Voi herrajumala miten surkea "laulajatar" - miten tämmöiset pääsee julkisuuteen?
Sini Sabotage
7
410
Vastaukset
- afsafa
Samaa ajattelin minäkin. En ole IKINÄ nähnyt tai lähinnä KUULLUT televisiossa yhtä surkeaa laulajaa kuin Sini Sabotage, tai laitettakoon se lainausmerkkeihin kuten aloittajakin teki. Myötähäpeän tunne oli sanoinkuvaamaton.
Eikös hän ole entinen/nykyinen tankotanssija a la tyyliin Tukiaisen tytöt? Tuomarina hän on yllättävän asiantuntevan oloinen, mutta ei hänellä ole minkäänlaista itsekritiikkiä tulla laulamaan. En tiedä onko hän tankotanssijana parempi - en ole nähnyt ja oletan, että oli minulle ensimmäinen ja viimeinen kerta nähdä hänet "laulaja-artistina" lavalla.
Voiko tästä edes esittää eriävää mielipidettä. Jopa MINÄ olisin pystynyt TUOHON. Mutta itsekritiikkini ei anna myöten.
Eipä olisi SIni Sabotage päässyt koelauluista läpi Idolsiin. Ei varmaan ole koskaan edes yrittänyt vai mistäpä tuon tietää. On siellä monenlaisia nähty ja kuultu, mutta eipä muistu mieleen ketään yhtä epävireisesti laulavaa, ellei sitten tahallaan ole haluttu tulla piruilemaan tuomaristoa provosoimaan.- dfdthdfhjf
Jossain luki että Sini yritti Idolsiin silloin ekalla kaudella, mutta putosi ennen suoria lähetyksiä. Jos jollakin on videomateriaalia Sinin koelauluista, niin laittakaa ihmeessä linkkiä. Olen yrittänyt etsiä Youtubesta, ei löydy.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä. - elävääkatsekyynelsmielen
dfdthdfhjf kirjoitti:
Jossain luki että Sini yritti Idolsiin silloin ekalla kaudella, mutta putosi ennen suoria lähetyksiä. Jos jollakin on videomateriaalia Sinin koelauluista, niin laittakaa ihmeessä linkkiä. Olen yrittänyt etsiä Youtubesta, ei löydy.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä.Vammalan paska Sini Sabotage ääliö.
- jes1
oli jotain aivan kamalaa katottavaa...
- uups.
hieno mekko oli hällä
- :O :O
Veeteelää... Eeteelää.... Reepeemää....
Voi vit.... Tu sanon - fvqeg
Puhut vähän, mutta täyttä asiaa.
Ihan hirveä esitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772