Jos vain viitsisitte jakaa ajatuksianne.
Ideoita piilokamera videoon ??
7
138
Vastaukset
Ideoita en jaa, (vaikka niitä onkin) koska vastustan piilokameroita.
Muista pyytää kaikkien mukanaolijoiden lupa, ennen kuin näytät videota kenellekään. :)- harrasstelija
Pyydänhän minä.
Keskittyisit käyttämään sitä videokameraa johonkin järkevämpään, kuin piilokameroihin. Se on oikeesti aika lapsellista. Tekisit vaikka elokuvan tai dokumentin tai jotain oikeasti hauskaa.
- harrasstelija
Olen tehnyt ja lisää teen.
- cghghghr7846k986ihn6
Juu elikkä tässä:
Keksi joku hyvä jekku :D Aseta vaikka pari tiiltä oven päälle.
Piilota kamera siihe viereen. Kävele ovesta ja ota damage.
Tulee hyvä pätkä ku lankeat omaan jekkuus :DDD XDS DFijectmoiaur,cypoav- Metalismygod
No vittu eihän -.- "keksi joku jekku" eiköhä tässä sitä jekkua etsittykki.
Ja pari tiiltä oven päälle? Mitä helvettiä, oot sä ihan sairas? Arvaa sattuuko, voi kuollakki. Aivovaurio voi tulla, aivotärähdys... Ikää oli?
- herkko mseukkala
Osta semmonen Shake Weight käsipaino ja mee "runkkaamaan" jonnekin poliisiaseman kulmaan ja sitku kytät tulee kattoo niin alat kuntoilemaan siinä sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090