriisiä, ja tavallaan se oli totta...)
Ne listat on todella hämäriä ja ulkopuolisia (ja nuo, paikat, joissa vierailla todella jenkkejä... kuka oikeasti kaipaa Disney Worldia? onhan meillä muumimaailma! Jossa en ole ikinä käynyt enkä kyllä kaipaakaan...), niistä puuttuu moni asia, joka on vahingossa tullut tehtyä, ja joilla on ollut tarkoitus ja jotka toivoisi muidenkin kokevan, niin paljon ne on kasvattaneet, vaikkapa:
Löydä itsesi
Unohda ja keksi itsesi uudelleen;
Rakastu
Menetä rakkaasi,
Tee unelmaduunia,
Tee duunia, jota et ikinä olisi halunnut tehdä,(ns. paskaduuni, mutta ymmärrä, ettei sellaista ole vain oma asennoitumisesi)
Nolaa itsesi,
nolaa itsesi uudelleen!
Romahda,
Kokoa itsesi romahduksen jälkeen,
ole paska ihminen,
ole hyvä ihminen,
ole ihminen!
Elä ja anna toisten elää.
Näe maailma juuri niin paskana, kuin se on, ja huomaa sen kauneus.
niin.
Mitä pitäisi vielä tehdä, ennen kuin olen 30? Tässä olisi vielä vähän aikaa!
Ennen kuin olet 30
koooohta kolmikymppi
5
283
Vastaukset
- ♥♥♥♥♥♥♥
Täytän vuoden päästä elokuussa mut mulla on 14 tavotetta 1. Oma koira 2. Ammatti 3. Oma auto 4. Naimisiin 5. Perhesuhteet 6. Naimisiin 7. Työpaikka 8. Rahaa 9.
Aika on iäti ja kuluu omaan tahtiinsa. Jos ei tässä elämässä onnistu, niin uusi yritys sitten seuraavassa :)
- .,..,.,
Ne listat ovat hölynpölyä. Ei jokainen välttämättä tarvitse noita kokemuksia, ja nimenomaan ennen kolmeakymppiä.
- lil0
"tee unelmaduunia"
Monet eivät saa sitä ensimmäistäkään duunia. - Hittutaatana
Mee siivoo tai ensin pitää opetella tekee sitä. Hmm missäköhän vois opetella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998