vai mitä??
Nyt rikas Jorma Ollila ehdotti uutta verolakia autoilijoille.
Se suosii rikkaimpia ja köyhät entisestään häviää.
Missä sydän????
Tietenki Jofa-Setä on tyytyväinen kun omansa suosikki rikas Ollila ehdotti tällaista.
Toivottavasti ehdotus ei mee läpi.
Itse en oo vasuri enkä oikeistolainen.
En usko riistokapitalismiin joita molemmat harrastaa.
Jofa-Setä vois hieman nöyrtyä.
Jääkiekko on hieno peli.
Jofa-Setä joku rikas joka syrjii köyhiä
4
73
Vastaukset
- politikointi riittää jo
Tuskinpa tuo ehdotus menee läpi.
Siinä olet kyllä oikeassa, että Ollila pelaa vähän omaan pussiin tuossa asiassa.
Nostan silti hänellä hattua, koska hän on tehnyt merkittäviä asioita Suomen talouselämän kannalta.
Tällaista riistopuhetta en kuitenkaan ymmärrä. Ollila ja muut (mm. Wahlroos) maksavat sen verran veroja, että niillä kustannetaan aika monelle toimeentulotuki.
Kyllä niitä oikeita riistäjiä ovat nämä "kiakkovieraat", jotka hajottavat ja sotkevat paikkoja, eivätkä kuitenkaan korvaa tekemiään vahinkoja, vaan jättävät senkin muiden hoidettavaksi.
Toisin sanoen, he eivät tee mitään. Aiheuttavat toiminnallaan vain turhia kustannuksia muille.
Ja veronmaksajilta sekin on pois.- karriKOK
Ehkä jofa setä vaan ei tykkää vapaa matkustajista. Vaikuttaa kuitenkin älykkäältä kaverilta ja huippu hyvät jutut. Lisää nuita jofa setä!!!!!!!!
- paistaa läpi
karriKOK kirjoitti:
Ehkä jofa setä vaan ei tykkää vapaa matkustajista. Vaikuttaa kuitenkin älykkäältä kaverilta ja huippu hyvät jutut. Lisää nuita jofa setä!!!!!!!!
Tuskinpa hänellä on mitään vapaamatkustajia vastaan, koska hän ei ole itsekään töissä.
Jos hän olisi töissä, niin ei hänellä olisi aikaa kirjoitella puoliltapäivin keskustelupalstalle.
Ja koulunpenkillä hän ei ainakaan ole.
Sen takia en viitsi ko. kaveria hirveästi hehkuttaa.
Ja sitten lopuksi, niin uusi nimimerkkisi ei hämää ketään.
Että terve vaan, jofa-setä.
- MrJuha82rulettaa
Jofalla on kuitenkin toivoa.
Tulinhan minäki aikoinaan tälle palstalle ylpeänä kaikkitietävänä Jeesuksena kunnes nöyrryin (=
Tuli väännettyä monien kaa. Toki vieläki oon aika särmikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970