Onkö kenelläkäään kokemusta?
Seurustelen ilotytön kanssa
36
14715
Vastaukset
- vilikki
sulla on kohta kokemusta. On sanonta, että mistään ei saa niin hyvää vaimoa, kuin entisestä huorasta. Mene ja tiedä.
- muuten
Paikkansa se sanonta.
- vilikki
entinen huora on jo ottanut ne tuhat munaa, sen ei enää tarvii miettiä, mitenhän toikin jätkä häntä vetäis. - se tietää sen jo.
- Perverssi
Minä pidän naisista, joilla on mahdollisimman paljon kokemusta. Paras suhteeni oli naiseen, joka oli ollut 800 miehen kanssa - ei tosin maksusta. Yllättävää kyllä, hän oli minulle liian ahdasmielinen, nimittäin suhteen ulkopuolisiin seikkailuihin nähden.
- hmmm..
Eiköhän jokaisessa naisessa ole sisällä pieni ilotyttö ;) Ilmaisia typyjä on nimittäin ihan turhaa haeskella. Niitä ei yksinkertaisesti ole olemassa. Hinta vaan vaihtelee. Jo Leevi-vainaa lauloi eläessään: "Köyhä poika ei tiedä, miksi tytöt eivät suostu suudelmiin".
- ulkom. nainen
On maailman ihanin asia nauttia rakkaudeata rakkaan eikä rikkaan miehen kanssa. Tulevatko ikinä äidit vapaaksi?
- Juniperus
ulkom. nainen kirjoitti:
On maailman ihanin asia nauttia rakkaudeata rakkaan eikä rikkaan miehen kanssa. Tulevatko ikinä äidit vapaaksi?
Mitä tekemistä avioseksillä on tällä palstalla?
- Aviovaimo
Juniperus kirjoitti:
Mitä tekemistä avioseksillä on tällä palstalla?
..itsensä huoraksi. Hyvin pitkälle sitä -huora- onkin. Ajatelkaas mies maksaa kaikki kulut antaa vielä rahaa henkilökohtaisiin menoihinkin. Vaimo "vain" pilluaan levittää, ottaa suihin yms. tarvittaessa. Monet vaimot ovat mielestäni huoria.
- Levittäjä
Aviovaimo kirjoitti:
..itsensä huoraksi. Hyvin pitkälle sitä -huora- onkin. Ajatelkaas mies maksaa kaikki kulut antaa vielä rahaa henkilökohtaisiin menoihinkin. Vaimo "vain" pilluaan levittää, ottaa suihin yms. tarvittaessa. Monet vaimot ovat mielestäni huoria.
On pieni hinta levittää pilluaan aina silloin kun mies haluaa yms. edut kun ovat todella hyvät. Visa vapaasti vinkutettavana, kotiapuakin saa tarvittaessa jos ei viitsi itse siivota. Tarvitsee vain huolehtia ulkonäöstään ja olla kekseliäs, että miehen kiinostus ei laimene.
- ou god
Aviovaimo kirjoitti:
Jösses! täällä puhutaan naisten kohdalla antamisesta aviomiehelle. Hemmetti soikoon mä olen elänyt harhoissa kun vaan saan ja saan kaikkea mahdollista rahasta rakkauteen. Elämä on kerrassan ihmeellista mutta ahh edelleen niin antoisaa...hmmm
Aviovaimo kirjoitti:
soskus kirjoittanut samasta asiasta,mutta tullut täysin tyrmätyksi!sitten kun mies sairastuu ja rahat loppuu nainen lähtee näin on!
- naisten huoruuden
Miehelle työttömäksi jääminen lisää avioeron riskiä, kun taas naisella työttömäksi jääminen vähentää avioeron riskiä.
Trendi on selvä. Ja koska ihmiset eivät usein tee ratkaisujaan tietoisen laskelmoinnin kautta, vaan tuntemustensa pohjalta, niin seksikaupan voi sanoa olevan osa ihmisluontoa! - soutaa ja huopaa
ulkom. nainen kirjoitti:
tais rikas ja rakas vaihtaa paikka.mela se on köyhälläkin muttei venettä mitä meloa
- Daniel
Naisestas?
Onhan tuosta kokemuksia...ihan hyvä se on. - Morsiustytöt
Kaunis ja rikaskin, hyvä sängyssä, tai mies on...
- Vuokrata voi
Ei ketään voi omistaa.
- otan osaa
Vuokrata voi kirjoitti:
Ei ketään voi omistaa.
Kaikkihan me ei olla tunnevammaisia. Otan todella osaa.
- Neuvot99
Kokemusta ei ole, mutta haluaisin ilotytön vaimoksi ja lastemme äidiksi. Minusta seksipalveluiden myyminen on kunniallista ja tärkeää työtä. Moni mies ei saa kotona tarpeeksi seksiä tai on yksinäinen. Mutta mistä löytää ilotyttö joka haluaisi normaalia perhe-elämää työn ohella? Miten lähestyä ilotyttöä seurustelu ja avioliittoaikeella niin että hän ottaa asian vakavasti?
- alallahetkenollut
Esim täällä :)
- ei todellakaan halua
Sinusta, sinusta, sinusta... Jos lapsilta asiaa kysytään, vastaus on taatusti erilainen.
- Kokemus....
Ihan tavallisia naisiahan ne ilotytötkin ovat, alkuvaiheessa sitä saattaa ajatella, että ilotytön kanssa olisi jotenkin ihan erillaista ja kauhean jännää seurustella, mutta ennen pitkää tulet huomaamaan, että ihan tavallisia tyttöystäviähän nekin ovat.
Tosin sun on vain totuttava ja hyväksyttävä ajatus, että tyttö makaa muidenkin miesten kanssa (mutta ei rakkaudesta/kiinnostuksesta vaan rahasta).
Monet luulevat, että naiselta, joka työkseen on seksityöntekijä, saa pillua vaikka 10 kertaa päivässä ja seksiä hänen kanssaan voi suhteessakin harrastaa kuin ilotytön kanssa, mutta ei se nyt ihan niin mene.
Ilotyttön "työkalu" on hänen pillunsa, joten se on ensisijaisesti vähän niin kui työkäyttöön, joten ei olisi sinulta kovin herrasmiesmäistä vonkua naiseltasi pillua hänen raskaan työpäivänsä päätteeksi.
Ja ota huomioon, että lähestulkoon jokaisella seksityöntekijällä on taustalla hyvin,hyvin traumaattista menneisyyttä (ei kai ne muuten siihen työhön itseään alistaisi jos itsearvostus olisi muka kohdallaan) - Pate n. 40 vee
Tässä minun tarinani.
Olin naimisissa kun se alkoi. Kävin salaa toisella paikkakunnalla huoran luona. Tätä kesti noin kahden vuoden ajan. Huora oli aina sama.
Ensitapaamisemme oli hotellissa syksyllä 2005. Huoneeseeni saattelin tyylikkään siistin terveenoloisen naisen. Juttelimme. Söimme sipsejä ja joimme kokista. Olimme selviä. Teimme pelisäännöt selviksi. Maksoin.
Siirryimme sänkyyn. Ei kiirettä. Rauhassa sain katsella, taivutella, käännellä ja koetella. Tisuja sai mielinmäärin imeä ja hyväillä. Pimppaa sai koskea mutta ei saanut kaivaa. Päältä vaan koetella.
Kumin hän halusi itse laittaa hygieeniasyistä. Kiirettä ei ollut. Orgasmin sain annettua hänelle sormilla hieromalla. Ekan jälkeen lepäilimme ja hän laittoi minut taas valmiiksi toiseen kertaan....
Saattelin hänet ulos ja kävimme ottamassa paukut. Juttelimme. Erosimme.
Ensi kerran jälkeen aloin tuntea mielenkiintoa tätä naista kohtaan ja halusin tavata hänet uudestaan.
Menin toisen kerran parin viikon kuluttua. Hieno kokemus taas! Aikaa oli ja kävimme välillä ulkona syömässä ja drinkillä. Huomasin, että tulimme tosi hyvin juttuun keskenämme.
Kuinka ollakaan, hän alkoi viipymään yön yli aamupäivään luonani hotellissa. Olimme yhdessä jopa 18 tuntia! Alunperin sovimme 2sta tunnista!
Tapasimme noin kerran kuussa. Maksoin edelleen kahdesta tunnista. Aikaa hän antoi minulle runsaasti. Kiirettä ei ollut. Joimme ja söimme. Hän avautui minulle kertoen elämästään, sisaruksistaan, suvustaan. Kuulin myös, miksi hän huoraa.
Samoin minä kerroin oman tarinani hänelle. Meidän oli helppo puhua keskenämme. Kumpikin nauroi ja itki toisen kainalossa menneitä asioitaan. Sain hyvää ja kiireetöntä naista. Oli tosi hyvä olla kummallakin. Välillä rakastelimme.
Kaikki paljastui kun vaimoni sai tiliotteitani käsiinsä. Selvisikin, että olin ollut hotellissa enkä kavereiden luona jossain muualla kuten olin selitellyt. Kattilat menivät jakoon. Puoli vuotta meni ja sain vapauteni takaisin.
Naisia tuli ja meni mutta ajattelin vain tätä huoraa. Tunteeni paloivat hänen luokseen ja ajattelin häntä päivittäin. Olin kai ihastunut. Hänessä oli jotain maagista vierasta vetovoimaa. Olin myyty mies.
Tapasimme edelleen noin kerran kuussa. Näin meni muutama kuukausi.
Ajattelin ratkaista tilanteen. Kysyin, tulisiko hän vaimokseni. Hän käpertyi syliini itkien. Hän sanoi, että mies joka saa osakseen huoran rakkauden, ei sen parempaa ja uskollisempaa naista tule saamaan.
Menimme kaupungille ja ostimme kihlat!
Kaverit alkuun varoittelivat ja vitsailivat kertoessani tästä ratkaisustani. Eivät he tienneet että hän oli huora. Sen vain tiesivät, että hän oli venäläinen. Nähtyään sitten hänet he olivat myytyjä miehiä ja onnellisia puolestamme.
Hän muutti luokseni, käy työssä ja on hyvä vaimo. Parempaa naista ei mies voi saada keittiöön eikä sänkyyn. Hän suorastaan säteilee.
Päät kääntyvät ulkosalla, koska hän osaa olla huoliteltu ja tyylikäs. Tietty ripaus ulkomaalaisperäisyyttä antaa siihen osansa.
Meillä menee hyvin.- Pirtelö:))
Olen itsekin harkinnut avioitumista sellaisen miehen kanssa, joka on ollut minulla vakiasiakas ja tietää siten taustani.
Aloitin huoraamisen opiskeluaikana pelkästään taloudellisista syistä. Asuminen ja eläminen pääkaupunkiseudulla ei ollut suinkaan halpaa ja kun vanhemmillani ei ollut varaa kustantaa kaikkea, päätös ryhtyä maksulliseksi näytti ainoalta vaihtoehdolta.
Ensi alkuun se tuntui jotenkin pahalta, siis vaatia rahaa asiasta, mistä itsekin nautin. Pidin pään kylmänä, en levitellyt eurojani kaikkien nähden vaan talletin ne loput, mitkä laskujeni maksun jälkeen jäivät. Opiskeluni sujuivat suunnitelmien mukaan, kun rahahuolet eivät painaneet mieltä. Ajattelin lopettaa hommat samana päivänä, kun valmistun ammattiini ja saan sitä vastaavan työpaikan, mutta en tehnytkään niin. Minulle oli muutaman vuoden aikana kehittynyt pieni vakioasiakaspiiri, joka on edelleenkin olemassa. Vaikka en enää rahan takia tarvitse kenenkään kanssa sänkyyn mennä, pidän sen piirin tyytyväisenä ja samalla myös itseni.
Tilanne kohdallani on nyt sellainen, että yksi tähän piiriin kuuluvista asiakkaistani on vihjaillut yhteisestä tulevaisuudesta. Hän on kaikin puolin kelpo mies, hyvässä ammatissa ja paljon muuta. Käytiin äskettäin kahden viikon aurinkolomalla Kyproksella ja vaikka hän ei suoraan sanonutkaan, osasin lukea "rivien välistä", että hän tarkoitti minua. Antoi ymmärtää haluavansa puolisokseen kokeneen naisen, jonka kanssa perustaa perhe.
"En huolisi ketään immykäistä. Minua ei myöskään kiinnosta se, onko nainen ottanut seksistä korvausta vai ei. Haluan vaimon, jonka tunnen hyvin ja jota kohtaan minulla on voimakkaat yhteenkuuluvaisuuden tunteet".
Tajusin heti, että hän tarkoitti minua. Istuimme parvekkeella paikallista valkoviiniä maistellen, kun hän näin puhui katse suunnattuna Välimerelle. Minua alkoi itkettää, koska olimme viettäneet kerrassaan mahtavan illan Kyperoundan vuoristokylässä, syöneet siellä maukkaan aterian ja paluumatkalla nousseet taksista Dassoudin uimarannan kohdalla. Kittasimme siellä rannalla pullollisen "kylän viiniä", kävimme alastomina uimassa ja rakastelimme hiekalla. Se oli aitoa rakastelua, missä oli tunteet mukana. Sitten käveltiin hotelliin, käytiin suihkussa ja nukuttiin.
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta pakko sanoa, että se jos mikä tuntui perkeleen ihanalta!! Viimeisen päälle kohtelias mies joka suhteessa ja huolehti ihan kaikesta. Ei pidä ihmetellä, jos nyt sanon tuntevani häntä kohtaan sellaista läheisyyden kaipuuta. Alitajuntani sanoo, että hän aikoo jossain vaiheessa kosia minua vaimokseen. Olimmehan me siellä saarella kuin aviopari. Vain sormukset puuttuivat. Meitä myös luultiin aviopariksi emmekä me luuloa korjanneet.
Kun seuralaiseni kysyi, halusinko nauttia seksistä jonkun paikallisen kanssa, vastasin jyrkän kieltävästi ja kysyin vuorostani, mitä hän tarkoitti. Olinhan saanut jo etukäteen maksun lomanaikaisesta seksistä. Yllätyin melkoisesti, kun hän sanoi haikailleensa mahdollisuuta katsella minua toisen miehen kanssa ja vielä maksaisi siitä!!
Toteutin toiveen samana yönä joskaan en kyproslaisen vaan erään nuoren suomalaismiehen kanssa. Oma seuralaiseni seisoi parvekkeella ja kurkki verhojen välistä, kun minua naitiin. Tämän miehen häivyttyä seuralaiseni kävi kuumana kuin kilpa-auton moottori ja rakasteli kanssani paremmin kuin koskaan aiemmin.
Nyt olen hiljaa ja odotan hetkeä, jolloin hän esittää kosinnan. Esittää aivan varmasti enkä siitä tule kieltäytymään. - Pirtelö:))
Oma asiakkaani ei lähetellyt yhtään ainutta viestiä sieltä saarelta. Meillä ei ollut konetta mukana ja mitä tulee hotellin koneeseen, hän ei sitä käyttänyt lainkaan.
- Maalima on ihmeellin
Pirtelö:)) kirjoitti:
Oma asiakkaani ei lähetellyt yhtään ainutta viestiä sieltä saarelta. Meillä ei ollut konetta mukana ja mitä tulee hotellin koneeseen, hän ei sitä käyttänyt lainkaan.
Kuka muu olisi voinut tietää rantaleikit ja hotellin aulan hiekkahousut heti kun ne oli tapahtunut, hän myös kertoi käyttävänsä hotellin konetta sillä aikaa kun sinä olit huoneessa, no mutta mitäs siitä
onnea vaan tuoreelle kihlatulle , kait vastasit myöntävästi kosintaan. - Pirtelö:))
Maalima on ihmeellin kirjoitti:
Kuka muu olisi voinut tietää rantaleikit ja hotellin aulan hiekkahousut heti kun ne oli tapahtunut, hän myös kertoi käyttävänsä hotellin konetta sillä aikaa kun sinä olit huoneessa, no mutta mitäs siitä
onnea vaan tuoreelle kihlatulle , kait vastasit myöntävästi kosintaan.mitä tarkoitat hoitellin aulan hiekkahousuilla?
- Maalima on ihmeellin
Pyydä sivuston valvojalta asiakkaasi poistetut viestit nähtäväksesi niin ei muiden tarvitse niitä sinulle kertoilla ja asia on sillä selvä.
- Pirtelö:))
rekisteröimättömiä nimimerkkejä.
Lähdetään siitä etenemään. Kuka tahansa on voinut laatia mielikuvituksensa tuotteita tänne kuvailemalla "muka, muka" tapahtumia.
Homman nimi on se, ettei seuralaiseni edes vilkuillut tietokoneiden suuntaan matkamme aikana. Omistauduimme toisillemme aamusta iltaan ja illasta aamuun. Vietin elämäni upeimman loman siellä etelässä ja nautin elämäni ensimmäisen kerran aidon herrasmiehen seurasta.
Te täällä palstalla suutanne asiattomasti soittavat JÄTKÄT olette täysin pihalla. - Maalima on ihmeellin
Lähdetään siitä etenemään. Kuka tahansa on voinut laatia mielikuvituksensa tuotteita tänne kuvailemalla "muka, muka" tapahtumia.
Homman nimi on se, ettei seuralaiseni edes vilkuillut tietokoneiden suuntaan matkamme aikana. Omistauduimme toisillemme aamusta iltaan ja illasta aamuun. Vietin elämäni upeimman loman siellä etelässä ja nautin elämäni ensimmäisen kerran aidon herrasmiehen seurasta.
Te täällä palstalla suutanne asiattomasti soittavat JÄTKÄT olette täysin pihalla.Voi sinua Pirtelö, jos uskoisit yhtä lujasti itseesi kuin asiakastasi, et olisi tyhjänpäiväinen selittelijä.
- van_hus
Te täällä palstalla suutanne asiattomasti soittavat JÄTKÄT olette täysin pihalla."Tällä palstalla käytetään rekisteröimättömiä nimimerkkejä."
Kuka käyttää, kuka ei. Mulla on ollut täällä käytössä rekisteröity nimimerkki "van_hus" varsin pitkään, eikä sen käyttäminen ole aiheuttanut minulle ongelmia. Sen sähköpostiosoite ei sisällä mitään henkilötietojani, joten siitäkään ei olisi kiusantekijälle hyötyä. Kyseisellä nimimerkillä olen monasti ilmaissut mielipiteitä, jotka eivät ole olleet monellekaan mieluisia.
Suosittelen rekisteröityjen tunnusten käyttöä, sillä ne vähentävät nimimerkkiväärennöksiä. Samalla tulee mietittyä, haluaako ihan välttämättä edes omalla nimimerkillään vastata jonkun ääliön roskaviestiin vai käyttääkö sitä vain asiallisten viestien laatimiseen. Kun tarve vastailla roskaviesteihin vähenee niin samalla vähenee tarpeeton kinastelu palstalla.
Ylläpidolle on aivan turha yrittää perustella nimimerkin poistoa sen vuoksi, että sitä käyttäen ilmaistaan mielipiteitä ja osallistutaan asiallisesti keskusteluun. Ylläpidon kannalta on aika sama, kirjoitteleeko nimimerkillä vai ei sillä he kuitenkin näkevät kirjoittajien ip - osoitteet. - Pirtelö:)) Se aito
van_hus kirjoitti:
"Tällä palstalla käytetään rekisteröimättömiä nimimerkkejä."
Kuka käyttää, kuka ei. Mulla on ollut täällä käytössä rekisteröity nimimerkki "van_hus" varsin pitkään, eikä sen käyttäminen ole aiheuttanut minulle ongelmia. Sen sähköpostiosoite ei sisällä mitään henkilötietojani, joten siitäkään ei olisi kiusantekijälle hyötyä. Kyseisellä nimimerkillä olen monasti ilmaissut mielipiteitä, jotka eivät ole olleet monellekaan mieluisia.
Suosittelen rekisteröityjen tunnusten käyttöä, sillä ne vähentävät nimimerkkiväärennöksiä. Samalla tulee mietittyä, haluaako ihan välttämättä edes omalla nimimerkillään vastata jonkun ääliön roskaviestiin vai käyttääkö sitä vain asiallisten viestien laatimiseen. Kun tarve vastailla roskaviesteihin vähenee niin samalla vähenee tarpeeton kinastelu palstalla.
Ylläpidolle on aivan turha yrittää perustella nimimerkin poistoa sen vuoksi, että sitä käyttäen ilmaistaan mielipiteitä ja osallistutaan asiallisesti keskusteluun. Ylläpidon kannalta on aika sama, kirjoitteleeko nimimerkillä vai ei sillä he kuitenkin näkevät kirjoittajien ip - osoitteet.Kyseinen tyyppi, joka on henkisesti sairas, käyttää proxy:a eli kierrättää viestejään lukuisien koneiden kautta pitääkseen henkilöllisyytensä salassa.
