tarvitsevia heikkoja ja vajavaisia ja apuaan pyytäviä ja lapsenmielisiä. Aikuisten kaltaiset ajattelevat että kyllä itse osaavat asiansa hoitaa myös suhteessaan Jumalaan ja Jeesus on vain yksi ihminen toisten joukossa vaikka toki nimensä on jäänyt historiaan ihan lähtemättömästi ja vielä kahden vuosituhannen jälkeenkin häntä kiitetään ja Raamattuun uskotaan, toki ihmisinä siten kuin itse tahtoo itsekukin.
Jeesus on hyvä paimen ja opetti että sairaita on nimenomaan tullut kutsumaan ja terveet osaavat itsekin asiansa varmaan omasta mielestään hoitaa. Jeesus auttaa jokaista lapsenmielistä ja nöyrät anovat vaatetaan vanhurskauden vaatteilla.
Hyvin lohdullista on meidän ihmisinä tietää että Jeesus etsii
nimenomaan apuaan
1
101
Vastaukset
- parempaan suuntaan
Entistä vähemmän raamattuun uskotaan. Joka vuosi erotaan kirkosta, lahkosta, ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275