Visainen kysymys

Onko ihmisillä rahaa tilillä, paljonko sitä on päivällä, paljonko yöllä? Pankit eivät suostu kertomaan.

20

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaa on

      On, rahaa on tilillä sekä päivin että öin ja riittävästi. Tyhmää pohdintaa sinulta, alat vajota tuttumies tasolle.

      • Asia on vaivannut minua jo pitkän aikaa, se tulee valveuniini. Tuttuni sanovat: "unohda jo nuo pankkiasiat".


    • kumia....

      ja muovia. olisko heitin?

    • Käteiskassalainen.

      Ei kai sillä rahalla tileillä ole mitään merkitystä, ne ovat numeroita ja bittejä.
      Käteinen raha taskussa on reaalista rahaa ja yöllä enimmillään kun ei pääse tuhlaamaan.

      • vai torkahdinko?

        Vaan ei hätää, maksumokkula heiluu pari numberia liian isoissa boksereissa muina ansaintavälineinä.


    • mä en polta.......

      tota, löisitkö jos sanoisin että sulla on verrattain suuret hiukset

      • ei ne mitkään suuret ole.


      • f kusenko

        Ajoin pääni muliksi kun se tukkapehko tuli niin kipeeks aina kostean leirin viikkoina. Joku pulliainen se äijä oli se vinkin antaja. Toimii kuin toimiikin.


    • mul on

      kaikkein suurimmat. kaapissani on: pahvikassi sisällä yllätys. kusipäää
      kassi jossa jotain harmaata. nahkasaapikkaat
      kiesit ja viitta

    • muistelija.

      Onko tuo sinun oikea oma kuvasi Yrjö?

    • ei vittuilua

      Hyvät hampaat. Jos me valitaan sut palstan luotsiksi, niin lupaatko palauttaa kaikki palstalle kirjoitetut viestit joita jotkut idiootit on ilmoitelleet?

      Millä perusteella edes huuhaa-palstan viestejä voi poistaa? asiallisuuden perusteella vai?

      • Lupaan palauttaa kaiken ja vähän enemmänkin ;DDD


    • Joulunuutisista
      • Liisa-ihmemaa

        Mä istun pankin päällä ;)


      • ??????????????????
        Liisa-ihmemaa kirjoitti:

        Mä istun pankin päällä ;)

        rullatuolipankki?


      • Liisa-ihmemaa
        ?????????????????? kirjoitti:

        rullatuolipankki?

        ja taas istun...


    • Sieltä varmaan saa ihan vitun ison lainan!

    • sekopoltsi

      Kuinkas vajakki on päässyt pois suljetulta?

      • lääkkeet

        Sininen aamulla ja punainen illalla, niitä ei saa sekoittaa


    • joo kyllä huomaan

      ei tule nyt mitään kaunista sanaa.
      mä voin olla jeesus koska olin se ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe