30 vuoden sota atopia vastaan,vihdoinkin voitolla.

merinovillaa iholle

Hei

Olen kokeillut kaiken maaliman lääkityksen. Rasvat,kortisonit,vitamiinit,lisäravinteet,jne.Ainoa mikä todella auttoi silloin, kun naama turposi niin että silmät meni upeen oli maksimi annos suun kautta kortisoonia.Vaikka diagnoosini oli atopia, niin minulla oli valtavia nivelkipuja talvisin,varsinkin olkapäät.Muutama vuosi sitten tutustuin merino villaan,minä joka en koskaan ole voinut koskeakkaan villaan.Uskallus palkittiin, kokeiluni todella muutti atopisen ihon ja nivelkivut.

Miksi merinovilla auttaa atopikkoa.Merinovilla on tehty merinolampaanvillasta joka on pitkäkuituista villaa, toisinkuin normaali lampaan villa joka on lyhytkuituista ja käkkäräistä.Tästä johtuu että merinovilla ei kutita lainkaan,vaan tuntuu kuin silkki iholla.Merinovilla erinomaisuus on sen hengittävyydessä,mikään keinokuitu ei hengitä kuin yhden prosentin korkeintaan,kun merinovilla hengittää jopa 40%.Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että ihosi pysyy kuivana ja lämpinä vaikka hikoilisit tai on kylmä.

Enää ei ole ranteet auki ja selkäruvella talvellakaan, kun merinovilla lämmittää ranteita ja paidan pitkä helma suojelee alaselkää.Eriomaiset kokemukseni merinovillasta rohkaisi perustamaan merinovillaverkkokaupan.Jonka linkin laitan teille tähän,niin voitte tutustua tuotteeseen joka korjasi minun ihottuman.Muistakaa jos kokeilette merinovillaa,varmistakaa että tuote on 100%merinovillaa,näin varmistuu tuotteen tärkein ominaisuus hengittävyys.Meidän aluasut ovat 100% merinovillaa ja saumat on taso-ommellut joten näin vältytään mahdolisilta hiertymiltä.Leppoista talven jatkoa kaikille.

www.merinovillakauppa.fi

6

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artsin atopia

      Hienoa kuula moista,täytynee kokeilla

    • kokeile ihmeessä

      Onko atopiasi allergiaa?

      Kuuntele tämä:

      [23.18] Paleo vs. THL:n viralliset ohjeet.
      https://soundcloud.com/helsinki-paleo/helsinki-paleo-podcast-episode23


      Atopia on yksi monista sairauksista, joiden edessä virallinen lääketiede on aivan voimaton. Näin sairausteollisuuden toimesta atopia onkin julistettu parantumattomaksi sairaudeksi. Totuus on kuitenkin ihan jotain muuta, sillä atopia on ainakin useimmissa tapauksissa täysin parannettavissa oleva ongelma. Itse asiassa jo hyvin pienillä teoilla voi saada aikaiseksi dramaattista apua tähän ikävään vaivaan. Jos itselläni olisi atopia, niin toimisin seuraavasti:

      1. Huolehtisin riittävästä D-vitamiinin saannista. Aikuiselle tuo riittävä tarkoittaa 100 µg päiväannosta.

      2. Atopia voi liittyä maksan vajaatoimintaan ja entsyymien puutokseen (etenkin lipaasi). Suosisin mahdollisimman paljon raakaruokaa ja rasvoista erityisesti kookosöljyä ja avokadoa. Maksaa voi hoitaa myös vähentämällä myrkkyjen käyttöä, ulkoilemalla enemmän ja myös maarianohdakkeen sekä voikukanjuuren avulla.

      3. Gluteeniviljat pois! Tämän neuvon voi antaa melkein minkä sairauden kohdalla tahansa ja se toimii. Koita ja hämmästy.

      4. Prosessoitu maito pois.

      5. Ihmisille uskotellaan, ettei atopia johdu millään tapaa kivennäisaine- tai vitamiinivajareista. On kuitenkin erittäin tyypillistä, että atopiaa sairastavilla on tosi ankara vitaaliaineiden puute. Eli kannattaa harkita perusteellista tankkausta, jossa käyttää apuna esimerkiksi spirulinaa, chlorellaa, laadukasta viherjauhetta, runsaasti hyvää C-vitamiinia jne…

      6. Valkoinen sokeri kokonaan pois ja tavallisen pöytäsuolan tilalle raffinoimaton merisuola.

      7. Inkivääri ja kurkuma osaksi jokapäiväistä elämää. Ovat sen verran tehokkaita tulehdusten hillitsijöitä.

      8. MSM!


      Kuuntele tämä ohjelmapätkä:

      29.09.13

      Osa 1/5 (5:26)
      Osa 2/5 (4:42)
      http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/mediasali/

      Kannattaa huomioida, että mitään koetta ei ole olemassa, joka näyttäisin yliherkkyyden viljoille ja/tai prosessoidulle lehmänmaidolle.

      Ainoa koe on oma välttämiskoe, jolla saa selville, jos viljat ja/tai maito ei sovi.

      Iho on ihmisen suurin elin, joten EI ole ihan sama, mitä suuhunsa laittaa, vaikka niin kuvittelisi.

      Turun Yliopiston tutkimus: Äidin saamat probiotiit alentavat atooppisen ihottuman riskiä lapsella!
      http://www.terveydentukipilarit.fi/terveysinfo/uutiset/53/

      Kookosöljyä iholle ja sisäisesti:
      http://www.primifit.fi/artikkelit/kookosoljy.html

      Myydään markettien öljyhyllyssä.

      • merinovillaa iholle

        Jep, just näin,monesti syy voi olla yllättävä. Minulle nämä jutut on tuttuja ja monia näistä olenkin kokeillutkin. Lähes kaiken kokeilun jälkeen päätin kokeilla merinovillaa ja se auttoi sen takia että merinovilla pitää ihon kuivana hengittävyyden ansiosta, eikä aiheuta märkänäkään allergista reaktiot, niin kuin tekokuidut.


      • mielenkiintoista
        merinovillaa iholle kirjoitti:

        Jep, just näin,monesti syy voi olla yllättävä. Minulle nämä jutut on tuttuja ja monia näistä olenkin kokeillutkin. Lähes kaiken kokeilun jälkeen päätin kokeilla merinovillaa ja se auttoi sen takia että merinovilla pitää ihon kuivana hengittävyyden ansiosta, eikä aiheuta märkänäkään allergista reaktiot, niin kuin tekokuidut.

        Olen vähän kuin alerginen omalla hielle, enkä ole koskaan myös voinnut käyttää villaa allergian takia. Tuntus vähän uskomattomalta ettei kutita. Täytys varmaan tutustua paremmin, olen kyllä kuullut paljon hyvää merinovillasta.


    • merinovillaa iholle
    • Kristan psori

      Hei

      Minulla on nyt viikon kokemus noista villoista, sama vaikutus kun kolmen viikon etelän lomilla psoriakseen. Mahtava jos tämä meno jatkuu, niin parasta lääkettä tänne pohjosen kaamokseen ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe