rappeutunut simpanssista? Voiko siis simpanssi rappeutua ihmiseksi ja edelleen mitä ihmisen rappeutuessa syntyy, siis seuraava vaihe?
onko ihminen
5
82
Vastaukset
- huutonaurua
Tuosta tuli kyllä mieleen, että vaikkei kreationistit pidä ihmistä ja simppanssia sukulaisena, niin ainakin osa kreationisteista pitää homo erectusta selvästi ihmisenä.
Nykyihminen on siis heidän mielestään ilmeisesti rappeutunut erectuksesta (eli Adam oli juurikin Homo erectus).- puolimutk.a.kop.jyr
"Nykyihminen on siis heidän mielestään ilmeisesti rappeutunut erectuksesta (eli Adam oli juurikin Homo erectus)."
Ilmeisestikin, mutta ainaki jyr yrittää parhaansa mukaan päästä ulos kaapista ja eheytyy homo erektioksi.
Ei ole.
Ei.
Kukaan ei tiedä.Eikös joskus muinaisaikojen filosofien mielestä apina ollut rappeutunut ihminen.
- Epäjumalienkieltäjä
Mayojen luomiskertomuksessa apinat olivat ensimmäinen versio ihmisestä. Kun homma meni ns. reisille, jumalat tekivät tulvan, jolloin ensimmäisten ihmisten piti kiivetä puihin turvaan ja ne jäivät sinne asumaan. Tulvan jälkeen jumalat tekivät parannetun painoksen eli nykyihmisen.
Sinällään mielenkiintoinen osoitus siitä, että ihmisen sukulaisuus muihin kädellisiin on niin silmiinpistävää jopa Väli-Amerikassa jossa muut kädelliset ovat todella pieniä, että ihmiset keksivät tarun selittämään sen.
Ja ennenkuin hihhilit riematuvat pitämään Mayojen tulvatarinaa taas merkittävänä todisteena Nooa-sadun todenperäisyydestä, niin muistutetaan, että tämän tarun mukaan siis ei ollut mitään arkkia. Tulvasta pelastumiseksi riitti, että kiipesi korkeisiin puihin ja nykyisenkaltaiset ihmiset luotiin vasta tulvan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211