Suomi antaa miljoonia kehitysapua Ugandaan. Ei voi väittää eikö kehitysapu vaikuttaisi. Ohessa uutta kehitysta mm oikeuslaitoksessa.
Ruotsi on lopettanut kehitysavun Ugandaan kun paljastui että puolet kehityavusta oli kavallettu. Suomalaisilta hyysäreiltä sellaista ei voi odottaa.
-----
Uganda voi passittaa homot elinkautiseen vankeuteen
Perjantai 20.12.2013 klo 14.18
Barack Obama on kuvaillut lakia vastenmieliseksi.
Ugandan parlamentti hyväksyi perjantaina aiempaa tiukemman homovastaisen lain.
Seksisuhteesta samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa voidaan rangaista elinkautisella vankeudella, jos teosta jää kiinni toistamiseen. Rikollista on myös kaikenlainen homoseksuaalisuuden julkinen edistäminen, mukaan lukien keskustelutilaisuudet.
Lakiehdotuksen aiemmassa versiossa mahdollisena rangaistuksena mainittiin myös kuolemantuomio. Yhdysvaltain presidentin Barack Obaman "vastenmieliseksi" kuvailema laki esiteltiin ensimmäisen kerran jo 2009.
Hanketta ajanut kansanedustaja David Bahati iloitsi siitä, että "jumalaapelkäävä" Uganda ei tällä kertaa välittänyt muiden mielipiteistä.
- Olen iloinen, että parlamentti äänesti pahaa vastaan.
Homoseksuaalisuus oli Ugandassa rikos jo ennen uutta lakia.
kehitysapua Ugnadaan
3
139
Vastaukset
- arkienkeli g
Kyllä Urpilainen näihin jakelee ja aina vaan enemmän ja enemmän. Ei näistä
kehitysavuista(aseostoihin ja lahjontaan) saa tinkiä - on niin mukava lyllertää punaisilla matoilla siellä täällä ja kuunnella milloin minkäkin Bokassan
ylistävää molotusta. - Ervasti
Suomella ei ole kahdenkeskistä kehitysapusuhdetta Ugandaan. Eipäs heitellä mutupohjalta provoja siellä.
- mä mietin
Kehitysapu, mihin tahansa kait perustuu? ainakin pitäisi perustua antamiseen. Jos antamiselle asetetaan ehtoja, niin eihän se enää ole antamista, vaan ehdollista vaihtokauppaa siis pohjimmiltaan kaupankäyntiä.
Jos esim.ruotsalaiset asettavat ehtoja avulleen, he itseasiassa käyvät kauppaa avustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984