Tämä menetelmä on rikollisten suosiossa ja he tietävät, että proxy-ketjun purkaminen vie paljon aikaa. Ajattelin ensin käyttää rahaa ja selvittää tuon häirikön henkilöllisyyden saadakseni hänet oikeuden eteen, mutta tietokonealan spesialisti suositteli rahojeni säästämistä. Jos hän alkaisi purkaa kiertoketjua, häirikkö siirtyisi käyttämään uutta.
Häirikön menettely kertoo henkilöstä paljon. Hän on sairas. - van_hus
Pirtelö:)) Se aito kirjoitti:
Kyseinen tyyppi, joka on henkisesti sairas, käyttää proxy:a eli kierrättää viestejään lukuisien koneiden kautta pitääkseen henkilöllisyytensä salassa.
Tämä menetelmä on rikollisten suosiossa ja he tietävät, että proxy-ketjun purkaminen vie paljon aikaa. Ajattelin ensin käyttää rahaa ja selvittää tuon häirikön henkilöllisyyden saadakseni hänet oikeuden eteen, mutta tietokonealan spesialisti suositteli rahojeni säästämistä. Jos hän alkaisi purkaa kiertoketjua, häirikkö siirtyisi käyttämään uutta.
Häirikön menettely kertoo henkilöstä paljon. Hän on sairas."käyttää proxy:a eli kierrättää viestejään "
Niin teen minäkin aina silloin, kun sattuu ulkomailla liikkuessa kohdalleni Suomi24:stä bännätty verkko. Tietyistä hotelleissa käytetyistä verkoista ei täältä Hollannista käsin pääse sisälle vastaamaan viesteihin. Jos S24 näkee paljn häiriköintiä jostakin ulkomaisesta verkosta tai proxypalvelimesta niin he ovat siis ennenkin sulkeneet kyseisiä verkkoja ulkopuolelle. Kyseessä on heidän osaltaan lähinnä viitseliäisyys.
Yhden henkilön käyttämät proxyt eivät estä toista henkilöä rekisteröimästä tunnustaan. Proxyt eivät myöskään pakota muita vastailemaan provoihin tai uhoamaan häiriköille. Se on ihan vapaaehtoista toimintaa ja lähtee kunkin omasta näppäimistöstä muiden siihen pakottamatta.
"Häirikön menettely kertoo henkilöstä paljon. Hän on sairas. "
Tuon kun muistaisivat ne, jotka erehtyvät provoille vastailemaan. Vastaileminen ei ole vuosien kuluessa ennenkään korjannut heidän ongelmiaan tai saanut heitä vähentämään toimintaansa. Vastailu on huomion antamista ja narsistit nauttivat myös negatiivisesta huomiosta eli haukkumisen ja uhkailun kohteena olemisesta. Jokainen vastauksenne antaa häirikölle iloa.
van_hus, se aito. Mutta sen huomasitte jo rekisteröidystä tunnuksestani.
- Norman Bates
Jos ilotytön itselleen vaimoksi hankkiva mies on tarpeeksi rikas ja hyvä sängyssä, niin nainen voi lopettaa itsensä kauppaamisen. Se mitä on tehty joskus aiemmin, ei merkitse mitään. Menneitä ei voi muuttaa. Tärkintä on nykyhetki ja tulevaisuus.
- Meni jo multa ohi
Seurustelin aikoinaan yli vuoden ilolinnun kanssa. Eniten harmittaa kun annoin moraalisyille ja yhteisölliselle paineelle periksi. Hän oli elämäni parhainta seksiä ja hän oli todella hyvän näköinen, hän oli erittäin hyvin tienaava huora.
Jos tällaisen saatte antamaan ilman vastiketta, tai ilman suoranaista maksua, niin älkää ikinä päästäkö menemään. Voin ja haluan sanoa, että hyvää suihinottoa ei voita mikään. Puhumattakaan naisesta, joka oikeasti haluaa miellyttää miestä, vaikka sitten ihan vaan rahasta, mutta hän totta vieköön osaa sen.
Me –lehmät lehdessä annetaan sellainen kuva, että miehellä ei ole muuta tehtävää kuin nuolla naisen jalkoväliä ja naisen ei tarvitse tehdä mitään vastineeksi.
- miettikää sitä…
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1213070Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen342453Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302425Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631102094- 1141680
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711388Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2891222Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2681165Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .211070- 621067