Voi herrajumala miten surkea "laulajatar" - miten tämmöiset pääsee julkisuuteen?
Sini Sabotage
7
422
Vastaukset
- afsafa
Samaa ajattelin minäkin. En ole IKINÄ nähnyt tai lähinnä KUULLUT televisiossa yhtä surkeaa laulajaa kuin Sini Sabotage, tai laitettakoon se lainausmerkkeihin kuten aloittajakin teki. Myötähäpeän tunne oli sanoinkuvaamaton.
Eikös hän ole entinen/nykyinen tankotanssija a la tyyliin Tukiaisen tytöt? Tuomarina hän on yllättävän asiantuntevan oloinen, mutta ei hänellä ole minkäänlaista itsekritiikkiä tulla laulamaan. En tiedä onko hän tankotanssijana parempi - en ole nähnyt ja oletan, että oli minulle ensimmäinen ja viimeinen kerta nähdä hänet "laulaja-artistina" lavalla.
Voiko tästä edes esittää eriävää mielipidettä. Jopa MINÄ olisin pystynyt TUOHON. Mutta itsekritiikkini ei anna myöten.
Eipä olisi SIni Sabotage päässyt koelauluista läpi Idolsiin. Ei varmaan ole koskaan edes yrittänyt vai mistäpä tuon tietää. On siellä monenlaisia nähty ja kuultu, mutta eipä muistu mieleen ketään yhtä epävireisesti laulavaa, ellei sitten tahallaan ole haluttu tulla piruilemaan tuomaristoa provosoimaan.- dfdthdfhjf
Jossain luki että Sini yritti Idolsiin silloin ekalla kaudella, mutta putosi ennen suoria lähetyksiä. Jos jollakin on videomateriaalia Sinin koelauluista, niin laittakaa ihmeessä linkkiä. Olen yrittänyt etsiä Youtubesta, ei löydy.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä. - elävääkatsekyynelsmielen
dfdthdfhjf kirjoitti:
Jossain luki että Sini yritti Idolsiin silloin ekalla kaudella, mutta putosi ennen suoria lähetyksiä. Jos jollakin on videomateriaalia Sinin koelauluista, niin laittakaa ihmeessä linkkiä. Olen yrittänyt etsiä Youtubesta, ei löydy.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä.Vammalan paska Sini Sabotage ääliö.
- jes1
oli jotain aivan kamalaa katottavaa...
- uups.
hieno mekko oli hällä
- :O :O
Veeteelää... Eeteelää.... Reepeemää....
Voi vit.... Tu sanon - fvqeg
Puhut vähän, mutta täyttä asiaa.
Ihan hirveä esitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss875936Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243537- 1602069
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2301993Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841503Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031- 671021
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211000Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946