Ja olen kyllä itekki tieny sen ennen Urheilulehden tuloa koska pikkulapsiki tajuaa mistä se johtuu.
Herra Harkimo palkkaa surkeita koutseja.
Jokerit Lämsän ja Valtosen opeilla pelasi typerää pystysuunnan kamppailulätkää ja kaikki joukkueet osasi eliminoida hyvin Jokereiden pelin.
Urheilulehti kutsui heijän kiekkoaan nimellä JarkkoRuutulätkä jossa juostaan lätkän perässä ja ajetaan kumoon puolustaja päädyssä.
Se ei toimi.
Lämsä sai potkut mut Valtonen valittiin pääkoutsix.
Haloo missä järki??????
Jokereiden pelitapa o ollu suorastaan surkuhupaisan huonon naurettavalla tasolla ja on ollu Sihvosten ja muijen pilkan kohteena.
Hahhah.
Miksi Jokerit konttaa? Siihen on syy, lukekaa Urheilulehti
MrJuha82
2
75
Vastaukset
- Kepulainen...
Olen samaa mieltä yläpuolelle kirjoittaneen Mr. Anaalirauhasen kanssa!
Ai niin, Väyrynen presidentiksi!!! - Ruutu on pelle
Nythän valton nurmisen janssa muutti pelitapaa? Suoraviivaisemmaksi mutta siitä voi olla montaa mieltä oliko järjevä pelitapa muutos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984